Inbox Storage | Halen Bewaren & Brengen van jouw spullen Bij Inbox Storage Halen, Bewaren en Brengen we je spullen. Opslagruimte simpel geregeld. Bel 085-3030880 en plan een intake bij jou thuis.

InboxStorage Reviews

    Stelletje oplichters!

    Als Inbox Storage je als klant willen binnenhalen reageren ze heel snel en zijn heel vriendelijk. Als je eenmaal klant bent wordt het anders. Als je belt krijg je altijd een telefoniste die van niets weet en de boodschap doorgeeft en er voor zorgt dat je teruggebeld wordt. Helaas wordt je nooit teruggebeld. Bovendien worden kosten in rekening gebracht terwijl je spullen al teruggebracht zijn. Vervolgens wordt er weer niet gereageerd.

    Sterke punten
    ?

    Zwakke punten
    Ze zijn niet slecht bereikbaar, reageren niet of nauwelijks op mails.

    LET OP! INBOX ZIJN OPLICHTERS

    Niet met dit bedrijf in zee gaan !!!

    Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.



    Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !

    Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.

    Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.

    We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.

    Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.

    Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.

    LET OP MENSEN !!!

    Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.



    Let op grote oplichters inbox storage !!!

    Sterke punten
    Niet met dit bedrijf in zee gaan !!!

    Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.



    Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !

    Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.

    Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.

    We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.

    Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.

    Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.

    LET OP MENSEN !!!

    Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.



    Let op grote oplichters inbox storage !!!

    Onbetrouwbare bende

    Gelukkig nog niks opgeslagen bij die bende. Ze zijn goed in mooie verhaaltjes verkopen maar pas op. Voor je het heb je een mondeling akkoord waarvan ze een opname maken. Ze hebben geen 14 dagen bedenktijd omdat ze het gooien op reserveren ruimte en maken planning. Zelfs als je nog niks gepland hebt.



    Ze bieden een gratis service om te downgraden maar dat is een wassen neus. De downgrade is vooral in het voordeel Inbox stoaeage. De prijs blijft namelijk hetzelfde.



    Reageren zijn ze vooral goed in tijdens de presales fase. Daarna is het meestal oorverdovend stil als je ze benadert.



    Lees dus vooral goed hun voorwaarden door. Dit is een bedrijf dat zich overal tegen indekt. Als een bedrijf dat nodig heeft gaat het meestal om malafide bedrijven.



    Ik zou me schamen voor zo'n bedrijf te werken. De reviews op deze site spreken boekdelen. Ben blij dat ik geen kostbare spullen bij ze gestald heb. Zonde dat ik nog maanden betaal voor niks maar beter dan schade of vermist raken van spullen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Super service

    We hebben Inbox Storag ingehuurd om onze meubelen mee te nemen en op te slaan. Alexander kwam langs en hij was super met het indelen en inladen van onze meubelen. Binnen twee uur was alles in de vrachtwagen.



    Super service.

    Super service van Inbox Storag

    Ontzettend tevreden over de service bij Inbox Storage.



    - Op tijd ✅

    - Helpen met tillen ✅

    - Antwoord op alle vragen ✅

    - In record-tijd alles in de wagen ✅



    Al met al, top, met dank aan super team Max & Fuad!

    Wat een leuk gesprek heb ik va

    Wat een leuk gesprek heb ik vandaag gehad. Samuel, vrolijk en vol energie, heeft me goed geholpen, duidelijke uitleg. Denkt heel goed mee, en luistert goed. Samuel heeft goed ingespeeld op mijn wensen. Dankjewel. Gr. Sylvia

    Super great & flexible!

    Super flexible, helpful, communication great, even did things extra, super!! Define recommend to all!!



    Aanrader!!



    Massive thanks to Peter and Alex

    Top service

    De heren Max, Robin, Nick en de man van de lift hebben snel en goed alle opgeslagen spulletjes naar boven gebracht. Binnen de tijd en volgens afspraak.

    Ook de service tijdens de opslag was uitstekend. Tussendoor meerdere keren iets op kunnen halen.

    Max,Willem en Eric Top gewerkt

    Super snel en goed verpakt Top Service

    Quick and really friendly

    Quick and really friendly service from Max and Alex. I would definitely recommend



    Met Ergil heb je geluk!

    Ergil heeft de reputatie van het bedrijf weer enigszins omhoog gehaald. Alwaar ik meermaals leek te kunnen fluiten naar mijn spullen, zijn deze uiteindelijk toch na lang aandringen uiteindelijk gebracht.

