Als Inbox Storage je als klant willen binnenhalen reageren ze heel snel en zijn heel vriendelijk. Als je eenmaal klant bent wordt het anders. Als je belt krijg je altijd een telefoniste die van niets weet en de boodschap doorgeeft en er voor zorgt dat je teruggebeld wordt. Helaas wordt je nooit teruggebeld. Bovendien worden kosten in rekening gebracht terwijl je spullen al teruggebracht zijn. Vervolgens wordt er weer niet gereageerd.
Sterke punten ?
Zwakke punten Ze zijn niet slecht bereikbaar, reageren niet of nauwelijks op mails.
Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.
Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !
Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.
Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.
We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.
Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.
Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.
LET OP MENSEN !!!
Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.
Let op grote oplichters inbox storage !!!
Sterke punten Niet met dit bedrijf in zee gaan !!!
Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.
Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !
Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.
Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.
We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.
Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.
Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.
LET OP MENSEN !!!
Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.
Oplichters. Elk jaar verhoogt Allsafe het tarief met tussen de 10 en 20%. Dit doet Allsafe zonder aankondiging vooraf en zonder dat dit is toegestaan volgens de algemene voorwaarden. Als je bezwaar aantekent krijg je de smoes dat alles duurder is geworden zonder specificatie. Weiger je te betalen tijdens je bezwaar, blokkeren ze je code en gijzelen ze je spullen. Dus alleen doen als je hun jaarlijkse greep in je portemonnee financieel kunt dragen.
Sterke punten Lekker dichtbij
Zwakke punten Ze verhogen zonder onderbouwing of beroepsmogelijkheden de huur elk jaar met minimaal 10%. Onwettelijk, maar de enige optie is naar de rechter stappen en ze gokken er op dat je dat niet doet.
Gelukkig nog niks opgeslagen bij die bende. Ze zijn goed in mooie verhaaltjes verkopen maar pas op. Voor je het heb je een mondeling akkoord waarvan ze een opname maken. Ze hebben geen 14 dagen bedenktijd omdat ze het gooien op reserveren ruimte en maken planning. Zelfs als je nog niks gepland hebt.
Ze bieden een gratis service om te downgraden maar dat is een wassen neus. De downgrade is vooral in het voordeel Inbox stoaeage. De prijs blijft namelijk hetzelfde.
Reageren zijn ze vooral goed in tijdens de presales fase. Daarna is het meestal oorverdovend stil als je ze benadert.
Lees dus vooral goed hun voorwaarden door. Dit is een bedrijf dat zich overal tegen indekt. Als een bedrijf dat nodig heeft gaat het meestal om malafide bedrijven.
Ik zou me schamen voor zo'n bedrijf te werken. De reviews op deze site spreken boekdelen. Ben blij dat ik geen kostbare spullen bij ze gestald heb. Zonde dat ik nog maanden betaal voor niks maar beter dan schade of vermist raken van spullen.
We hebben Inbox Storag ingehuurd om onze meubelen mee te nemen en op te slaan. Alexander kwam langs en hij was super met het indelen en inladen van onze meubelen. Binnen twee uur was alles in de vrachtwagen.
Wat een leuk gesprek heb ik vandaag gehad. Samuel, vrolijk en vol energie, heeft me goed geholpen, duidelijke uitleg. Denkt heel goed mee, en luistert goed. Samuel heeft goed ingespeeld op mijn wensen. Dankjewel. Gr. Sylvia
De heren Max, Robin, Nick en de man van de lift hebben snel en goed alle opgeslagen spulletjes naar boven gebracht. Binnen de tijd en volgens afspraak.
Ook de service tijdens de opslag was uitstekend. Tussendoor meerdere keren iets op kunnen halen.
Ergil heeft de reputatie van het bedrijf weer enigszins omhoog gehaald. Alwaar ik meermaals leek te kunnen fluiten naar mijn spullen, zijn deze uiteindelijk toch na lang aandringen uiteindelijk gebracht.
Heel vriendelijke en relaxte service. Alexander heeft mij geholpen met terug brengen van de spullen, fijn dat hij een stapje extra deed door het niet alleen voor de deur te zetten, maar ook de tijd nam om te kijken waar ik het graag wilde hebben. Heel fijn!
Ik ben erg tevreden met de service die ik heb gekregen. Vanaf het eerste moment is er door Stefan goed meegedacht om te zorgen dat onze spullen maar voor korte tijd konden worden opgeslagen.
De verhuizers waren ook top, Max en Ference hebben ons zowel met het huis uitruimen als met het nieuwe huis inruimen heel goed en fijn geholpen.
