Inbox Storage | Halen Bewaren & Brengen van jouw spullen
Bij Inbox Storage Halen, Bewaren en Brengen we je spullen. Opslagruimte simpel geregeld. Bel 085-3030880 en plan een intake bij jou thuis.
Ik schrijf om formeel een klacht in te dienen tegen het bedrijf Inbox Storage en om een onderzoek te verzoeken naar hun zakelijke praktijken, die misleidend en mogelijk uitbuitend lijken.
Ik heb een opslagdienst geboekt bij Inbox Storage, die niet op de gevraagde datum werd geleverd. Desondanks ben ik herhaaldelijk en agressief lastiggevallen via telefoon en e-mail met verzoeken om betaling. Deze communicatie is voortgezet ondanks het feit dat het bedrijf er niet in slaagde de dienst te leveren die ik had geboekt.
Bij verder onderzoek heb ik ontdekt dat veel andere klanten soortgelijke, en in sommige gevallen slechtere, ervaringen hebben gehad. Er lijkt een verontrustend patroon te bestaan van misleidende aanbiedingen, onrechtmatige facturering en doorverwijzing naar incassobureaus. Ik ben van mening dat Inbox Storage mogelijk werkt volgens een bedrijfsmodel dat is ontworpen om klanten opzettelijk te misleiden en hen vervolgens agressief te achtervolgen voor betalingen, zelfs in gevallen waarin de diensten niet zijn verleend.
Als journalist voor de BBC onderzoek ik deze praktijken momenteel in meer detail, omdat de situatie aanleiding geeft tot ernstige zorgen over consumentenrechten en mogelijke fraude. Gezien de ernst van deze problemen volg ik de Nederlandse Consumentenbond met klem om Inbox Storage te onderzoeken, met als doel andere consumenten te beschermen tegen het slachtoffer worden van soortgelijke praktijken.
Ik zou het op prijs stellen als u deze klacht erkent en bevestigt dat er een onderzoek zal worden ingesteld. Neem gerust contact met ons op als u aanvullende informatie of documentatie nodig heeft.
Het leek zo'n mooie en gemakkelijke oplossing om even tijdelijk spullen op te slaan en Inbox Storage profileert zich ook als ideale oplossing met medewerkers die je graag van dienst zijn op het moment dat je een dienst bij ze af wilt nemen.
Maar schijn bedriegt klaarblijkelijk. Vanaf het moment dat de spullen opgehaald werden, door een vriendelijke en behulpzame chauffeur dat dan weer wel, was duidelijk dat er niet de juiste 'box' was besteld en dat dit opgeschaald moest worden. Prima, geen probleem als dit anders uitvalt en begrijpelijk. Echter heeft de chauffeur een andere oppervlaktemaat aangegeven dan er uiteindelijk op een vervolgfactuur binnen kwam. Zonder duidelijke tekst en uitleg is er een factuur met een hoger oppervlaktemaat gestuurd dan afgesproken bij het ophalen.
Toen ik hierover contact heb gezocht werd het al snel duidelijk dat de klantenservice van Inbox Storage geen zin heeft in het assisteren van hun klanten maar een rigide en starre houding aan te nemen, als ze tenminste uberhaupt al reageren op berichten.
Zo vaak heb ik contact gezocht over geschillen aangaande facturen en geprobeerd om hier een schappelijke oplossing voor te vinden aangezien er onterecht een hoger bedrag werd gefactureerd dan de afgesproken dienst die aangegaan is bij het ophalen van de spullen.
Normale communicatie vanuit de klantenservice van Inbox Storage had deze afwikkeling snel en gemakkelijk kunnen maken maar door hun gebrek aan kundigheid of uberhaupt de zin om hun werk te doen heeft ervoor gezorgd dat ze mij honderden euro's extra hebben afgetroggeld en daarnaast heb ik nog steeds mijn spullen niet eens terug.
Ik vind de manier van handelen zo schandalig dat ik mij wel genoodzaakt heb gezien om hier een review over te schrijven.
Doe met de informatie wat je wilt maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Had ik zelf maar beter de reviews over dit bedrijf gelezen, dan had ik nooit met Inbox Storage in zee gegaan en had ik mijzelf een hele hoop tijd, moeite en vooral een hoop geld kunnen besparen.
Inbox storage wees gewaarschuwd! Een grote boevenbende. Om binnen te komen zijn ze poepvriendelijk. Alles kan voor een schappelijke prijs, maar dan! Telkens komen ze ermee dat er weer een bedrag bij komt. Dan moet je weer aanbetalen je krijgt geen offertes helemaal niks. Boos gebeld zogenaamd beweren ze dat de gesprekken zijn opgenomen een grote leugen! Wij hebben schijnbaar goedkeuring gegeven. Geen offertes gehad ! Hun beweren van wel want we zouden de mails 10 x geopend hebben. Grrrr ben zo boos. 😡 €563 armer krijg je geld niet terug. Ga er absoluut niet mee in zee! Pak een erkende verhuizer.
