• In Hilversum voeren ze prijsverhogingen door van 20 %. Geven geen gehoor hierop en berichten dat ik dan naar een andere opslag kan gaan. Lekker klantvriendelijk.

    Zwakke punten
    Telefonisch slecht bereikbaar.

    Door Reineria op 26 juni 2020 Reageer
  • Opnieuw een prijsverhoging van meer dan 18% . Dat is echt veel. Hierover gebeld wordt lacherig op gereageerd, ja mevr.i dit is een drukke vestiging, voor u 10 anderen. Schandalig.

    Sterke punten
    Koel binnen, karretjes om te gebruiken voor transport.

    Zwakke punten
    Vies, stoffig, duur, telefonisch slecht bereikbaar .

    Door Julia op 26 juni 2020 Reageer
  • Sinds ik blijk had gegeven van interesse in de dienstverlening van Inbox Storage, ben ik gedurende twee weken meerdere keren per dag gebeld of ik al een besluit had genomen over mijn offerte. Uiterst vervelend. Op de een of andere manier heb ik toch besloten om met hen in zee te gaan, maar ik had naar mijn onderbuikgevoel moeten luisteren en het niet moeten doen.\\r\\n\\r\\nInbox Storage heeft de administratie niet op orde. Ik heb meerdere keren moeten opgeven wat ik precies wanneer van hen nodig had, en steeds was het niet terug te vinden op de factuur. De ene keer stonden er voorrijkosten op de factuur (terwijl ze adverteren dat dit gratis is, dat is dus niet waar, zo blijkt), dan rekenen ze ineens weer een weekend fee terwijl ik op een maandag hun diensten nodig had (raar), dan blijkt dat ineens dat ze de verhuislift niet hebben geregeld en ga zo maar door. Steeds nadat ik hen wees op een fout kreeg ik een nieuwe factuur. Ik heb dus meerdere keren een factuur gehad, de ene keer in een los mailtje, de andere keer via een facturatiesysteem. De bedragen verschilden steeds, want; dan weer voorrijkosten, dan weer een fee hier en weer een fee daar. Uiteindelijk heb ik besloten het vertrouwen in hun op te zeggen. Ik zag op de website dat je namelijk tot 48 uur van tevoren gratis mag annuleren. Maar ook dit bleek een leugen, want je mag je contract niet breken. Ik vind dit pure oplichterij en hier is dan ook het laatste nog niet over gezegd.

    Zwakke punten
    Dat ze feedback niet accepteren en met je in discussie gaan in plaats van ervan te leren. En daarnaast dat ze je oplichten wat betreft ze beloven op de website (gratis ophalen! gratis wegbrengen! gratis annuleren!).

    Door Ontevreden op 24 juni 2020 Reageer
  • Slechte service - Review over Shurgard

    Shurguard Amsterdam heeft de huur opnieuw sterk verhoogd. Ook vorig jaar. Bezwaren tegen de huurverhoging blijven onbeantwoord. Eerder overeengekomen kortingen worden niet of onjuist toegepast. Mails daarover blijven onbeantwoord. Als ik zo de andere reviews zie zou ik mij kunnen voorstellen dat dit een zaak wordt voor de Autoriteit Consument en Markt. Ondertussen moeten nieuwe huurders zich bedenken voordat ze met mooie marketing worden binnen gehaald maar daarna niet eens antwoorden krijgen op hun bezwaren en vragen.

