Inbox Storage | Halen Bewaren & Brengen van jouw spullen Bij Inbox Storage Halen, Bewaren en Brengen we je spullen. Opslagruimte simpel geregeld. Bel 085-3030880 en plan een intake bij jou thuis.

InboxStorage Reviews

    Volstrekt onbetrouwbaar en lev

    Ga niet in zee met Inbox Storage! Ze doen heel aardig, maar komen hun afspraken en beloftes volstrekt niet na, sturen een incassobureau op je af ook al beloven ze telefonisch het wél correct af te handelen. Hun verhuisservice is simpelweg levensgevaarlijk; de kar was bijna op mijn vrouw gevallen omdat de wieltjes geen rem hebben. Onze spullen zijn gelukkig wel compleet en redelijk heel teruggekomen.

    Ik koos voor Inbox Storage om spullen uit de zolder wegens een verbouwing voor een paar maanden op te slaan; ze boden de verhuisservice daarbij aan. Wanprestatie nr 1: bij het verkoopgesprek gaf dhr Stefan aan dat hun verhuissservice een vaste prijs van 360 euro was, geen uurtarief, en als het wat langer zou duren: geen probleem. Echter, door een blessure van één van de twee verhuizers bij een vorige klus en lang wachten op een vervanger, kregen we een extra rekening van goed 900 euro, bovenop die 360 euro. Terwijl mij gedurende die dag geen seconde is verteld dat ik wél per kwartier zou moeten betalen. Ik mocht dus opdraaien voor de extra kosten door die blessure, waaronder een verhuislift die ik niet had aangevraagd en niet gebruikt kon worden.

    Na veel bellen en emailen werd de extra factuur van 900 verlaagd naar 474 euro; de verhuislift werd er af gehaald, maar ik moest nog steeds veel meer tijd bijbetalen terwijl mij een vaste prijs was beloofd. Ik gaf aan dat ik 218 euro extra wilde betalen want in plaats van de geschatte 20 m3 hadden ze 24 m3 bij ons opgehaald. Hierop kwam geen reactie meer; behalve dat de factuur van 474 euro naar Debbt Management debiteurenbeheer werd gestuurd. Die factuur had trouwens een BTW fout; de kosten van de verhuislift waren er af gehaald, maar de BTW over die verhuislift niet. Belastingfraude ook, wanprestatie nr 2.

    Telefonisch kregen we eindelijk contact met de klantenservice manager, die toegaf dat Inbox Storage fout heeft gehandeld in ons dossier, en mondeling ging hij akkoord met ons aanbod om 218 euro te betalen. Hij beloofde dit in de mail naar ons te bevestigen en binnen een paar dagen een nieuwe factuur te sturen. Die schriftelijke bevestiging en nieuwe factuur hebben we nooit gehad; wanprestatie nr 3. Wel kwam er wéér een aanmaning van Debbt Management.

    Vervolgens kreeg ik van Debbt Management een aanmaning voor een nieuwe factuur van 170 euro voor juli 2022, die ik te laat betaald zou hebben. Dit was de maandelijkse automatische factuur voor opslag, waar Inbox Storage een automatische machtiging voor heeft. Ze hadden mij deze factuur niet gestuurd en niet afgeschreven terwijl mijn bankrekening genoeg saldo had en alle voorgaande maandelijkse rekeningen probleemloos waren betaald. Wanprestatie nr 4.

    Na 6 keer bellen blijkt: de telefoniste mag geen telefoontjes doorzetten, alleen al je gegevens opvragen en terugbelverzoeken naar medewerkers versturen. Ze bellen NOOIT terug. Wanprestatie nr 5.

    Onveiligheid: De karren waar alle spullen in opgeslagen staan hebben geen rem op hun wieltjes. Mijn vrouw stond links van de laadklep – immers, je wordt bij het verhuizen wel geacht om mee te werken anders lukt het niet binnen de ingecalculeerde tijd. De kar werd door de Inbox medewerker uit de verhuiswagen op de laadklep geduwd. Die laadklep heeft wél een stop aan de achterkant maar níet aan de zijkanten. Door de scheefstand van de wagen ging de kar met één wiel over de linkerrand van de laadklep op 80 cm hoogte en dreigde dus op mijn vrouw te vallen. Doordat zowel ikzelf als mijn vrouw de kar wisten vast te grijpen, stortte hij niet op mijn vrouw neer; de verhuismedewerker zelf deed niks. Het is gelukkig goed afgelopen maar had op een drama kunnen uitlopen. Wanprestatie nr 6.