Alex en Max zijn een superteam! Zeer tevreden over hun relaxte en doortastende aanpak. De verhuizing verliep vlekkeloos, snel en efficiënt. DANK X TEAM. Rob&Marie uit Amsterdam.
Toen ik deze service net had geboekt ging ik pas recensies lezen en had na het lezen van al die slechte reviews een beetje spijt dat ik het al vast had laten leggen. Maar mijn ervaring is echt precies tegenovergesteld!! Komen hun afspraken na en contact met de klantenservice ging heel erg vlot!
Max en Alex hebben vandaag mijn meubels weer perfect terug gebracht!! Dank je wel jongens!!
Na veel bellen en emailen werd de extra factuur van 900 verlaagd naar 474 euro; de verhuislift werd er af gehaald, maar ik moest nog steeds veel meer tijd bijbetalen terwijl mij een vaste prijs was beloofd. Ik gaf aan dat ik 218 euro extra wilde betalen want in plaats van de geschatte 20 m3 hadden ze 24 m3 bij ons opgehaald. Hierop kwam geen reactie meer; behalve dat de factuur van 474 euro naar Debbt Management debiteurenbeheer werd gestuurd. Die factuur had trouwens een BTW fout; de kosten van de verhuislift waren er af gehaald, maar de BTW over die verhuislift niet. Belastingfraude ook, wanprestatie nr 2.
Vervolgens kreeg ik van Debbt Management een aanmaning voor een nieuwe factuur van 170 euro voor juli 2022, die ik te laat betaald zou hebben. Dit was de maandelijkse automatische factuur voor opslag, waar Inbox Storage een automatische machtiging voor heeft. Ze hadden mij deze factuur niet gestuurd en niet afgeschreven terwijl mijn bankrekening genoeg saldo had en alle voorgaande maandelijkse rekeningen probleemloos waren betaald. Wanprestatie nr 4.
Na 6 keer bellen blijkt: de telefoniste mag geen telefoontjes doorzetten, alleen al je gegevens opvragen en terugbelverzoeken naar medewerkers versturen. Ze bellen NOOIT terug. Wanprestatie nr 5.
Ik gooi het bijltje er bij neer, betaal de volstrekt onterechte 474 euro om van het gedoe af te zijn. Hopelijk behoedt deze recensie anderen ervan om met deze vreselijke club zaken te doen.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Onveilig werk
Verkopen 'fixed price' maar factureren extra tijd - die door hun eigen bedrijfsongeval werd veroorzaakt
Volstrekt onbereikbaar, reageren niet op terugbelverzoeken of emails
Drie weken terug bus gehuurd eerste twee uur gratis werd ons verteld derde uur 12.50.euro bus geen 3 uur gebruikt moesten 42 .50.euro betalen volgens Al safe om administratie te laten kloppen zouden 30.euro teruggestort krygen Niet dus ! Is ook met niemand contact hierover the krygen Restitutie 30 euro door fout medewerker. Had namelijk kar gereserveerd maar deze was kapot zonder mij in te lichten. Op factuur heeft medewerkster van die dag aangegeven day geld terug gestort zou worden, dit na telf overleg met Patrick haar meerdere. Hebben 24km gereden, 50 km gratis per dag, maar deze 24 km werden wel in rekening gebracht. Busje netjes en afgetankt ingeleverd.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Communicate en gedane beloftes Niet nakomen
Drive weken terug bus gehuurt eerste tweet uur gratis werd ons verteld derde uur 12.50.euro bus been 3 uur gebruikt moesten 42 .50.euro betalen volgens Al safe I'm administrative the laten kloppen zouden 30.euro teruggestort krygen Niet dus ! Is ook met niemand contact hierover the krygen
Sterke punten Geen
Zwakke punten Communicate en gedane beloftes Niet nakomen
Beste mensen ga NIET met dit bedrijf in zee. Het zijn stelletje OPLICHTERS!!!! Ze blijven je geld incasseren als je spullen terug wil, terwijl alles betaald is, anders krijg je je spullen niet terug. Is gewoon pure diefstal!!!!Ik heb alles zwart op wit staan. Dit schorem is nog lang niet van mij af!!!!
Stelletje oplichters!
Review over InboxStorageAls Inbox Storage je als klant willen binnenhalen reageren ze heel snel en zijn heel vriendelijk. Als je eenmaal klant bent wordt het anders. Als je belt krijg je altijd een telefoniste die van niets weet en de boodschap doorgeeft en er voor zorgt dat je teruggebeld wordt. Helaas wordt je nooit teruggebeld. Bovendien worden kosten in rekening gebracht terwijl je spullen al teruggebracht zijn. Vervolgens wordt er weer niet gereageerd.