Hier niet je spullen opslaan of verhuizen!!! Ik heb honderden euros aan schade door dit bedrijf!!
Ik hoop dat iedereen voordat je overweegt hiermee in zee te gaan deze review leest zodat je kan voorkomen dat jou hetzelfde als mij overkomt, dat wens je niemand.
Er is een kledingkast van 500 euro compleet onbruikbaar terug afgeleverd, tijdens het verhuizen is er een hele boel beschadigd, hoe de spullen in de karren worden opgeslagen geeft veel schade en er is tijdens het overbrengen heel onvoorzichtig omgegaan met de spullen, muren zijn beschadigd, servies ondanks correct ingepakt allemaal stuk gegaan. Als je een schadeclaim indient zeggen ze dat het je eigen schuld is. Bovendien is door de verhuizers airpods van de keukentafel meegenomen. daarna tijdens de afhandeling word je respectloos behandeld, ze zetten geen namen in de emails. Dit bedrijf heeft mij veel verdriet gebracht en geld gekost.
Na een akkoord te hebben gegeven per email op een offerte, wilde ik 8 dagen later toch afzien van het huren van de opslag. Dit kon alleen als ik 75% van de totale kosten betaalde. In de door hen voorgestelde voorwaarden stellen ze af te zien van het herroepingsrecht, echter dit kan natuurlijk niet. Inbox Storage stelt zo eigen regels om onwetende klanten zoveel mogelijk geld af te troggelen voor diensen waarvoor nooit is betaald. Daarnaast respecteren ze de Nederlandse wetgeving niet die stelt waarin het recht om af te zien van de koop 14 dagen na aankoop geldig is. Ga niet met Inbox in zee!
Nadat ik een terugbreng afspraak had ingepland (full service) kreeg ik op de dag van de bezorging een e-mail dat de bezorging geannuleerd moest worden wegens (let op): overcapaciteit.
Ik zou de dag erop een e-mail ontvangen zodat ik wederom kon kiezen uit een nieuwe datum.
Inmiddels zit al 27 dagen te wachten op deze e-mail en nadat ik de eerste keer had gebeld over de status kon de beste dame mij niet veel vertellen behalve dat planning zou 'proberen' mij 'naar voren te schuiven' in de planning.
Uiteraard gingen hier ook weer wat dagen overheen zonder dat je op de hoogte wordt gehouden dus ik belde maar weer eens een keer en dit keer werd mij medegedeeld ze mijn spullen kwijt zijn geraakt.
Met andere woorden: het is dus nooit overcapaciteit geweest maar hebben dit als excuus gebruikt.
Wees dan eerlijk want uiteindelijk was ik er toch achter gekomen.
Hun excuus was: tijdens het overgaan naar een nieuwe systeem is uw unit nummer niet meegegaan in het nieuwe systeem. Of deze uitspraak waar is laat ik even in het midden maar ok, ik gaf ze het voordeel van de twijfel.
U begrijpt dat ik hierna wederom geen enkele update kreeg over de zoektocht naar mijn spullen en jawel... vorige week belde ik weer en kreeg ik te horen dat ze halverwege waren met zoeken.
We zijn een week verder en vanmorgen heb ik voor het laatst contact met ze gehad, telefonisch en per chat en ik was vandaag zo pissen off!
De medewerkster vroeg naar mijn ID-nummer en die had ik niet bij de hand.
Ik vroeg of ze niet kunnen zoeken op achternaam, maar dat kunnen ze niet want ze hebben een ID-nummer nodig.
Ok, prima maar dan kunnen jullie toch wel zoeken op postcode en huisnummer?
Nou nee, dat kunnen wij niet want wij hebben echt uw ID-nummer nodig...
WTF is dit voor waardeloos en amateuristisch bedrijf dat je niet eens de klantgegevens kan opzoeken op naam en/of postcode...
Los daarvan heb ik vandaag geen antwoord gekregen hoever ze al zijn met zoeken naar mijn spullen: er wordt vandaag of morgen contact met u opgenomen.
Ik heb vandaag wel geeist dat ze mijn 150 Euro bezorgkosten moeten crediteren en ik stuur ze nog een e-mail dat ik alvast een compensatie wil omdat ze mijn spullen zijn kwijtgeraakt.
Zo te lezen zijn er meerdere mensen geweest met hele slechte ervaringen en persoonlijk raad ik iedereen af om je spullen hier op te slaan.
Huur liever een opslag bij een ander bekend/erkend bedrijf want dat bespaart je heel veel ellende!