    Zwakke punten
    Hoge huurverhogingen Geen functionerende klantenservice

    Door Jos op 11 juni 2020 Reageer
  • Half december 2019 box gehuurd met de bedoeling even op te stallen totdat we een huis hadden. Helaas is nu na 2 weken op 1 januari de boel in de fik gegaan door naast gelegen bedrijf van Koot. Daarna zijn ze als schoften met ons opgegaan. Nooit meer gehoord wat de oorzaak was en binnen een korte tijd gingen ze ruimen zonder onze afstandsverklaring. Ik omschrijf Shurgard als, dieven, fraudeurs, harteloos en respectloos. Vervolgens bleek er veel in het contract niet te kloppen. Zie uitzending bij Radar. En maar zeggen we doen er alles aan om jullie te helpen. Je kan je maar verzekeren tot een bepaald bedrag en als het dan door zoiets weg is dan krijg je alleen dat en verders niks. Je zou maar geen eigen inboedel verzekering hebben. Te erg voor woorden. Daarbij je komt aan anders mans bezit en gaat er als mee om alsof het niks is en alles onder mom van asbest maar weg halen. Leugen na leugen kwamen er. Wij (paar gedupeerde) zijn er helemaal ingedoken in alles van Shurgard en kwam heel veel aan het licht. Nooit meer ga ik zoiets huren en raad het iedereen af. Alleen maar geldklopperij. Er lag van mij heel veel emotionele waarde in en de manier zoals Shurgard met ons zijn omgegaan heeft mij alleen maar meer pijn opgeleverd. Waardoor ik nu hulp daarvoor heb moeten zoeken. Ik hoop dat ze zelf zoiets meemaken en dan bedoel ik het management en dat andere ook met hun spullen omgaan.

    Zwakke punten
    Alles is slecht aan dit bedrijf, kan niks goeds zeggen over Shurgard. Zelf slotje kost 15 euro maar is zo los te maken en geeft geen bescherming voor je spullen. Kijk maar op Youtube Dozen zijn gigantisch duur.

    Door Nadine Gl. op 1 mei 2020 Reageer
  • Half december 2019 box gehuurd met de bedoeling even op te stallen totdat we een huis hadden. Helaas is nu na 2 weken op 1 januari de boel in de fik gegaan door naast gelegen bedrijf van Koot. Daarna zijn ze als schoften met ons opgegaan. Nooit meer gehoord wat de oorzaak was en binnen een korte tijd gingen ze ruimen zonder onze afstandsverklaring. Ik omschrijf Shurgard als, dieven, fraudeurs, harteloos en respectloos. Vervolgens bleek er veel in het contract niet te kloppen. Zie uitzending bij Radar. En maar zeggen we doen er alles aan om jullie te helpen. Je kan je maar verzekeren tot een bepaald bedrag en als het dan door zoiets weg is dan krijg je alleen dat en verders niks. Je zou maar geen eigen inboedel verzekering hebben. Te erg voor woorden. Daarbij je komt aan anders mans bezit en gaat er als mee om alsof het niks is en alles onder mom van asbest maar weg halen. Leugen na leugen kwamen er. Wij (paar gedupeerde) zijn er helemaal ingedoken in alles van Shurgard en kwam heel veel aan het licht. Nooit meer ga ik zoiets huren en raad het iedereen af. Alleen maar geldklopperij. Er lag van mij heel veel emotionele waarde in en de manier zoals Shurgard met ons zijn omgegaan heeft mij alleen maar meer pijn opgeleverd. Waardoor ik nu hulp daarvoor heb moeten zoeken. Ik hoop dat ze zelf zoiets meemaken en dan bedoel ik het management en dat andere ook met hun spullen omgaan.

    Zwakke punten
    Alles is slecht aan dit bedrijf, kan niks goeds zeggen over Shurgard. Zelf slotje kost 15 euro maar is zo los te maken en geeft geen bescherming voor je spullen. Kijk maar op Youtube Dozen zijn gigantisch duur.

    Door Nadine Gl. op 1 mei 2020 Reageer
  • Bij aanvang prima geholpen. Gebruik gemaakt van een concurrerende promotie aanbieding. Na 6 maanden evenwel geconfronteerd met een absurde huurprijsverhoging van 25 % onder het motto, dat door Shurgard hiermee de klantenservice gewaarborgd blijft ?????????

