Inbox Storage | Halen Bewaren & Brengen van jouw spullen
Bij Inbox Storage Halen, Bewaren en Brengen we je spullen. Opslagruimte simpel geregeld. Bel 085-3030880 en plan een intake bij jou thuis.
Het leek zo'n mooie en gemakkelijke oplossing om even tijdelijk spullen op te slaan en Inbox Storage profileert zich ook als ideale oplossing met medewerkers die je graag van dienst zijn op het moment dat je een dienst bij ze af wilt nemen.
Maar schijn bedriegt klaarblijkelijk. Vanaf het moment dat de spullen opgehaald werden, door een vriendelijke en behulpzame chauffeur dat dan weer wel, was duidelijk dat er niet de juiste 'box' was besteld en dat dit opgeschaald moest worden. Prima, geen probleem als dit anders uitvalt en begrijpelijk. Echter heeft de chauffeur een andere oppervlaktemaat aangegeven dan er uiteindelijk op een vervolgfactuur binnen kwam. Zonder duidelijke tekst en uitleg is er een factuur met een hoger oppervlaktemaat gestuurd dan afgesproken bij het ophalen.
Toen ik hierover contact heb gezocht werd het al snel duidelijk dat de klantenservice van Inbox Storage geen zin heeft in het assisteren van hun klanten maar een rigide en starre houding aan te nemen, als ze tenminste uberhaupt al reageren op berichten.
Zo vaak heb ik contact gezocht over geschillen aangaande facturen en geprobeerd om hier een schappelijke oplossing voor te vinden aangezien er onterecht een hoger bedrag werd gefactureerd dan de afgesproken dienst die aangegaan is bij het ophalen van de spullen.
Normale communicatie vanuit de klantenservice van Inbox Storage had deze afwikkeling snel en gemakkelijk kunnen maken maar door hun gebrek aan kundigheid of uberhaupt de zin om hun werk te doen heeft ervoor gezorgd dat ze mij honderden euro's extra hebben afgetroggeld en daarnaast heb ik nog steeds mijn spullen niet eens terug.
Ik vind de manier van handelen zo schandalig dat ik mij wel genoodzaakt heb gezien om hier een review over te schrijven.
Doe met de informatie wat je wilt maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Had ik zelf maar beter de reviews over dit bedrijf gelezen, dan had ik nooit met Inbox Storage in zee gegaan en had ik mijzelf een hele hoop tijd, moeite en vooral een hoop geld kunnen besparen.
Inbox storage wees gewaarschuwd! Een grote boevenbende. Om binnen te komen zijn ze poepvriendelijk. Alles kan voor een schappelijke prijs, maar dan! Telkens komen ze ermee dat er weer een bedrag bij komt. Dan moet je weer aanbetalen je krijgt geen offertes helemaal niks. Boos gebeld zogenaamd beweren ze dat de gesprekken zijn opgenomen een grote leugen! Wij hebben schijnbaar goedkeuring gegeven. Geen offertes gehad ! Hun beweren van wel want we zouden de mails 10 x geopend hebben. Grrrr ben zo boos. 😡 €563 armer krijg je geld niet terug. Ga er absoluut niet mee in zee! Pak een erkende verhuizer.
Hier niet je spullen opslaan of verhuizen!!! Ik heb honderden euros aan schade door dit bedrijf!!
Ik hoop dat iedereen voordat je overweegt hiermee in zee te gaan deze review leest zodat je kan voorkomen dat jou hetzelfde als mij overkomt, dat wens je niemand.
Er is een kledingkast van 500 euro compleet onbruikbaar terug afgeleverd, tijdens het verhuizen is er een hele boel beschadigd, hoe de spullen in de karren worden opgeslagen geeft veel schade en er is tijdens het overbrengen heel onvoorzichtig omgegaan met de spullen, muren zijn beschadigd, servies ondanks correct ingepakt allemaal stuk gegaan. Als je een schadeclaim indient zeggen ze dat het je eigen schuld is. Bovendien is door de verhuizers airpods van de keukentafel meegenomen. daarna tijdens de afhandeling word je respectloos behandeld, ze zetten geen namen in de emails. Dit bedrijf heeft mij veel verdriet gebracht en geld gekost.
Na een akkoord te hebben gegeven per email op een offerte, wilde ik 8 dagen later toch afzien van het huren van de opslag. Dit kon alleen als ik 75% van de totale kosten betaalde. In de door hen voorgestelde voorwaarden stellen ze af te zien van het herroepingsrecht, echter dit kan natuurlijk niet. Inbox Storage stelt zo eigen regels om onwetende klanten zoveel mogelijk geld af te troggelen voor diensen waarvoor nooit is betaald. Daarnaast respecteren ze de Nederlandse wetgeving niet die stelt waarin het recht om af te zien van de koop 14 dagen na aankoop geldig is. Ga niet met Inbox in zee!