Zwakke punten Telefonisch lang in de wacht
Komen hun afspraken niet na
Als Inbox Storage je als klant willen binnenhalen reageren ze heel snel en zijn heel vriendelijk. Als je eenmaal klant bent wordt het anders. Als je belt krijg je altijd een telefoniste die van niets weet en de boodschap doorgeeft en er voor zorgt dat je teruggebeld wordt. Helaas wordt je nooit teruggebeld. Bovendien worden kosten in rekening gebracht terwijl je spullen al teruggebracht zijn. Vervolgens wordt er weer niet gereageerd.
Sterke punten ?
Zwakke punten Ze zijn niet slecht bereikbaar, reageren niet of nauwelijks op mails.
Niet met dit bedrijf in zee gaan !!!
Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.
Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !
Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.
Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.
We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.
Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.
Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.
LET OP MENSEN !!!
Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.
Let op grote oplichters inbox storage !!!
Sterke punten Niet met dit bedrijf in zee gaan !!!
Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.
Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !
Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.
Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.
We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.
Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.
Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.
LET OP MENSEN !!!
Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.
Gelukkig nog niks opgeslagen bij die bende. Ze zijn goed in mooie verhaaltjes verkopen maar pas op. Voor je het heb je een mondeling akkoord waarvan ze een opname maken. Ze hebben geen 14 dagen bedenktijd omdat ze het gooien op reserveren ruimte en maken planning. Zelfs als je nog niks gepland hebt.
Ze bieden een gratis service om te downgraden maar dat is een wassen neus. De downgrade is vooral in het voordeel Inbox stoaeage. De prijs blijft namelijk hetzelfde.
Reageren zijn ze vooral goed in tijdens de presales fase. Daarna is het meestal oorverdovend stil als je ze benadert.
Lees dus vooral goed hun voorwaarden door. Dit is een bedrijf dat zich overal tegen indekt. Als een bedrijf dat nodig heeft gaat het meestal om malafide bedrijven.
Ik zou me schamen voor zo'n bedrijf te werken. De reviews op deze site spreken boekdelen. Ben blij dat ik geen kostbare spullen bij ze gestald heb. Zonde dat ik nog maanden betaal voor niks maar beter dan schade of vermist raken van spullen.
We hebben Inbox Storag ingehuurd om onze meubelen mee te nemen en op te slaan. Alexander kwam langs en hij was super met het indelen en inladen van onze meubelen. Binnen twee uur was alles in de vrachtwagen.
Wat een leuk gesprek heb ik vandaag gehad. Samuel, vrolijk en vol energie, heeft me goed geholpen, duidelijke uitleg. Denkt heel goed mee, en luistert goed. Samuel heeft goed ingespeeld op mijn wensen. Dankjewel. Gr. Sylvia
De heren Max, Robin, Nick en de man van de lift hebben snel en goed alle opgeslagen spulletjes naar boven gebracht. Binnen de tijd en volgens afspraak.
Ook de service tijdens de opslag was uitstekend. Tussendoor meerdere keren iets op kunnen halen.
Ergil heeft de reputatie van het bedrijf weer enigszins omhoog gehaald. Alwaar ik meermaals leek te kunnen fluiten naar mijn spullen, zijn deze uiteindelijk toch na lang aandringen uiteindelijk gebracht.
Heel vriendelijke en relaxte service. Alexander heeft mij geholpen met terug brengen van de spullen, fijn dat hij een stapje extra deed door het niet alleen voor de deur te zetten, maar ook de tijd nam om te kijken waar ik het graag wilde hebben. Heel fijn!
Ik ben erg tevreden met de service die ik heb gekregen. Vanaf het eerste moment is er door Stefan goed meegedacht om te zorgen dat onze spullen maar voor korte tijd konden worden opgeslagen.
De verhuizers waren ook top, Max en Ference hebben ons zowel met het huis uitruimen als met het nieuwe huis inruimen heel goed en fijn geholpen.
Absoluut een aanrader!
Alex en Max zijn een superteam! Zeer tevreden over hun relaxte en doortastende aanpak. De verhuizing verliep vlekkeloos, snel en efficiënt. DANK X TEAM. Rob&Marie uit Amsterdam.
Toen ik deze service net had geboekt ging ik pas recensies lezen en had na het lezen van al die slechte reviews een beetje spijt dat ik het al vast had laten leggen. Maar mijn ervaring is echt precies tegenovergesteld!! Komen hun afspraken na en contact met de klantenservice ging heel erg vlot!
Max en Alex hebben vandaag mijn meubels weer perfect terug gebracht!! Dank je wel jongens!!
Ga niet in zee met Inbox Storage! Ze doen heel aardig, maar komen hun afspraken en beloftes volstrekt niet na, sturen een incassobureau op je af ook al beloven ze telefonisch het wél correct af te handelen. Hun verhuisservice is simpelweg levensgevaarlijk; de kar was bijna op mijn vrouw gevallen omdat de wieltjes geen rem hebben. Onze spullen zijn gelukkig wel compleet en redelijk heel teruggekomen.