    Ik gooi het bijltje er bij neer, betaal de volstrekt onterechte 474 euro om van het gedoe af te zijn. Hopelijk behoedt deze recensie anderen ervan om met deze vreselijke club zaken te doen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Onveilig werk
    Verkopen 'fixed price' maar factureren extra tijd - die door hun eigen bedrijfsongeval werd veroorzaakt
    Volstrekt onbereikbaar, reageren niet op terugbelverzoeken of emails

    Extreem slechte service

    Wat een verschrikkelijke organisatie:
    - spullen zwaar bezwadigd
    - torenhoge extra kosten
    - incasso's die zonder toestemming worden getrokken
    Never nooit meer

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Klantenservice, verhuizers, onbetrouwbaar, vorm van diefstal

    OPLICHTERS

    Beste mensen ga NIET met dit bedrijf in zee. Het zijn stelletje OPLICHTERS!!!! Ze blijven je geld incasseren als je spullen terug wil, terwijl alles betaald is, anders krijg je je spullen niet terug. Is gewoon pure diefstal!!!!Ik heb alles zwart op wit staan. Dit schorem is nog lang niet van mij af!!!!

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Niets

    Oplichters

    Je krijgt een mooi verhaal (veel ruimte) maar praktijk is volstrekt anders (piepklein vrachtwagentje)

    Sterke punten
    Niet kunnen ontdekken

    Zwakke punten
    De meest onbeschofte afhandeling die ik ooit heb meegemaakt

    komen afspraken niet na, reageren niet meer en houden geld

    Bah; aan de telefoon is alles mogelijk -poeslief, super klantvriendelijk- maar in de praktijk blijkt daar helemaal niets van te kloppen (niet een beetje niet; volstrekt niet). Ze willen alleen maar geld zien en er niets voor leveren. De boxen zijn 1,05 breed mensen dus een beetje bank past al niet. Onbeschoft en nodeloos onaardig, ze laten je zitten en je bent je geld kwijt. Het klopt wat hier wordt gezegd; oplichters

    Sterke punten
    Aardig tot je betaald hebt. Dan slaat de stemming om.

    Zwakke punten
    Onaardig als je betaald hebt. het interesseert ze werkelijk niks dat je een probleem hebt omdat zij hun toezeggingen niet nakwamen.

    Grote Oplichters!!!!

    Ik heb mijn spullen laten opslaan bij inbox storage. Bij offerte aanvraag werd bij noemen van de spullen een 9m3 box geregeld. Maar toen de spullen waren opgehaald kreeg ik een factuur voor een box van 12m3. Niet zoals was afgesproken. Er zat een teak houten tafelblad bij van 220x90cm. Deze werd los in de vrachtwagen gezet, want paste niet in de box. Verschillende keren gebeld met een vraag, maar kreeg ze of niet te pakken, of zou teruggebeld worden, maar uiteraard gebeurde dat niet. Heel veel gebeld, eerst aardig, minder aardig tot echt pissed. Maar niets hielp. Eindelijk weg daar, spullen laten afleveren. Blijkt er schade aan het tafelblad te zijn, meubel naar zijn mallemoer. Aansprakelijk gesteld, maar ook nu weer geen gehoor. Mail gekregen, niet hun verantwoordelijkheid, staat in de voorwaarden. En mijn inboedel verzekering keert niet uit, want het is niet thuis gebeurd. En klap op de vuurpijl, ze blijven me bestoken met facturen en proberen ze elke keer te incasseren. Ik zeg dit niet snel, maar wat een ongelooflijk kut bedrijf is dit. Ik zou zeggen, vooral GEEN zaken mee doen!!!

    Sterke punten
    Het niet of slecht reageren, bestoken van facturen, terwijl de spullen al zijn afgeleverd, oftewel einde contract.

    Zwakke punten
    Hele slechte communicatie, onprofessioneel bedrijf, geven hun fouten niet toe.

    Inbox Storage.eu factureert niet geleverde diensten

    Ik had dit bedrijf ingehuurd voor mijn verhuizing, vooraf hadden we een maximale tijd voor laden en lossen afgesproken. Aangezien ik de spullen bij een bedrijf had opgeslagen, en een medewerker aldaar bij het inladen aanwezig was, heeft de chauffeur de exacte tijd - zijnde 15 minuten - vermeld, echter toen er op mijn adres werd uitgeladen in de gang van mijn woning, die slechts 5 meter van de auto van Inbox Storage verwijderd was heb ik, ondanks dat de chauffeur na afloop vertelde, dat ik keurig binnen de tijd was gebleven [13 minuten lostijd], zojuist een factuur voor 3x15 minuten extra tijd ontvangen! Ik heb het bedrijf benaderd, maar men houdt stug vol dat ik 3x15 minuten nodig heb gehad om de spullen in mij gang te plaatsen! Inmiddels heb ik een advocaat in de arm genomen en zal zo nodig een rechtsprocedure opstarten, ondanks dat de schade slechts 75 euro bedraagt.