    Heel vriendelijke en relaxte s

    Heel vriendelijke en relaxte service. Alexander heeft mij geholpen met terug brengen van de spullen, fijn dat hij een stapje extra deed door het niet alleen voor de deur te zetten, maar ook de tijd nam om te kijken waar ik het graag wilde hebben. Heel fijn!

    Very good service and very nic

    Very good service and very nice people at office they are very quality service i offer inbox store to everyone !

    Really great service

    Really great service in returning my stuff back. Alexander and Ference did a great job, we were done within half hour. Super!

    Goede verhuizing gehad! Top se

    Ik ben erg tevreden met de service die ik heb gekregen. Vanaf het eerste moment is er door Stefan goed meegedacht om te zorgen dat onze spullen maar voor korte tijd konden worden opgeslagen.

    De verhuizers waren ook top, Max en Ference hebben ons zowel met het huis uitruimen als met het nieuwe huis inruimen heel goed en fijn geholpen.

    Absoluut een aanrader!

    Alex en Max zijn een superteam

    Alex en Max zijn een superteam! Zeer tevreden over hun relaxte en doortastende aanpak. De verhuizing verliep vlekkeloos, snel en efficiënt. DANK X TEAM. Rob&Marie uit Amsterdam.

    Toen ik deze service net had g

    Toen ik deze service net had geboekt ging ik pas recensies lezen en had na het lezen van al die slechte reviews een beetje spijt dat ik het al vast had laten leggen. Maar mijn ervaring is echt precies tegenovergesteld!! Komen hun afspraken na en contact met de klantenservice ging heel erg vlot!

    Max en Alex hebben vandaag mijn meubels weer perfect terug gebracht!! Dank je wel jongens!!

    Volstrekt onbetrouwbaar en lev

    Ga niet in zee met Inbox Storage! Ze doen heel aardig, maar komen hun afspraken en beloftes volstrekt niet na, sturen een incassobureau op je af ook al beloven ze telefonisch het wél correct af te handelen. Hun verhuisservice is simpelweg levensgevaarlijk; de kar was bijna op mijn vrouw gevallen omdat de wieltjes geen rem hebben. Onze spullen zijn gelukkig wel compleet en redelijk heel teruggekomen.



    Ik koos voor Inbox Storage om spullen uit de zolder wegens een verbouwing voor een paar maanden op te slaan; ze boden de verhuisservice daarbij aan. Wanprestatie nr 1: bij het verkoopgesprek gaf dhr Stefan aan dat hun verhuissservice een vaste prijs van 360 euro was, geen uurtarief, en als het wat langer zou duren: geen probleem. Echter, door een blessure van één van de twee verhuizers bij een vorige klus en lang wachten op een vervanger, kregen we een extra rekening van goed 900 euro, bovenop die 360 euro. Terwijl mij gedurende die dag geen seconde is verteld dat ik wél per kwartier zou moeten betalen. Ik mocht dus opdraaien voor de extra kosten door die blessure, waaronder een verhuislift die ik niet had aangevraagd en niet gebruikt kon worden.



    Na veel bellen en emailen werd de extra factuur van 900 verlaagd naar 474 euro; de verhuislift werd er af gehaald, maar ik moest nog steeds veel meer tijd bijbetalen terwijl mij een vaste prijs was beloofd. Ik gaf aan dat ik 218 euro extra wilde betalen want in plaats van de geschatte 20 m3 hadden ze 24 m3 bij ons opgehaald. Hierop kwam geen reactie meer; behalve dat de factuur van 474 euro naar Debbt Management debiteurenbeheer werd gestuurd. Die factuur had trouwens een BTW fout; de kosten van de verhuislift waren er af gehaald, maar de BTW over die verhuislift niet. Belastingfraude ook, wanprestatie nr 2.



    Telefonisch kregen we eindelijk contact met de klantenservice manager, die toegaf dat Inbox Storage fout heeft gehandeld in ons dossier, en mondeling ging hij akkoord met ons aanbod om 218 euro te betalen. Hij beloofde dit in de mail naar ons te bevestigen en binnen een paar dagen een nieuwe factuur te sturen. Die schriftelijke bevestiging en nieuwe factuur hebben we nooit gehad; wanprestatie nr 3. Wel kwam er wéér een aanmaning van Debbt Management.