Ik koos voor Inbox Storage om spullen uit de zolder wegens een verbouwing voor een paar maanden op te slaan; ze boden de verhuisservice daarbij aan. Wanprestatie nr 1: bij het verkoopgesprek gaf dhr Stefan aan dat hun verhuissservice een vaste prijs van 360 euro was, geen uurtarief, en als het wat langer zou duren: geen probleem. Echter, door een blessure van één van de twee verhuizers bij een vorige klus en lang wachten op een vervanger, kregen we een extra rekening van goed 900 euro, bovenop die 360 euro. Terwijl mij gedurende die dag geen seconde is verteld dat ik wél per kwartier zou moeten betalen. Ik mocht dus opdraaien voor de extra kosten door die blessure, waaronder een verhuislift die ik niet had aangevraagd en niet gebruikt kon worden.
Na veel bellen en emailen werd de extra factuur van 900 verlaagd naar 474 euro; de verhuislift werd er af gehaald, maar ik moest nog steeds veel meer tijd bijbetalen terwijl mij een vaste prijs was beloofd. Ik gaf aan dat ik 218 euro extra wilde betalen want in plaats van de geschatte 20 m3 hadden ze 24 m3 bij ons opgehaald. Hierop kwam geen reactie meer; behalve dat de factuur van 474 euro naar Debbt Management debiteurenbeheer werd gestuurd. Die factuur had trouwens een BTW fout; de kosten van de verhuislift waren er af gehaald, maar de BTW over die verhuislift niet. Belastingfraude ook, wanprestatie nr 2.
Telefonisch kregen we eindelijk contact met de klantenservice manager, die toegaf dat Inbox Storage fout heeft gehandeld in ons dossier, en mondeling ging hij akkoord met ons aanbod om 218 euro te betalen. Hij beloofde dit in de mail naar ons te bevestigen en binnen een paar dagen een nieuwe factuur te sturen. Die schriftelijke bevestiging en nieuwe factuur hebben we nooit gehad; wanprestatie nr 3. Wel kwam er wéér een aanmaning van Debbt Management.
Vervolgens kreeg ik van Debbt Management een aanmaning voor een nieuwe factuur van 170 euro voor juli 2022, die ik te laat betaald zou hebben. Dit was de maandelijkse automatische factuur voor opslag, waar Inbox Storage een automatische machtiging voor heeft. Ze hadden mij deze factuur niet gestuurd en niet afgeschreven terwijl mijn bankrekening genoeg saldo had en alle voorgaande maandelijkse rekeningen probleemloos waren betaald. Wanprestatie nr 4.
Na 6 keer bellen blijkt: de telefoniste mag geen telefoontjes doorzetten, alleen al je gegevens opvragen en terugbelverzoeken naar medewerkers versturen. Ze bellen NOOIT terug. Wanprestatie nr 5.
Onveiligheid: De karren waar alle spullen in opgeslagen staan hebben geen rem op hun wieltjes. Mijn vrouw stond links van de laadklep – immers, je wordt bij het verhuizen wel geacht om mee te werken anders lukt het niet binnen de ingecalculeerde tijd. De kar werd door de Inbox medewerker uit de verhuiswagen op de laadklep geduwd. Die laadklep heeft wél een stop aan de achterkant maar níet aan de zijkanten. Door de scheefstand van de wagen ging de kar met één wiel over de linkerrand van de laadklep op 80 cm hoogte en dreigde dus op mijn vrouw te vallen. Doordat zowel ikzelf als mijn vrouw de kar wisten vast te grijpen, stortte hij niet op mijn vrouw neer; de verhuismedewerker zelf deed niks. Het is gelukkig goed afgelopen maar had op een drama kunnen uitlopen. Wanprestatie nr 6.
Ik gooi het bijltje er bij neer, betaal de volstrekt onterechte 474 euro om van het gedoe af te zijn. Hopelijk behoedt deze recensie anderen ervan om met deze vreselijke club zaken te doen.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Onveilig werk
Verkopen 'fixed price' maar factureren extra tijd - die door hun eigen bedrijfsongeval werd veroorzaakt
Volstrekt onbereikbaar, reageren niet op terugbelverzoeken of emails
Formeel Klacht
Ik schrijf om formeel een klacht in te dienen tegen het bedrijf Inbox Storage en om een onderzoek te verzoeken naar hun zakelijke praktijken, die misleidend en mogelijk uitbuitend lijken.
Ik heb een opslagdienst geboekt bij Inbox Storage, die niet op de gevraagde datum werd geleverd. Desondanks ben ik herhaaldelijk en agressief lastiggevallen via telefoon en e-mail met verzoeken om betaling. Deze communicatie is voortgezet ondanks het feit dat het bedrijf er niet in slaagde de dienst te leveren die ik had geboekt.
