• Bedrijf adverteert met 1 euro actie maar wat erbij komt is een slotje a 15,00 euro, verzekering (men probeert je hoger in te schalen dus let goed op!) administratie kosten a 15,00 euro. 2 weken van tevoren opzeggen anders loopt je contract door. Bedrijf is erg target gericht

    Sterke punten
    Dat je er spullen kunt opslaan.

    Zwakke punten
    Vrij duur, prijzen fluctueren.

    Door Inge op 24 maart 2020 Reageer

  • Shurgard geeft een onjuiste voorstelling van zaken. Je krijgt veel minder vierkante meters dan waarvoor je betaald. Let op!

    Sterke punten
    Je hebt 7 dagen per week toegang tot je opslagruimte

    Zwakke punten
    Misleidende berichtgeving

    Door Sophie op 17 januari 2020 Reageer

  • Shurgard geeft een onjuiste voorstelling van zaken. Je krijgt veel minder vierkante meters dan waarvoor je betaald. Let op!

    Sterke punten
    Je hebt 7 dagen per week toegang tot je opslagruimte

    Zwakke punten
    Misleidende berichtgeving

    Door Sophie op 17 januari 2020 Reageer

  • Goede afspraken en goede prijzen en prima medewerkers.

    Door Hassan op 31 december 2019 Reageer

  • simpel, goed en betaalbaar

    Door Cees op 31 december 2019 Reageer

  • Lekker makkelijk en eenvoudig geregeld.

    Door Marcel op 31 december 2019 Reageer

  • Keurige medewerkers zeer vakkundig. Ook de afspraken zijn prima nagekomen. Kortom, ik ben zeer tevreden Gr. Rob

    Door Rob op 31 december 2019 Reageer

  • Voor mij was alles in orde, en zouden er geen veranderingen plaats hoeven te vinden. Tussen 12:00 en 14:00 zou de sjouwfeur op plaats van bestemming zijn. Om 13:15 heb ik gebeld en werd verteld dat hij al in Oosterhout was en dat het nog heel ff kon duren. Nou dat klopte als een bus en binnen 0:45 hadden we met 3 alles in de boxen en was er tijd voor een bakkie. Super beleefde en respectvolle sjouwfeur! Bedankt!

    Door Joke op 30 december 2019 Reageer

  • Het uitstekende communicatie en professionaliteit van het eerste contact. Met aandacht behandeld door allemaal met wie ik heb gesproken. Complimenten aan Rutger voor de spoedige reactie, begrijp van mijn situatie een het offerte die past aan mijn budget. Ook complimenten aan Richie, man op de werkvloer voor ze professionalisme en nette ophaal. Vriendelijk, open en respectvol! Hartelijk bedankt!

    Door Demir op 30 december 2019 Reageer

  • Ik heb dit vanaf het allereerste contact tot en met ophalen van mijn spullen zeer goed ervaren. Super fijne mensen allemaal op kantoor heel vriendelijk en behulpzaam. En de chauffeur echt een dikke pluim.
    Fijne jaarwisseling!

    Door N op 30 december 2019 Reageer

  • Alle spullen zijn opgehaald, opgeslagen en een paar maanden later weer teruggebracht. Is netjes verlopen, vielen wat dozen om maar dat gebeurd wel vaker met een verhuizing. Er is gelukkig niks beschadigd geraakt ofzo.

    Door M op 16 december 2019 Reageer

  • Ik ben tevreden met jullie werk, ophalen is goed gegaan en heb onlangs wat dingen terug gebracht gekregen en ook dat ging prima. Ik hoop dat de app snel werkt want dat zou best handig zijn.

    Sterke punten
    Handig en makkelijk

    Zwakke punten
    App

    Door Evert op 16 december 2019 Reageer

  • Wat een slim idee, geen ander biedt het zo aan. En precies daarom koos ik voor Inbox. En alles wat ze vooraf vertelden hebben ze ook helemaal waargemaakt. Je wordt volledig ontzorgd en dat was voor mij de perfecte oplossing. Nu nog de strubbelingen van de overgang van de administratieve systemen oplossen en dan kan het helemaal niet meer stuk. Heel aardige mensen op kantoor, daar ontbreekt t ze niet aan. En de jongens die het sjouwwerk doen, petje af ;-)

    Sterke punten
    Klantvriendelijkheid en een slim concept

    Zwakke punten
    Administratieve overgang naar het nieuwe systeem

    Door Els op 13 december 2019 Reageer

  • Er was iets mis gegaan in de communicatie over het inplannen van de truck, maar we zijn goed tegemoetgekomen! Wij hebben enkele weken later gebruik gemaakt van de gratis ophaal service voor een laatste lading dozen en een paar lampen. Erg netjes afgehandeld. Chauffeur was weer keurig op tijd en heeft een half uur van tevoren gebeld om aan te geven dat hij onderweg was. Gewoon top service voor een top prijs!