Sterke punten
?
Zwakke punten
Ze zijn niet slecht bereikbaar, reageren niet of nauwelijks op mails.
LET OP! INBOX ZIJN OPLICHTERS
Review over InboxStorageNiet met dit bedrijf in zee gaan !!!
Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.
Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !
Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.
Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.
We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.
Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.
Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.
LET OP MENSEN !!!
Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.
Let op grote oplichters inbox storage !!!
Sterke punten
Niet met dit bedrijf in zee gaan !!!
Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.
Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !
Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.
Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.
We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.
Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.
Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.
LET OP MENSEN !!!
Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.
Let op grote oplichters inbox storage !!!
Slecht
Review over ShurgardSlechte service en slechte communicatie
Oplichters
Review over AllSafe Amsterdam-CentrumOplichters. Elk jaar verhoogt Allsafe het tarief met tussen de 10 en 20%. Dit doet Allsafe zonder aankondiging vooraf en zonder dat dit is toegestaan volgens de algemene voorwaarden. Als je bezwaar aantekent krijg je de smoes dat alles duurder is geworden zonder specificatie. Weiger je te betalen tijdens je bezwaar, blokkeren ze je code en gijzelen ze je spullen. Dus alleen doen als je hun jaarlijkse greep in je portemonnee financieel kunt dragen.
Sterke punten
Lekker dichtbij
Zwakke punten
Ze verhogen zonder onderbouwing of beroepsmogelijkheden de huur elk jaar met minimaal 10%. Onwettelijk, maar de enige optie is naar de rechter stappen en ze gokken er op dat je dat niet doet.
Onbetrouwbare bende
Review over InboxStorageGelukkig nog niks opgeslagen bij die bende. Ze zijn goed in mooie verhaaltjes verkopen maar pas op. Voor je het heb je een mondeling akkoord waarvan ze een opname maken. Ze hebben geen 14 dagen bedenktijd omdat ze het gooien op reserveren ruimte en maken planning. Zelfs als je nog niks gepland hebt.
Ze bieden een gratis service om te downgraden maar dat is een wassen neus. De downgrade is vooral in het voordeel Inbox stoaeage. De prijs blijft namelijk hetzelfde.
Reageren zijn ze vooral goed in tijdens de presales fase. Daarna is het meestal oorverdovend stil als je ze benadert.
Lees dus vooral goed hun voorwaarden door. Dit is een bedrijf dat zich overal tegen indekt. Als een bedrijf dat nodig heeft gaat het meestal om malafide bedrijven.
Ik zou me schamen voor zo'n bedrijf te werken. De reviews op deze site spreken boekdelen. Ben blij dat ik geen kostbare spullen bij ze gestald heb. Zonde dat ik nog maanden betaal voor niks maar beter dan schade of vermist raken van spullen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Super service
Review over InboxStorageWe hebben Inbox Storag ingehuurd om onze meubelen mee te nemen en op te slaan. Alexander kwam langs en hij was super met het indelen en inladen van onze meubelen. Binnen twee uur was alles in de vrachtwagen.
Super service.
Super service van Inbox Storag
Review over InboxStorageOntzettend tevreden over de service bij Inbox Storage.
- Op tijd â
- Helpen met tillen â
- Antwoord op alle vragen â
- In record-tijd alles in de wagen â
Al met al, top, met dank aan super team Max & Fuad!
Wat een leuk gesprek heb ik va
Review over InboxStorageWat een leuk gesprek heb ik vandaag gehad. Samuel, vrolijk en vol energie, heeft me goed geholpen, duidelijke uitleg. Denkt heel goed mee, en luistert goed. Samuel heeft goed ingespeeld op mijn wensen. Dankjewel. Gr. Sylvia
Super great & flexible!
Review over InboxStorageSuper flexible, helpful, communication great, even did things extra, super!! Define recommend to all!!
Aanrader!!
Massive thanks to Peter and Alex
Top service
Review over InboxStorageDe heren Max, Robin, Nick en de man van de lift hebben snel en goed alle opgeslagen spulletjes naar boven gebracht. Binnen de tijd en volgens afspraak.
Ook de service tijdens de opslag was uitstekend. Tussendoor meerdere keren iets op kunnen halen.
Max,Willem en Eric Top gewerkt
Review over InboxStorageSuper snel en goed verpakt Top Service
Quick and really friendly
Review over InboxStorageQuick and really friendly service from Max and Alex. I would definitely recommend
Met Ergil heb je geluk!