Bij verder onderzoek heb ik ontdekt dat veel andere klanten soortgelijke, en in sommige gevallen slechtere, ervaringen hebben gehad. Er lijkt een verontrustend patroon te bestaan van misleidende aanbiedingen, onrechtmatige facturering en doorverwijzing naar incassobureaus. Ik ben van mening dat Inbox Storage mogelijk werkt volgens een bedrijfsmodel dat is ontworpen om klanten opzettelijk te misleiden en hen vervolgens agressief te achtervolgen voor betalingen, zelfs in gevallen waarin de diensten niet zijn verleend.
Als journalist voor de BBC onderzoek ik deze praktijken momenteel in meer detail, omdat de situatie aanleiding geeft tot ernstige zorgen over consumentenrechten en mogelijke fraude. Gezien de ernst van deze problemen volg ik de Nederlandse Consumentenbond met klem om Inbox Storage te onderzoeken, met als doel andere consumenten te beschermen tegen het slachtoffer worden van soortgelijke praktijken.
Ik zou het op prijs stellen als u deze klacht erkent en bevestigt dat er een onderzoek zal worden ingesteld. Neem gerust contact met ons op als u aanvullende informatie of documentatie nodig heeft.
Bedankt voor uw aandacht voor deze kwestie.
Sterke punten
n/a
Eens maar nooit weer
Het leek zo'n mooie en gemakkelijke oplossing om even tijdelijk spullen op te slaan en Inbox Storage profileert zich ook als ideale oplossing met medewerkers die je graag van dienst zijn op het moment dat je een dienst bij ze af wilt nemen.
Maar schijn bedriegt klaarblijkelijk. Vanaf het moment dat de spullen opgehaald werden, door een vriendelijke en behulpzame chauffeur dat dan weer wel, was duidelijk dat er niet de juiste 'box' was besteld en dat dit opgeschaald moest worden. Prima, geen probleem als dit anders uitvalt en begrijpelijk. Echter heeft de chauffeur een andere oppervlaktemaat aangegeven dan er uiteindelijk op een vervolgfactuur binnen kwam. Zonder duidelijke tekst en uitleg is er een factuur met een hoger oppervlaktemaat gestuurd dan afgesproken bij het ophalen.
Toen ik hierover contact heb gezocht werd het al snel duidelijk dat de klantenservice van Inbox Storage geen zin heeft in het assisteren van hun klanten maar een rigide en starre houding aan te nemen, als ze tenminste uberhaupt al reageren op berichten.
Zo vaak heb ik contact gezocht over geschillen aangaande facturen en geprobeerd om hier een schappelijke oplossing voor te vinden aangezien er onterecht een hoger bedrag werd gefactureerd dan de afgesproken dienst die aangegaan is bij het ophalen van de spullen.
Normale communicatie vanuit de klantenservice van Inbox Storage had deze afwikkeling snel en gemakkelijk kunnen maken maar door hun gebrek aan kundigheid of uberhaupt de zin om hun werk te doen heeft ervoor gezorgd dat ze mij honderden euro's extra hebben afgetroggeld en daarnaast heb ik nog steeds mijn spullen niet eens terug.
Ik vind de manier van handelen zo schandalig dat ik mij wel genoodzaakt heb gezien om hier een review over te schrijven.
Doe met de informatie wat je wilt maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Had ik zelf maar beter de reviews over dit bedrijf gelezen, dan had ik nooit met Inbox Storage in zee gegaan en had ik mijzelf een hele hoop tijd, moeite en vooral een hoop geld kunnen besparen.
Boeven bende! Waarschuwing
Inbox storage wees gewaarschuwd! Een grote boevenbende. Om binnen te komen zijn ze poepvriendelijk. Alles kan voor een schappelijke prijs, maar dan! Telkens komen ze ermee dat er weer een bedrag bij komt. Dan moet je weer aanbetalen je krijgt geen offertes helemaal niks. Boos gebeld zogenaamd beweren ze dat de gesprekken zijn opgenomen een grote leugen! Wij hebben schijnbaar goedkeuring gegeven. Geen offertes gehad ! Hun beweren van wel want we zouden de mails 10 x geopend hebben. Grrrr ben zo boos. 😡 €563 armer krijg je geld niet terug. Ga er absoluut niet mee in zee! Pak een erkende verhuizer.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Onbeschoft, liegen en bedriegen!
Oplichterij, inboedelgijzeling
Een grote verschrikking zodra je geld is afgeschreven.
Sterke punten
Zelfverrijking
Zwakke punten
Totaal gebrek aan fatsoen, service of zelfkritiek.
Alleen maar schade!!
Hier niet je spullen opslaan of verhuizen!!! Ik heb honderden euros aan schade door dit bedrijf!!
Ik hoop dat iedereen voordat je overweegt hiermee in zee te gaan deze review leest zodat je kan voorkomen dat jou hetzelfde als mij overkomt, dat wens je niemand.