    Vervolgens kreeg ik van Debbt Management een aanmaning voor een nieuwe factuur van 170 euro voor juli 2022, die ik te laat betaald zou hebben. Dit was de maandelijkse automatische factuur voor opslag, waar Inbox Storage een automatische machtiging voor heeft. Ze hadden mij deze factuur niet gestuurd en niet afgeschreven terwijl mijn bankrekening genoeg saldo had en alle voorgaande maandelijkse rekeningen probleemloos waren betaald. Wanprestatie nr 4.



    Na 6 keer bellen blijkt: de telefoniste mag geen telefoontjes doorzetten, alleen al je gegevens opvragen en terugbelverzoeken naar medewerkers versturen. Ze bellen NOOIT terug. Wanprestatie nr 5.



    Onveiligheid: De karren waar alle spullen in opgeslagen staan hebben geen rem op hun wieltjes. Mijn vrouw stond links van de laadklep – immers, je wordt bij het verhuizen wel geacht om mee te werken anders lukt het niet binnen de ingecalculeerde tijd. De kar werd door de Inbox medewerker uit de verhuiswagen op de laadklep geduwd. Die laadklep heeft wél een stop aan de achterkant maar níet aan de zijkanten. Door de scheefstand van de wagen ging de kar met één wiel over de linkerrand van de laadklep op 80 cm hoogte en dreigde dus op mijn vrouw te vallen. Doordat zowel ikzelf als mijn vrouw de kar wisten vast te grijpen, stortte hij niet op mijn vrouw neer; de verhuismedewerker zelf deed niks. Het is gelukkig goed afgelopen maar had op een drama kunnen uitlopen. Wanprestatie nr 6.



    Ik gooi het bijltje er bij neer, betaal de volstrekt onterechte 474 euro om van het gedoe af te zijn. Hopelijk behoedt deze recensie anderen ervan om met deze vreselijke club zaken te doen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onveilig werk

    Verkopen 'fixed price' maar factureren extra tijd - die door hun eigen bedrijfsongeval werd veroorzaakt

    Volstrekt onbereikbaar, reageren niet op terugbelverzoeken of emails

    Extreem slechte service

    Wat een verschrikkelijke organisatie:

    - spullen zwaar bezwadigd

    - torenhoge extra kosten

    - incasso's die zonder toestemming worden getrokken

    Never nooit meer

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Klantenservice, verhuizers, onbetrouwbaar, vorm van diefstal

    OPLICHTERS

    Beste mensen ga NIET met dit bedrijf in zee. Het zijn stelletje OPLICHTERS!!!! Ze blijven je geld incasseren als je spullen terug wil, terwijl alles betaald is, anders krijg je je spullen niet terug. Is gewoon pure diefstal!!!!Ik heb alles zwart op wit staan. Dit schorem is nog lang niet van mij af!!!!

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Niets

    Oplichters

    Je krijgt een mooi verhaal (veel ruimte) maar praktijk is volstrekt anders (piepklein vrachtwagentje)

    Sterke punten
    Niet kunnen ontdekken

    Zwakke punten
    De meest onbeschofte afhandeling die ik ooit heb meegemaakt

    komen afspraken niet na, reageren niet meer en houden geld

    Bah; aan de telefoon is alles mogelijk -poeslief, super klantvriendelijk- maar in de praktijk blijkt daar helemaal niets van te kloppen (niet een beetje niet; volstrekt niet). Ze willen alleen maar geld zien en er niets voor leveren. De boxen zijn 1,05 breed mensen dus een beetje bank past al niet. Onbeschoft en nodeloos onaardig, ze laten je zitten en je bent je geld kwijt. Het klopt wat hier wordt gezegd; oplichters

    Sterke punten
    Aardig tot je betaald hebt. Dan slaat de stemming om.

    Zwakke punten
    Onaardig als je betaald hebt. het interesseert ze werkelijk niks dat je een probleem hebt omdat zij hun toezeggingen niet nakwamen.

    Grote Oplichters!!!!