Review over InboxStorageErgil heeft de reputatie van het bedrijf weer enigszins omhoog gehaald. Alwaar ik meermaals leek te kunnen fluiten naar mijn spullen, zijn deze uiteindelijk toch na lang aandringen uiteindelijk gebracht.
Heel vriendelijke en relaxte s
Review over InboxStorageHeel vriendelijke en relaxte service. Alexander heeft mij geholpen met terug brengen van de spullen, fijn dat hij een stapje extra deed door het niet alleen voor de deur te zetten, maar ook de tijd nam om te kijken waar ik het graag wilde hebben. Heel fijn!
Very good service and very nic
Review over InboxStorageVery good service and very nice people at office they are very quality service i offer inbox store to everyone !
Really great service
Review over InboxStorageReally great service in returning my stuff back. Alexander and Ference did a great job, we were done within half hour. Super!
Goede verhuizing gehad! Top se
Review over InboxStorageIk ben erg tevreden met de service die ik heb gekregen. Vanaf het eerste moment is er door Stefan goed meegedacht om te zorgen dat onze spullen maar voor korte tijd konden worden opgeslagen.
De verhuizers waren ook top, Max en Ference hebben ons zowel met het huis uitruimen als met het nieuwe huis inruimen heel goed en fijn geholpen.
Absoluut een aanrader!
Alex en Max zijn een superteam
Review over InboxStorageAlex en Max zijn een superteam! Zeer tevreden over hun relaxte en doortastende aanpak. De verhuizing verliep vlekkeloos, snel en efficiënt. DANK X TEAM. Rob&Marie uit Amsterdam.
Toen ik deze service net had g
Review over InboxStorageToen ik deze service net had geboekt ging ik pas recensies lezen en had na het lezen van al die slechte reviews een beetje spijt dat ik het al vast had laten leggen. Maar mijn ervaring is echt precies tegenovergesteld!! Komen hun afspraken na en contact met de klantenservice ging heel erg vlot!
Max en Alex hebben vandaag mijn meubels weer perfect terug gebracht!! Dank je wel jongens!!
Volstrekt onbetrouwbaar en lev
Review over InboxStorageGa niet in zee met Inbox Storage! Ze doen heel aardig, maar komen hun afspraken en beloftes volstrekt niet na, sturen een incassobureau op je af ook al beloven ze telefonisch het wél correct af te handelen. Hun verhuisservice is simpelweg levensgevaarlijk; de kar was bijna op mijn vrouw gevallen omdat de wieltjes geen rem hebben. Onze spullen zijn gelukkig wel compleet en redelijk heel teruggekomen.
Ik koos voor Inbox Storage om spullen uit de zolder wegens een verbouwing voor een paar maanden op te slaan; ze boden de verhuisservice daarbij aan. Wanprestatie nr 1: bij het verkoopgesprek gaf dhr Stefan aan dat hun verhuissservice een vaste prijs van 360 euro was, geen uurtarief, en als het wat langer zou duren: geen probleem. Echter, door een blessure van één van de twee verhuizers bij een vorige klus en lang wachten op een vervanger, kregen we een extra rekening van goed 900 euro, bovenop die 360 euro. Terwijl mij gedurende die dag geen seconde is verteld dat ik wél per kwartier zou moeten betalen. Ik mocht dus opdraaien voor de extra kosten door die blessure, waaronder een verhuislift die ik niet had aangevraagd en niet gebruikt kon worden.
Na veel bellen en emailen werd de extra factuur van 900 verlaagd naar 474 euro; de verhuislift werd er af gehaald, maar ik moest nog steeds veel meer tijd bijbetalen terwijl mij een vaste prijs was beloofd. Ik gaf aan dat ik 218 euro extra wilde betalen want in plaats van de geschatte 20 m3 hadden ze 24 m3 bij ons opgehaald. Hierop kwam geen reactie meer; behalve dat de factuur van 474 euro naar Debbt Management debiteurenbeheer werd gestuurd. Die factuur had trouwens een BTW fout; de kosten van de verhuislift waren er af gehaald, maar de BTW over die verhuislift niet. Belastingfraude ook, wanprestatie nr 2.
Telefonisch kregen we eindelijk contact met de klantenservice manager, die toegaf dat Inbox Storage fout heeft gehandeld in ons dossier, en mondeling ging hij akkoord met ons aanbod om 218 euro te betalen. Hij beloofde dit in de mail naar ons te bevestigen en binnen een paar dagen een nieuwe factuur te sturen. Die schriftelijke bevestiging en nieuwe factuur hebben we nooit gehad; wanprestatie nr 3. Wel kwam er wéér een aanmaning van Debbt Management.