Er is een kledingkast van 500 euro compleet onbruikbaar terug afgeleverd, tijdens het verhuizen is er een hele boel beschadigd, hoe de spullen in de karren worden opgeslagen geeft veel schade en er is tijdens het overbrengen heel onvoorzichtig omgegaan met de spullen, muren zijn beschadigd, servies ondanks correct ingepakt allemaal stuk gegaan. Als je een schadeclaim indient zeggen ze dat het je eigen schuld is. Bovendien is door de verhuizers airpods van de keukentafel meegenomen. daarna tijdens de afhandeling word je respectloos behandeld, ze zetten geen namen in de emails. Dit bedrijf heeft mij veel verdriet gebracht en geld gekost.
Inbox Storage zijn oplichters
Na een akkoord te hebben gegeven per email op een offerte, wilde ik 8 dagen later toch afzien van het huren van de opslag. Dit kon alleen als ik 75% van de totale kosten betaalde. In de door hen voorgestelde voorwaarden stellen ze af te zien van het herroepingsrecht, echter dit kan natuurlijk niet. Inbox Storage stelt zo eigen regels om onwetende klanten zoveel mogelijk geld af te troggelen voor diensen waarvoor nooit is betaald. Daarnaast respecteren ze de Nederlandse wetgeving niet die stelt waarin het recht om af te zien van de koop 14 dagen na aankoop geldig is. Ga niet met Inbox in zee!
Wat een zooitje ongeregeld!
Nadat ik een terugbreng afspraak had ingepland (full service) kreeg ik op de dag van de bezorging een e-mail dat de bezorging geannuleerd moest worden wegens (let op): overcapaciteit.
Ik zou de dag erop een e-mail ontvangen zodat ik wederom kon kiezen uit een nieuwe datum.
Inmiddels zit al 27 dagen te wachten op deze e-mail en nadat ik de eerste keer had gebeld over de status kon de beste dame mij niet veel vertellen behalve dat planning zou 'proberen' mij 'naar voren te schuiven' in de planning.
Uiteraard gingen hier ook weer wat dagen overheen zonder dat je op de hoogte wordt gehouden dus ik belde maar weer eens een keer en dit keer werd mij medegedeeld ze mijn spullen kwijt zijn geraakt.
Met andere woorden: het is dus nooit overcapaciteit geweest maar hebben dit als excuus gebruikt.
Wees dan eerlijk want uiteindelijk was ik er toch achter gekomen.
Hun excuus was: tijdens het overgaan naar een nieuwe systeem is uw unit nummer niet meegegaan in het nieuwe systeem. Of deze uitspraak waar is laat ik even in het midden maar ok, ik gaf ze het voordeel van de twijfel.
U begrijpt dat ik hierna wederom geen enkele update kreeg over de zoektocht naar mijn spullen en jawel... vorige week belde ik weer en kreeg ik te horen dat ze halverwege waren met zoeken.
We zijn een week verder en vanmorgen heb ik voor het laatst contact met ze gehad, telefonisch en per chat en ik was vandaag zo pissen off!
De medewerkster vroeg naar mijn ID-nummer en die had ik niet bij de hand.
Ik vroeg of ze niet kunnen zoeken op achternaam, maar dat kunnen ze niet want ze hebben een ID-nummer nodig.
Ok, prima maar dan kunnen jullie toch wel zoeken op postcode en huisnummer?
Nou nee, dat kunnen wij niet want wij hebben echt uw ID-nummer nodig...
WTF is dit voor waardeloos en amateuristisch bedrijf dat je niet eens de klantgegevens kan opzoeken op naam en/of postcode...
Los daarvan heb ik vandaag geen antwoord gekregen hoever ze al zijn met zoeken naar mijn spullen: er wordt vandaag of morgen contact met u opgenomen.
Ik heb vandaag wel geeist dat ze mijn 150 Euro bezorgkosten moeten crediteren en ik stuur ze nog een e-mail dat ik alvast een compensatie wil omdat ze mijn spullen zijn kwijtgeraakt.
Zo te lezen zijn er meerdere mensen geweest met hele slechte ervaringen en persoonlijk raad ik iedereen af om je spullen hier op te slaan.
Huur liever een opslag bij een ander bekend/erkend bedrijf want dat bespaart je heel veel ellende!
Zwakke punten
Telefonisch lang in de wacht
Komen hun afspraken niet na
Stelletje oplichters!
Als Inbox Storage je als klant willen binnenhalen reageren ze heel snel en zijn heel vriendelijk. Als je eenmaal klant bent wordt het anders. Als je belt krijg je altijd een telefoniste die van niets weet en de boodschap doorgeeft en er voor zorgt dat je teruggebeld wordt. Helaas wordt je nooit teruggebeld. Bovendien worden kosten in rekening gebracht terwijl je spullen al teruggebracht zijn. Vervolgens wordt er weer niet gereageerd.
Sterke punten
?
Zwakke punten
Ze zijn niet slecht bereikbaar, reageren niet of nauwelijks op mails.