    Door HR op 29 april 2020 Reageer
  • Bij aanvang prima geholpen. Gebruik gemaakt van een concurrerende promotie aanbieding. Na 6 maanden evenwel geconfronteerd met een absurde huurprijsverhoging van 25 % onder het motto, dat door Shurgard hiermee de klantenservice gewaarborgd blijft ?????????

    Door HR op 29 april 2020 Reageer
  • Oplichters - Review over Shurgard

    Mooi adverteren met de 1e maand gratis of goedkoop maar vervolgens gaat de kwaliteit achteruit. Wij hebben 2 opslagruimten, 1 in Dordrecht en 1 in Rotterdam. In Dordrecht was verwarmt maar is nu zelfs in de zomer ijskoud. In Rotterdam kun je buiten je auto niet meer parkeren aangezien ze die ruimte verhuren aan de garage op de hoek. Beide opslagen zijn koud en vies. Vervolgens gaat de opslag vanaf 1 juni a.s. in Dordrecht met € 10,-- omhoog en de opslag in Rotterdam met € 17,50!!. Zo'n prijsverhoging is niet te onderbouwen en vinden wij onacceptabel. We gaan dus ook opzoek naar een andere opslag want bij Shurgard voelen we ons bedonderd door zulke absurde prijsverhogingen terwijl de service er niet beter op wordt.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    prijs kwaliteit verhouding onder maat. Vieze algemene ruimte, in Rotterdam geen goede parkeergelegenheid en allebei de opslagen koud.

    Door JR op 28 april 2020 Reageer
  • Bedrijf adverteert met 1 euro actie maar wat erbij komt is een slotje a 15,00 euro, verzekering (men probeert je hoger in te schalen dus let goed op!) administratie kosten a 15,00 euro. 2 weken van tevoren opzeggen anders loopt je contract door. Bedrijf is erg target gericht

    Sterke punten
    Dat je er spullen kunt opslaan.

    Zwakke punten
    Vrij duur, prijzen fluctueren.

    Door Inge op 24 maart 2020 Reageer
  • Oplichters - Review over Shurgard

    Shurgard geeft een onjuiste voorstelling van zaken. Je krijgt veel minder vierkante meters dan waarvoor je betaald. Let op!

    Sterke punten
    Je hebt 7 dagen per week toegang tot je opslagruimte

    Zwakke punten
    Misleidende berichtgeving

    Door Sophie op 17 januari 2020 Reageer
  • Oplichters - Review over Shurgard

    Shurgard geeft een onjuiste voorstelling van zaken. Je krijgt veel minder vierkante meters dan waarvoor je betaald. Let op!

    Sterke punten
    Je hebt 7 dagen per week toegang tot je opslagruimte

    Zwakke punten
    Misleidende berichtgeving

    Door Sophie op 17 januari 2020 Reageer
  • Goede afspraken en goede prijzen en prima medewerkers.

    Door Hassan op 31 december 2019 Reageer
  • Betaalbaar - Review over InboxStorage

    simpel, goed en betaalbaar

    Door Cees op 31 december 2019 Reageer
  • Lekker makkelijk en eenvoudig geregeld.

    Door Marcel op 31 december 2019 Reageer
  • Vakkundig - Review over InboxStorage

    Keurige medewerkers zeer vakkundig. Ook de afspraken zijn prima nagekomen. Kortom, ik ben zeer tevreden Gr. Rob

    Door Rob op 31 december 2019 Reageer
  • Voor mij was alles in orde, en zouden er geen veranderingen plaats hoeven te vinden. Tussen 12:00 en 14:00 zou de sjouwfeur op plaats van bestemming zijn. Om 13:15 heb ik gebeld en werd verteld dat hij al in Oosterhout was en dat het nog heel ff kon duren. Nou dat klopte als een bus en binnen 0:45 hadden we met 3 alles in de boxen en was er tijd voor een bakkie. Super beleefde en respectvolle sjouwfeur! Bedankt!