    Bedankt jongens

    Door Serhan op 13 december 2019 Reageer

  • Wat moet je als de thuissituatie alle energie wegvreet en je zelf ook nog eens niet kan en mag tillen? Maar dit bij alle opslagruimtes niet anders kan. Nou, bij Inbox kan dat dus wél anders. In 1 belletje waren al mijn vragen beantwoord. Simpel en duidelijk ook nog eens. Met tot slot de verlossing dat ZIJ alles gingen tillen, kwamen ophalen en wanneer ik wil ook weer komen terugbrengen. Nou, toen hoefde ik dus niet meer verder na te denken. Ben ze heel dankbaar!

    Sterke punten
    Ontzorgen

    Door Gerda op 13 december 2019 Reageer

  • Goede ervaring

    Door Sas op 13 december 2019 Reageer

  • Afspraak gehad in dit filiaal. Vervolgens netjes rondleiding gekregen. Mijn oog was gevallen op 1 garagebox op de begane grond van 6m2. Over de prijs zou er even navraag gedaan worden doordat ik voor langere termijn zou willen huren. Daarvoor hadden wij ook een tijdstip voor afgesproken dat de collega me zou bellen. Werknemer heeft toegezegd dat de beschikbare box gereserveerd zou worden. Daarbij is er ook een prijs reservering gemaakt.

    Helaas heeft er niemand meer terug gebeld. Vervolgens neem ik zelf na 2 dagen contact op. Daar komt de beste collega achter dat de gereserveerde box is doorverhuurd aan iemand anders en niets meer voor mij kon betekenen.

    Met zo een bedrijf als Shurgard zou ik geen zaken willen doen die zelf zijn administratie niet naar behoren heeft. Vooral als ik mijn waardevolle spullen zou willen opbergen!

    Voor mij is dit bedrijf een NO GO !

    Sterke punten
    Goede rondleiding

    Zwakke punten
    Afspraken niet na komen, reserveringen die niet juist worden verwerkt. Personeel die geen afspraken in systeem ziet voorkomen.

    Door Bekir Yildiz op 25 november 2019 Reageer

  • Spullen op laten halen en laten opslaan voor hetzelfde geld.

    Sterke punten
    Gratis ophaalservice.

    Zwakke punten
    Retour niet gratis. Je kan wel zelf gratis je spullen komen ophalen.

    Door Bart Janssen op 13 november 2019 Reageer

  • Vandaag gebeld of ze mijn spullen nog vandaag op konden halen. Dit was geen probleem. Jeroen aardige gozer ook.

    Sterke punten
    Flexibel en goedkoop

    Zwakke punten
    Geen

    Door Margriet Salverda op 13 november 2019 Reageer

  • Na eerste bezoek aan de vestiging Almere stad werden wij zeer goed te woord gestaan door de aanwezige medewerker,
    Wat ons wel stoorde was het feit dat er een leidinggevende aanwezig was die daar een controllebezoek bracht en in ons bijzijn de medewerker een aantekening aanzegde op de controllestaat dat hij geen zwarte maar een grijze,broek aan had ik vind dit totaal niet relevant en vond de medewerker er zeer verzorgd en netjes uitzien wat wij hem ook kenbaar hebben gemaakt.
    Wat ons wel stoorde is dat wij bij een tweede bezoek door een andere medewerker werden geholpen om definitief te huren waarbij wij de aantekening maakten dat wij van de 50% regeling die wij al hadden gebruik wilden maken bij overgang naar kleinere ruimte, hij dit moest aanvragen maar volgens hem wel goed kwam en hij zijn leidinggevende telefonisch om toestemming zou vragen wat hij naderhand bevestigde dat het accoord was.
    Vandaag bij het rondmaken van de wisseling van box bleek van de toezeggingen helemaal niets bekend te zijn, gelukkig was dat de medewerker die wij bij het eerste kontakt hadden nu aanwezig die alles naar onze volle tevredenheid heeft opgelost.
    Chappeau voor de medewerker ondanks zijn grijze broek kan de andere medewerker hier een voorbeeld aan nemen die uiteindelijk of niets in het systeem heeft gezet of naar mij een broodje aap verhaal heeft opgehangen