    Zwakke punten
    Inbox Storage.eu komt afspraken niet na

    Inbox Storage.eu factureert niet geleverde diensten

    Ik had dit bedrijf ingehuurd voor mijn verhuizing, vooraf hadden we een maximale tijd voor laden en lossen afgesproken. Aangezien ik de spullen bij een bedrijf had opgeslagen, en een medewerker aldaar bij het inladen aanwezig was, heeft de chauffeur de exacte tijd - zijnde 15 minuten - vermeld, echter toen er op mijn adres werd uitgeladen in de gang van mijn woning, die slechts 5 meter van de auto van Inbox Storage verwijderd was heb ik, ondanks dat de chauffeur na afloop vertelde, dat ik keurig binnen de tijd was gebleven [13 minuten lostijd], zojuist een factuur voor 3x15 minuten extra tijd ontvangen! Ik heb het bedrijf benaderd, maar men houdt stug vol dat ik 3x15 minuten nodig heb gehad om de spullen in mij gang te plaatsen! Inmiddels heb ik een advocaat in de arm genomen en zal zo nodig een rechtsprocedure opstarten, ondanks dat de schade slechts 75 euro bedraagt.

    Zwakke punten
    Ik had dit bedrijf ingehuurd voor mijn verhuizing, vooraf hadden we een maximale tijd voor laden en lossen afgesproken. Aangezien ik de spullen bij een bedrijf had opgeslagen, en een medewerker aldaar bij het inladen aanwezig was, heeft de chauffeur de exacte tijd - zijnde 15 minuten - vermeld, echter toen er op mijn adres werd uitgeladen in de gang van mijn woning, die slechts 5 meter van de auto van Inbox Storage verwijderd was heb ik, ondanks dat de chauffeur na afloop vertelde, dat ik keurig binnen de tijd was gebleven [13 minuten lostijd], zojuist een factuur voor 3x15 minuten extra tijd ontvangen! Ik heb het bedrijf benaderd, maar men houdt stug vol dat ik 3x15 minuten nodig heb gehad om de spullen in mij gang te plaatsen! Inmiddels heb ik een advocaat in de arm genomen en zal zo nodig een rechtsprocedure opstarten, ondanks dat de schade slechts 75 euro bedraagt.

    Terrible! wrong withdraws for 4 months!

    i got aggrement with them for 30m3 and then moving day it became 40m3, till here all good.then they started to withdraw more than they should. I had called them 10 times to correct it even shared them all details in excel to make their work less, but it did not work, everytime they said coming moth it will be corrected but it has been 4 months still not corrected!\\r\\nPlease find another company if you dont want to face kind of problems!

    Terrible! wrong withdraws for 4 months!

    i got aggrement with them for 30m3 and then moving day it became 40m3, till here all good.then they started to withdraw more than they should. I had called them 10 times to correct it even shared them all details in excel to make their work less, but it did not work, everytime they said coming moth it will be corrected but it has been 4 months still not corrected!
    Please find another company if you dont want to face kind of problems!

    PAS OP: Oplichters!

    Prijs afgesproken met de sales jongen. Vervolgens € 377,- meer moeten betalen dan afgesproken.
    Contact gehad met verschillende incasso bureau's omdat zij mij niet meer te woord wilde staan.
    Meest waardeloze partij, oplichters!

    Zwakke punten
    Komen afspraken niet na!!

    Oplichterspraktijk

    In juni 2020 het contract met Inbox Storage opgezegd. Ik heb destijds een offerte getekend t.w.v. €165. De factuur die ik vervolgens heb ontvangen bleek honderden (!!) euro's hoger. Voorrijkosten, een weekend fee (op maandag?), allerlei zaken die op de website als 'gratis' worden aangemerkt, daar moesten we nu ineens voor betalen. Sinds juni 2020 probeer ik telefonisch en per mail met hen in contact te komen over de facturen. Nooit is 'de persoon die hierover gaat' aanwezig en nog nooit ben ik teruggebeld, ondanks alle beloftes. Op e-mails is werkelijk nooit gereageerd. Bij een offerteaanvraag hangen ze binnen 1 minuut aan de telefoon, maar als het over een factuur gaat krijg je niemand te spreken. Inmiddels 6 maanden verder heb ik een incassobureau aan mijn broek hangen. Ga nooit met deze oplichters in zee...