    Door Joke op 30 december 2019 Reageer
  • Complimenten - Review over InboxStorage

    Het uitstekende communicatie en professionaliteit van het eerste contact. Met aandacht behandeld door allemaal met wie ik heb gesproken. Complimenten aan Rutger voor de spoedige reactie, begrijp van mijn situatie een het offerte die past aan mijn budget. Ook complimenten aan Richie, man op de werkvloer voor ze professionalisme en nette ophaal. Vriendelijk, open en respectvol! Hartelijk bedankt!

    Door Demir op 30 december 2019 Reageer
  • Dikke pluim - Review over InboxStorage

    Ik heb dit vanaf het allereerste contact tot en met ophalen van mijn spullen zeer goed ervaren. Super fijne mensen allemaal op kantoor heel vriendelijk en behulpzaam. En de chauffeur echt een dikke pluim. Fijne jaarwisseling!

    Door N op 30 december 2019 Reageer
  • Goede service - Review over InboxStorage

    Alle spullen zijn opgehaald, opgeslagen en een paar maanden later weer teruggebracht. Is netjes verlopen, vielen wat dozen om maar dat gebeurd wel vaker met een verhuizing. Er is gelukkig niks beschadigd geraakt ofzo.

    Door M op 16 december 2019 Reageer
  • Goed werk - Review over InboxStorage

    Ik ben tevreden met jullie werk, ophalen is goed gegaan en heb onlangs wat dingen terug gebracht gekregen en ook dat ging prima. Ik hoop dat de app snel werkt want dat zou best handig zijn.

    Sterke punten
    Handig en makkelijk

    Zwakke punten
    App

    Door Evert op 16 december 2019 Reageer
  • Wat een slim idee, geen ander biedt het zo aan. En precies daarom koos ik voor Inbox. En alles wat ze vooraf vertelden hebben ze ook helemaal waargemaakt. Je wordt volledig ontzorgd en dat was voor mij de perfecte oplossing. Nu nog de strubbelingen van de overgang van de administratieve systemen oplossen en dan kan het helemaal niet meer stuk. Heel aardige mensen op kantoor, daar ontbreekt t ze niet aan. En de jongens die het sjouwwerk doen, petje af ;-)

    Sterke punten
    Klantvriendelijkheid en een slim concept

    Zwakke punten
    Administratieve overgang naar het nieuwe systeem

    Door Els op 13 december 2019 Reageer
  • Er was iets mis gegaan in de communicatie over het inplannen van de truck, maar we zijn goed tegemoetgekomen! Wij hebben enkele weken later gebruik gemaakt van de gratis ophaal service voor een laatste lading dozen en een paar lampen. Erg netjes afgehandeld. Chauffeur was weer keurig op tijd en heeft een half uur van tevoren gebeld om aan te geven dat hij onderweg was. Gewoon top service voor een top prijs! Bedankt jongens :)

    Door Serhan op 13 december 2019 Reageer
  • Dé uitkomst - Review over InboxStorage

    Wat moet je als de thuissituatie alle energie wegvreet en je zelf ook nog eens niet kan en mag tillen? Maar dit bij alle opslagruimtes niet anders kan. Nou, bij Inbox kan dat dus wél anders. In 1 belletje waren al mijn vragen beantwoord. Simpel en duidelijk ook nog eens. Met tot slot de verlossing dat ZIJ alles gingen tillen, kwamen ophalen en wanneer ik wil ook weer komen terugbrengen. Nou, toen hoefde ik dus niet meer verder na te denken. Ben ze heel dankbaar!

    Sterke punten
    Ontzorgen

    Door Gerda op 13 december 2019 Reageer
  • Erg tevreden - Review over InboxStorage

    Goede ervaring

    Door Sas op 13 december 2019 Reageer

VergelijkSelfstorage

Op VergelijkSelfstorage.nl lees je reviews over alle SelfStorage bedrijven in Nederland .Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.Deel jouw ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!