    Sterke punten
    Dat er toch nog een meedenkende medewerker is die daadwerkelijk iets voor je doet

    Zwakke punten
    Leidinggevende die in bijzijn van ons als klant een medewerker aanspreekt op het dragen van een grijze broek welke wij er zeer verzorgd uit vonden zien vonden wij totaal niet relevant ook gezien het feit dat hij geen enkele kledingvergoeding kreeg voor een zwarte broek

    Door Duits op 12 oktober 2019 Reageer

  • LET OP: Shurgard verplicht je een verzekering te nemen, echter heb je een eigen risico van €250,- euro. Dit vermelden zij niet. Dus regel je eigen verzekering waar je, wanneer er schade ontstaat tijdens bijv de verhuizing, alles gewoon vergoed krijgt.
    Je bent namelijk niet verplicht een verzekering bij hun te nemen, al zeggen zij dat wel.

    Door JJ Straalman op 7 oktober 2019 Reageer

  • Kubox liet 3 dagen vantevoren mijn bestelling vallen. De eerst mogelijke volgende datum was te laat omdat ik toen al geen beschikking meer zou hebben tot mijn pand. Door dit onbetrouwbare gedrag kwam ik in een crisis terecht waarin ik risico liep geen plek te hebben om mijn spullen kwijt te kunnen. Toen ik belde reageerde de klantenservice alsof dit ‘gewoon’ was, deel van het systeem en was er geen enkele betrokkenheif of initiatief om de zaak recht te zetten. Ik weet niet hoe dit was afgelopen als een ander bedrijf niet was ingesprongen.

    Sterke punten
    Gratis ophaalservice (als er daadwerkelijk zou worden opgehaald)

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar, niet betrokken

    Door Daan op 24 juni 2019 Reageer

  • Kubox liet 3 dagen vantevoren mijn bestelling vallen. De eerst mogelijke volgende datum was te laat omdat ik toen al geen beschikking meer zou hebben tot mijn pand. Door dit onbetrouwbare gedrag kwam ik in een crisis terecht waarin ik risico liep geen plek te hebben om mijn spullen kwijt te kunnen. Toen ik belde reageerde de klantenservice alsof dit ‘gewoon’ was, deel van het systeem en was er geen enkele betrokkenheif of initiatief om de zaak recht te zetten. Ik weet niet hoe dit was afgelopen als een ander bedrijf niet was ingesprongen.

    Sterke punten
    Gratis ophaalservice (als er daadwerkelijk zou worden opgehaald)

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar, niet betrokken

    Door Daan op 24 juni 2019 Reageer

  • Goede prijs kwaliteit verhouding door de gratis ophaal service. Hierdoor heb ik zelf niet met mijn spullen hoeven sjouwen, wat op mijn leeftijd toch zwaar is.

    Jeroen is een vriendelijke nette chauffeur, die netjes de spullen heeft opgehaald en na een kopje koffie er weer vandoor is gegaan.

    Sterke punten
    Goede prijs kwaliteit
    Vriendelijk personeel
    Heldere prijzen
    Gratis ophalen

    Zwakke punten
    Geen

    Door Jan Derksen op 20 juni 2019 Reageer

  • Had voor 3 maanden opslag nodig, omdat mijn nieuwe woning nog niet helemaal klaar was, maar ik al wel uit mijn oude woning moest.

    Jeroen is een gezellig kerel en heeft de spullen netjes opgehaald en in een box gezet.

    Sterke punten
    Vriendelijk personeel en goedkoop. Je bent niet een nummer maar echt nog een klant. Zie je niet zoveel meer tegenwoordig.

    Zwakke punten
    De opslagbox is 7 dagen per week toegankelijk van 06:00 tot 23.00, alleen is de servicebalie op zondag maar open van 11 tot 5, dus kon ik toen geen hulp vragen.

    Door Johannes op 22 mei 2019 Reageer


VergelijkSelfstorage

Op VergelijkSelfstorage.nl lees je reviews over alle SelfStorage bedrijven in Nederland .Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.Deel jouw ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!