LET OP! INBOX ZIJN OPLICHTERS
Niet met dit bedrijf in zee gaan !!!
Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.
Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !
Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.
Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.
We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.
Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.
Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.
LET OP MENSEN !!!
Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.
Let op grote oplichters inbox storage !!!
Sterke punten
Niet met dit bedrijf in zee gaan !!!
Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.
Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !
Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.
Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.
We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.
Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.
Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.
LET OP MENSEN !!!
Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.
Let op grote oplichters inbox storage !!!
Onbetrouwbare bende
Gelukkig nog niks opgeslagen bij die bende. Ze zijn goed in mooie verhaaltjes verkopen maar pas op. Voor je het heb je een mondeling akkoord waarvan ze een opname maken. Ze hebben geen 14 dagen bedenktijd omdat ze het gooien op reserveren ruimte en maken planning. Zelfs als je nog niks gepland hebt.
Ze bieden een gratis service om te downgraden maar dat is een wassen neus. De downgrade is vooral in het voordeel Inbox stoaeage. De prijs blijft namelijk hetzelfde.
Reageren zijn ze vooral goed in tijdens de presales fase. Daarna is het meestal oorverdovend stil als je ze benadert.
Lees dus vooral goed hun voorwaarden door. Dit is een bedrijf dat zich overal tegen indekt. Als een bedrijf dat nodig heeft gaat het meestal om malafide bedrijven.
Ik zou me schamen voor zo'n bedrijf te werken. De reviews op deze site spreken boekdelen. Ben blij dat ik geen kostbare spullen bij ze gestald heb. Zonde dat ik nog maanden betaal voor niks maar beter dan schade of vermist raken van spullen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Super service
We hebben Inbox Storag ingehuurd om onze meubelen mee te nemen en op te slaan. Alexander kwam langs en hij was super met het indelen en inladen van onze meubelen. Binnen twee uur was alles in de vrachtwagen.
Super service.
Super service van Inbox Storag
Ontzettend tevreden over de service bij Inbox Storage.
- Op tijd ✅
- Helpen met tillen ✅
- Antwoord op alle vragen ✅
- In record-tijd alles in de wagen ✅
Al met al, top, met dank aan super team Max & Fuad!
Wat een leuk gesprek heb ik va
Wat een leuk gesprek heb ik vandaag gehad. Samuel, vrolijk en vol energie, heeft me goed geholpen, duidelijke uitleg. Denkt heel goed mee, en luistert goed. Samuel heeft goed ingespeeld op mijn wensen. Dankjewel. Gr. Sylvia
Super great & flexible!
Super flexible, helpful, communication great, even did things extra, super!! Define recommend to all!!
Aanrader!!
Massive thanks to Peter and Alex
Top service
De heren Max, Robin, Nick en de man van de lift hebben snel en goed alle opgeslagen spulletjes naar boven gebracht. Binnen de tijd en volgens afspraak.
Ook de service tijdens de opslag was uitstekend. Tussendoor meerdere keren iets op kunnen halen.
Max,Willem en Eric Top gewerkt
Super snel en goed verpakt Top Service
Quick and really friendly
Quick and really friendly service from Max and Alex. I would definitely recommend
Met Ergil heb je geluk!
Ergil heeft de reputatie van het bedrijf weer enigszins omhoog gehaald. Alwaar ik meermaals leek te kunnen fluiten naar mijn spullen, zijn deze uiteindelijk toch na lang aandringen uiteindelijk gebracht.
Heel vriendelijke en relaxte s
Heel vriendelijke en relaxte service. Alexander heeft mij geholpen met terug brengen van de spullen, fijn dat hij een stapje extra deed door het niet alleen voor de deur te zetten, maar ook de tijd nam om te kijken waar ik het graag wilde hebben. Heel fijn!
Very good service and very nic
Very good service and very nice people at office they are very quality service i offer inbox store to everyone !
Really great service
Really great service in returning my stuff back. Alexander and Ference did a great job, we were done within half hour. Super!
Goede verhuizing gehad! Top se
Ik ben erg tevreden met de service die ik heb gekregen. Vanaf het eerste moment is er door Stefan goed meegedacht om te zorgen dat onze spullen maar voor korte tijd konden worden opgeslagen.
De verhuizers waren ook top, Max en Ference hebben ons zowel met het huis uitruimen als met het nieuwe huis inruimen heel goed en fijn geholpen.
Absoluut een aanrader!
Alex en Max zijn een superteam
Alex en Max zijn een superteam! Zeer tevreden over hun relaxte en doortastende aanpak. De verhuizing verliep vlekkeloos, snel en efficiënt. DANK X TEAM. Rob&Marie uit Amsterdam.
Toen ik deze service net had g
Toen ik deze service net had geboekt ging ik pas recensies lezen en had na het lezen van al die slechte reviews een beetje spijt dat ik het al vast had laten leggen. Maar mijn ervaring is echt precies tegenovergesteld!! Komen hun afspraken na en contact met de klantenservice ging heel erg vlot!