Vervolgens kreeg ik van Debbt Management een aanmaning voor een nieuwe factuur van 170 euro voor juli 2022, die ik te laat betaald zou hebben. Dit was de maandelijkse automatische factuur voor opslag, waar Inbox Storage een automatische machtiging voor heeft. Ze hadden mij deze factuur niet gestuurd en niet afgeschreven terwijl mijn bankrekening genoeg saldo had en alle voorgaande maandelijkse rekeningen probleemloos waren betaald. Wanprestatie nr 4.
Na 6 keer bellen blijkt: de telefoniste mag geen telefoontjes doorzetten, alleen al je gegevens opvragen en terugbelverzoeken naar medewerkers versturen. Ze bellen NOOIT terug. Wanprestatie nr 5.
Onveiligheid: De karren waar alle spullen in opgeslagen staan hebben geen rem op hun wieltjes. Mijn vrouw stond links van de laadklep â immers, je wordt bij het verhuizen wel geacht om mee te werken anders lukt het niet binnen de ingecalculeerde tijd. De kar werd door de Inbox medewerker uit de verhuiswagen op de laadklep geduwd. Die laadklep heeft wél een stop aan de achterkant maar nÃet aan de zijkanten. Door de scheefstand van de wagen ging de kar met één wiel over de linkerrand van de laadklep op 80 cm hoogte en dreigde dus op mijn vrouw te vallen. Doordat zowel ikzelf als mijn vrouw de kar wisten vast te grijpen, stortte hij niet op mijn vrouw neer; de verhuismedewerker zelf deed niks. Het is gelukkig goed afgelopen maar had op een drama kunnen uitlopen. Wanprestatie nr 6.
Ik gooi het bijltje er bij neer, betaal de volstrekt onterechte 474 euro om van het gedoe af te zijn. Hopelijk behoedt deze recensie anderen ervan om met deze vreselijke club zaken te doen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onveilig werk
Verkopen 'fixed price' maar factureren extra tijd - die door hun eigen bedrijfsongeval werd veroorzaakt
Volstrekt onbereikbaar, reageren niet op terugbelverzoeken of emails
Teruggave teveel betaalt geld
Review over AllSafe RoosendaalDrie weken terug bus gehuurd eerste twee uur gratis werd ons verteld derde uur 12.50.euro bus geen 3 uur gebruikt moesten 42 .50.euro betalen volgens Al safe om administratie te laten kloppen zouden 30.euro teruggestort krygen Niet dus ! Is ook met niemand contact hierover the krygen Restitutie 30 euro door fout medewerker. Had namelijk kar gereserveerd maar deze was kapot zonder mij in te lichten. Op factuur heeft medewerkster van die dag aangegeven day geld terug gestort zou worden, dit na telf overleg met Patrick haar meerdere. Hebben 24km gereden, 50 km gratis per dag, maar deze 24 km werden wel in rekening gebracht. Busje netjes en afgetankt ingeleverd.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Communicate en gedane beloftes Niet nakomen
Teruggave teveel betaalt geld
Review over AllSafe RoosendaalDrive weken terug bus gehuurt eerste tweet uur gratis werd ons verteld derde uur 12.50.euro bus been 3 uur gebruikt moesten 42 .50.euro betalen volgens Al safe I'm administrative the laten kloppen zouden 30.euro teruggestort krygen Niet dus ! Is ook met niemand contact hierover the krygen
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Communicate en gedane beloftes Niet nakomen
Duur
Review over ShurgardSlagen hun prijzen steeds maar op of je nu jarenlange klant bent of niet op een ander is
het de helft goedkoper
Extreem slechte service
Review over InboxStorageWat een verschrikkelijke organisatie:
- spullen zwaar bezwadigd
- torenhoge extra kosten
- incasso's die zonder toestemming worden getrokken
Never nooit meer
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Klantenservice, verhuizers, onbetrouwbaar, vorm van diefstal
OPLICHTERS
Review over InboxStorageBeste mensen ga NIET met dit bedrijf in zee. Het zijn stelletje OPLICHTERS!!!! Ze blijven je geld incasseren als je spullen terug wil, terwijl alles betaald is, anders krijg je je spullen niet terug. Is gewoon pure diefstal!!!!Ik heb alles zwart op wit staan. Dit schorem is nog lang niet van mij af!!!!
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Niets