    Ik heb mijn spullen laten opslaan bij inbox storage. Bij offerte aanvraag werd bij noemen van de spullen een 9m3 box geregeld. Maar toen de spullen waren opgehaald kreeg ik een factuur voor een box van 12m3. Niet zoals was afgesproken. Er zat een teak houten tafelblad bij van 220x90cm. Deze werd los in de vrachtwagen gezet, want paste niet in de box. Verschillende keren gebeld met een vraag, maar kreeg ze of niet te pakken, of zou teruggebeld worden, maar uiteraard gebeurde dat niet. Heel veel gebeld, eerst aardig, minder aardig tot echt pissed. Maar niets hielp. Eindelijk weg daar, spullen laten afleveren. Blijkt er schade aan het tafelblad te zijn, meubel naar zijn mallemoer. Aansprakelijk gesteld, maar ook nu weer geen gehoor. Mail gekregen, niet hun verantwoordelijkheid, staat in de voorwaarden. En mijn inboedel verzekering keert niet uit, want het is niet thuis gebeurd. En klap op de vuurpijl, ze blijven me bestoken met facturen en proberen ze elke keer te incasseren. Ik zeg dit niet snel, maar wat een ongelooflijk kut bedrijf is dit. Ik zou zeggen, vooral GEEN zaken mee doen!!!

    Sterke punten
    Het niet of slecht reageren, bestoken van facturen, terwijl de spullen al zijn afgeleverd, oftewel einde contract.

    Zwakke punten
    Hele slechte communicatie, onprofessioneel bedrijf, geven hun fouten niet toe.

    Inbox Storage.eu factureert niet geleverde diensten

    Ik had dit bedrijf ingehuurd voor mijn verhuizing, vooraf hadden we een maximale tijd voor laden en lossen afgesproken. Aangezien ik de spullen bij een bedrijf had opgeslagen, en een medewerker aldaar bij het inladen aanwezig was, heeft de chauffeur de exacte tijd - zijnde 15 minuten - vermeld, echter toen er op mijn adres werd uitgeladen in de gang van mijn woning, die slechts 5 meter van de auto van Inbox Storage verwijderd was heb ik, ondanks dat de chauffeur na afloop vertelde, dat ik keurig binnen de tijd was gebleven [13 minuten lostijd], zojuist een factuur voor 3x15 minuten extra tijd ontvangen! Ik heb het bedrijf benaderd, maar men houdt stug vol dat ik 3x15 minuten nodig heb gehad om de spullen in mij gang te plaatsen! Inmiddels heb ik een advocaat in de arm genomen en zal zo nodig een rechtsprocedure opstarten, ondanks dat de schade slechts 75 euro bedraagt.

    Zwakke punten
    Inbox Storage.eu komt afspraken niet na

    Inbox Storage.eu factureert niet geleverde diensten

    Ik had dit bedrijf ingehuurd voor mijn verhuizing, vooraf hadden we een maximale tijd voor laden en lossen afgesproken. Aangezien ik de spullen bij een bedrijf had opgeslagen, en een medewerker aldaar bij het inladen aanwezig was, heeft de chauffeur de exacte tijd - zijnde 15 minuten - vermeld, echter toen er op mijn adres werd uitgeladen in de gang van mijn woning, die slechts 5 meter van de auto van Inbox Storage verwijderd was heb ik, ondanks dat de chauffeur na afloop vertelde, dat ik keurig binnen de tijd was gebleven [13 minuten lostijd], zojuist een factuur voor 3x15 minuten extra tijd ontvangen! Ik heb het bedrijf benaderd, maar men houdt stug vol dat ik 3x15 minuten nodig heb gehad om de spullen in mij gang te plaatsen! Inmiddels heb ik een advocaat in de arm genomen en zal zo nodig een rechtsprocedure opstarten, ondanks dat de schade slechts 75 euro bedraagt.

    Zwakke punten
    Ik had dit bedrijf ingehuurd voor mijn verhuizing, vooraf hadden we een maximale tijd voor laden en lossen afgesproken. Aangezien ik de spullen bij een bedrijf had opgeslagen, en een medewerker aldaar bij het inladen aanwezig was, heeft de chauffeur de exacte tijd - zijnde 15 minuten - vermeld, echter toen er op mijn adres werd uitgeladen in de gang van mijn woning, die slechts 5 meter van de auto van Inbox Storage verwijderd was heb ik, ondanks dat de chauffeur na afloop vertelde, dat ik keurig binnen de tijd was gebleven [13 minuten lostijd], zojuist een factuur voor 3x15 minuten extra tijd ontvangen! Ik heb het bedrijf benaderd, maar men houdt stug vol dat ik 3x15 minuten nodig heb gehad om de spullen in mij gang te plaatsen! Inmiddels heb ik een advocaat in de arm genomen en zal zo nodig een rechtsprocedure opstarten, ondanks dat de schade slechts 75 euro bedraagt.


Bezoek InboxStorage

Schrijf een review