Max en Alex hebben vandaag mijn meubels weer perfect terug gebracht!! Dank je wel jongens!!
Volstrekt onbetrouwbaar en lev
Ga niet in zee met Inbox Storage! Ze doen heel aardig, maar komen hun afspraken en beloftes volstrekt niet na, sturen een incassobureau op je af ook al beloven ze telefonisch het wél correct af te handelen. Hun verhuisservice is simpelweg levensgevaarlijk; de kar was bijna op mijn vrouw gevallen omdat de wieltjes geen rem hebben. Onze spullen zijn gelukkig wel compleet en redelijk heel teruggekomen.
Ik koos voor Inbox Storage om spullen uit de zolder wegens een verbouwing voor een paar maanden op te slaan; ze boden de verhuisservice daarbij aan. Wanprestatie nr 1: bij het verkoopgesprek gaf dhr Stefan aan dat hun verhuissservice een vaste prijs van 360 euro was, geen uurtarief, en als het wat langer zou duren: geen probleem. Echter, door een blessure van één van de twee verhuizers bij een vorige klus en lang wachten op een vervanger, kregen we een extra rekening van goed 900 euro, bovenop die 360 euro. Terwijl mij gedurende die dag geen seconde is verteld dat ik wél per kwartier zou moeten betalen. Ik mocht dus opdraaien voor de extra kosten door die blessure, waaronder een verhuislift die ik niet had aangevraagd en niet gebruikt kon worden.
Na veel bellen en emailen werd de extra factuur van 900 verlaagd naar 474 euro; de verhuislift werd er af gehaald, maar ik moest nog steeds veel meer tijd bijbetalen terwijl mij een vaste prijs was beloofd. Ik gaf aan dat ik 218 euro extra wilde betalen want in plaats van de geschatte 20 m3 hadden ze 24 m3 bij ons opgehaald. Hierop kwam geen reactie meer; behalve dat de factuur van 474 euro naar Debbt Management debiteurenbeheer werd gestuurd. Die factuur had trouwens een BTW fout; de kosten van de verhuislift waren er af gehaald, maar de BTW over die verhuislift niet. Belastingfraude ook, wanprestatie nr 2.
Telefonisch kregen we eindelijk contact met de klantenservice manager, die toegaf dat Inbox Storage fout heeft gehandeld in ons dossier, en mondeling ging hij akkoord met ons aanbod om 218 euro te betalen. Hij beloofde dit in de mail naar ons te bevestigen en binnen een paar dagen een nieuwe factuur te sturen. Die schriftelijke bevestiging en nieuwe factuur hebben we nooit gehad; wanprestatie nr 3. Wel kwam er wéér een aanmaning van Debbt Management.
Vervolgens kreeg ik van Debbt Management een aanmaning voor een nieuwe factuur van 170 euro voor juli 2022, die ik te laat betaald zou hebben. Dit was de maandelijkse automatische factuur voor opslag, waar Inbox Storage een automatische machtiging voor heeft. Ze hadden mij deze factuur niet gestuurd en niet afgeschreven terwijl mijn bankrekening genoeg saldo had en alle voorgaande maandelijkse rekeningen probleemloos waren betaald. Wanprestatie nr 4.
Na 6 keer bellen blijkt: de telefoniste mag geen telefoontjes doorzetten, alleen al je gegevens opvragen en terugbelverzoeken naar medewerkers versturen. Ze bellen NOOIT terug. Wanprestatie nr 5.
Onveiligheid: De karren waar alle spullen in opgeslagen staan hebben geen rem op hun wieltjes. Mijn vrouw stond links van de laadklep – immers, je wordt bij het verhuizen wel geacht om mee te werken anders lukt het niet binnen de ingecalculeerde tijd. De kar werd door de Inbox medewerker uit de verhuiswagen op de laadklep geduwd. Die laadklep heeft wél een stop aan de achterkant maar níet aan de zijkanten. Door de scheefstand van de wagen ging de kar met één wiel over de linkerrand van de laadklep op 80 cm hoogte en dreigde dus op mijn vrouw te vallen. Doordat zowel ikzelf als mijn vrouw de kar wisten vast te grijpen, stortte hij niet op mijn vrouw neer; de verhuismedewerker zelf deed niks. Het is gelukkig goed afgelopen maar had op een drama kunnen uitlopen. Wanprestatie nr 6.
Ik gooi het bijltje er bij neer, betaal de volstrekt onterechte 474 euro om van het gedoe af te zijn. Hopelijk behoedt deze recensie anderen ervan om met deze vreselijke club zaken te doen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onveilig werk
Verkopen 'fixed price' maar factureren extra tijd - die door hun eigen bedrijfsongeval werd veroorzaakt
Volstrekt onbereikbaar, reageren niet op terugbelverzoeken of emails