    Sterke punten
    Oplichten en telefonische bereikbaarheid bij offerteaanvragen

    Zwakke punten
    Telefonische en schriftelijke bereikbaarheid bij vragen over facturen

    Vreselijk bedrijf

    Vreselijk bedrijf.

    De dag dat we hadden afgesproken zou ik een notificatie krijgen wanneer ze voor de deur zouden staan, maar helaas er stond onaangekondigd een vrachtwagen voor gesloten deur.

    Vervolgens alles zelf ingeladen binnen de tijd, afgesproken met chauffeur om geen extra kosten te rekenen voor het laden, maar staan later toch op de factuur.

    Bedrijf is snel te bereiken om een afspraak te maken, allemaal jonge mensen met vlotte babbels aan de lijn, maar wanneer je eenmaal huurder bent kun je wachten tot je een ons weegt en word je vh kastje naar de muur verwezen.

    Afspraken om terug gebeld te worden worden consequent gebroken.

    Ook de korting die mij beloofd is kan ik uiteindelijk op mijn buik schrijven.

    Er lijkt slechts 1 persoon in het bedrijf te zijn die beslissingen mag nemen, maar deze persoon is zelden aanwezig.

    Ook de inhoud klopt niet; volgens chauffeur heb ik 15 kuub ingeladen, maar er wordt 22 kuub berekend..

    Inmiddels al 2x teveel betaald en nauwelijks inzicht in de kosten tabel of de factuur.

    Kortom Nooit mee in zee gaan!!
    Spijt dat ik hier mijn spullen heb laten opslaan!!!

    Sterke punten
    De vlotte praatjes bij het eerste telefoon contact

    Zwakke punten
    Alle andere punten

    Slechte oplichters

    Voor 6 maanden een box gehuurd. Dan brengt inbox de goederen niet retour onder het mom van Corona maar het was inmiddels al eind april. Tot op heden geen goederen retour. Omdat zij de goederen weigeren terug te brengen (wat deel van het contract is) moet ik nu die extra maanden betalen. Zojuist aangifte gedaan bij de politie. Ik zal de aangifte later posten

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Oplichters

    Hele nare ervaring die ik niemand toewens.

    Incasso is erg goed geregeld.
    Als door omstandigheden eerste afspraak verplaatst moet worden, dan begint de ellende. Ze sturen zelfs een extra rekening van paar honderd euro voor annuleren eerste afspraak. Lees hun voorwaardes heel goed en begrijp je waarom je beter geen afspraak kan maken!!!
    Geld ben je na maken afspraak hoe dan ook kwijt onder dreiging van incassobureau.

    Sterke punten
    Het incasseren van geld.

    Zwakke punten
    Nakomen van afspraken.

    Zeer ONPROFESSIONEEL

    Ga niet in zee met Inbox! Allereerst bellen ze terug met een smoes en dan vragen of je de offerte als getekend heb. Telefonisch beloven ze van alles, �we zijn altijd verzekerd mevrouw�. Meerdere keren herhaald. Op de dag van ophalen, de sjouwers zijn niet zichtbaar van inbox. Geen bedrijfskleding en een iveco zonder identiteit van inbox. Ze sjouwen traag waardoor ik zelf het grootste gedeelte zelf heb gedaan. Zij hebben alles goed gekeurd om mee te nemen. Ze hebben zelf met hun eigen doeken mijn tv ingepakt. Echter hadden ze geen vervoerhulpmiddelen bij zich zoals een steekkar of hondje. Er stond toevallig een AH boodschappenkar bij mijn app complex. Daarop hebben ze mijn kastjes en grote dingen vervoerd, zonder bescherming. Nu blijk ik schade te hebben aan ladekastje (onderrand kapot gereden door ah kar) lak schade aan salon tafel, krassen op mijn koelkast, krassen op wasmachine en het ergste, mijn tv is helemaal kapot! Gelijk gebeld met hun. Je wordt afgewimpeld, zijn niet netjes aan de telefoon. Zeggen zelf dat het druk is met schade (dat is dom om over je eigen bedrijf te zeggen) vervolgens krijg ik een mail dat ik niks vergoed krijg omdat �het niet is ingepakt volgens inbox regels�. Ik heb �500 aan hun betaald voor �premium� service en opslag, maar moet nu nog meer kosten maken om een nieuwe tv te kopen. \\r\\nTrap er AUB NIET in. Het is om te huilen. Je denk verhuiszorgen weg te laten nemen door hun, maar je krijgt er meer zorgen bij.

    Sterke punten
    Binnen lullen. Mensen een offerte laten tekenen.

    Zwakke punten
    Onprofessioneel, slechte communicatie!

    Onbetrouwbare club met extreme kosten

    Inbox storage is voor ons onbetrouwbare club gebleken:
    - aantal aangeboden kuubs klopt niet met de werkelijkheid
    - onjuiste info over max hoogtes (2.10m)
    - telefonsiche afspraken worden niet nagekomen
    - onterechte incasso’s en vervolgens doodzwijgen (daar waar ze je bijna stalken als je een offerte
    vraagt)
    - sjouwhulpen zijn aardig maar schuiven met meubels op oneffen ondergrond: schade opgelopen
    Kortom: huur eigen opslag/container en sla daar je spullen op. In ons geval was een erkende verhuizer even duur geweest met meer professionaliteit.

    Sterke punten
    Aardige slouwhulpen

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar qua afspraken

    Een oplichtingspraktijk

    Sinds ik blijk had gegeven van interesse in de dienstverlening van Inbox Storage, ben ik gedurende twee weken meerdere keren per dag gebeld of ik al een besluit had genomen over mijn offerte. Uiterst vervelend. Op de een of andere manier heb ik toch besloten om met hen in zee te gaan, maar ik had naar mijn onderbuikgevoel moeten luisteren en het niet moeten doen.\\r\\n\\r\\nInbox Storage heeft de administratie niet op orde. Ik heb meerdere keren moeten opgeven wat ik precies wanneer van hen nodig had, en steeds was het niet terug te vinden op de factuur. De ene keer stonden er voorrijkosten op de factuur (terwijl ze adverteren dat dit gratis is, dat is dus niet waar, zo blijkt), dan rekenen ze ineens weer een weekend fee terwijl ik op een maandag hun diensten nodig had (raar), dan blijkt dat ineens dat ze de verhuislift niet hebben geregeld en ga zo maar door. Steeds nadat ik hen wees op een fout kreeg ik een nieuwe factuur. Ik heb dus meerdere keren een factuur gehad, de ene keer in een los mailtje, de andere keer via een facturatiesysteem. De bedragen verschilden steeds, want; dan weer voorrijkosten, dan weer een fee hier en weer een fee daar. Uiteindelijk heb ik besloten het vertrouwen in hun op te zeggen. Ik zag op de website dat je namelijk tot 48 uur van tevoren gratis mag annuleren. Maar ook dit bleek een leugen, want je mag je contract niet breken. Ik vind dit pure oplichterij en hier is dan ook het laatste nog niet over gezegd.

    Zwakke punten
    Dat ze feedback niet accepteren en met je in discussie gaan in plaats van ervan te leren. En daarnaast dat ze je oplichten wat betreft ze beloven op de website (gratis ophalen! gratis wegbrengen! gratis annuleren!).

    Prijs/kwaliteit goed

    Goede afspraken en goede prijzen en prima medewerkers.

    Betaalbaar

    simpel, goed en betaalbaar

    Simpel en snel

    Lekker makkelijk en eenvoudig geregeld.

    Vakkundig

    Keurige medewerkers zeer vakkundig. Ook de afspraken zijn prima nagekomen. Kortom, ik ben zeer tevreden Gr. Rob

    Keurig en op tijd

    Voor mij was alles in orde, en zouden er geen veranderingen plaats hoeven te vinden. Tussen 12:00 en 14:00 zou de sjouwfeur op plaats van bestemming zijn. Om 13:15 heb ik gebeld en werd verteld dat hij al in Oosterhout was en dat het nog heel ff kon duren. Nou dat klopte als een bus en binnen 0:45 hadden we met 3 alles in de boxen en was er tijd voor een bakkie. Super beleefde en respectvolle sjouwfeur! Bedankt!

    Complimenten

    Het uitstekende communicatie en professionaliteit van het eerste contact. Met aandacht behandeld door allemaal met wie ik heb gesproken. Complimenten aan Rutger voor de spoedige reactie, begrijp van mijn situatie een het offerte die past aan mijn budget. Ook complimenten aan Richie, man op de werkvloer voor ze professionalisme en nette ophaal. Vriendelijk, open en respectvol! Hartelijk bedankt!

    Dikke pluim

    Ik heb dit vanaf het allereerste contact tot en met ophalen van mijn spullen zeer goed ervaren. Super fijne mensen allemaal op kantoor heel vriendelijk en behulpzaam. En de chauffeur echt een dikke pluim.
    Fijne jaarwisseling!


Bezoek InboxStorage

Schrijf je eigen review