Nadat ik een terugbreng afspraak had ingepland (full service) kreeg ik op de dag van de bezorging een e-mail dat de bezorging geannuleerd moest worden wegens (let op): overcapaciteit.
Ik zou de dag erop een e-mail ontvangen zodat ik wederom kon kiezen uit een nieuwe datum.
Inmiddels zit al 27 dagen te wachten op deze e-mail en nadat ik de eerste keer had gebeld over de status kon de beste dame mij niet veel vertellen behalve dat planning zou 'proberen' mij 'naar voren te schuiven' in de planning.
Uiteraard gingen hier ook weer wat dagen overheen zonder dat je op de hoogte wordt gehouden dus ik belde maar weer eens een keer en dit keer werd mij medegedeeld ze mijn spullen kwijt zijn geraakt.
Met andere woorden: het is dus nooit overcapaciteit geweest maar hebben dit als excuus gebruikt.
Wees dan eerlijk want uiteindelijk was ik er toch achter gekomen.
Hun excuus was: tijdens het overgaan naar een nieuwe systeem is uw unit nummer niet meegegaan in het nieuwe systeem. Of deze uitspraak waar is laat ik even in het midden maar ok, ik gaf ze het voordeel van de twijfel.
U begrijpt dat ik hierna wederom geen enkele update kreeg over de zoektocht naar mijn spullen en jawel... vorige week belde ik weer en kreeg ik te horen dat ze halverwege waren met zoeken.
We zijn een week verder en vanmorgen heb ik voor het laatst contact met ze gehad, telefonisch en per chat en ik was vandaag zo pissen off!
De medewerkster vroeg naar mijn ID-nummer en die had ik niet bij de hand.
Ik vroeg of ze niet kunnen zoeken op achternaam, maar dat kunnen ze niet want ze hebben een ID-nummer nodig.
Ok, prima maar dan kunnen jullie toch wel zoeken op postcode en huisnummer?
Nou nee, dat kunnen wij niet want wij hebben echt uw ID-nummer nodig...
WTF is dit voor waardeloos en amateuristisch bedrijf dat je niet eens de klantgegevens kan opzoeken op naam en/of postcode...
Los daarvan heb ik vandaag geen antwoord gekregen hoever ze al zijn met zoeken naar mijn spullen: er wordt vandaag of morgen contact met u opgenomen.
Ik heb vandaag wel geeist dat ze mijn 150 Euro bezorgkosten moeten crediteren en ik stuur ze nog een e-mail dat ik alvast een compensatie wil omdat ze mijn spullen zijn kwijtgeraakt.
Zo te lezen zijn er meerdere mensen geweest met hele slechte ervaringen en persoonlijk raad ik iedereen af om je spullen hier op te slaan.
Huur liever een opslag bij een ander bekend/erkend bedrijf want dat bespaart je heel veel ellende!
Zwakke punten Telefonisch lang in de wacht
Komen hun afspraken niet na
Als Inbox Storage je als klant willen binnenhalen reageren ze heel snel en zijn heel vriendelijk. Als je eenmaal klant bent wordt het anders. Als je belt krijg je altijd een telefoniste die van niets weet en de boodschap doorgeeft en er voor zorgt dat je teruggebeld wordt. Helaas wordt je nooit teruggebeld. Bovendien worden kosten in rekening gebracht terwijl je spullen al teruggebracht zijn. Vervolgens wordt er weer niet gereageerd.
Sterke punten ?
Zwakke punten Ze zijn niet slecht bereikbaar, reageren niet of nauwelijks op mails.
Niet met dit bedrijf in zee gaan !!!
Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.
Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !
Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.
Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.
We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.
Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.
Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.
LET OP MENSEN !!!
Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.
Let op grote oplichters inbox storage !!!
Sterke punten Niet met dit bedrijf in zee gaan !!!
Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.
Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !
Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.
Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.
We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.
Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.
Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.
LET OP MENSEN !!!
Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.
Gelukkig nog niks opgeslagen bij die bende. Ze zijn goed in mooie verhaaltjes verkopen maar pas op. Voor je het heb je een mondeling akkoord waarvan ze een opname maken. Ze hebben geen 14 dagen bedenktijd omdat ze het gooien op reserveren ruimte en maken planning. Zelfs als je nog niks gepland hebt.
Ze bieden een gratis service om te downgraden maar dat is een wassen neus. De downgrade is vooral in het voordeel Inbox stoaeage. De prijs blijft namelijk hetzelfde.
Reageren zijn ze vooral goed in tijdens de presales fase. Daarna is het meestal oorverdovend stil als je ze benadert.
Lees dus vooral goed hun voorwaarden door. Dit is een bedrijf dat zich overal tegen indekt. Als een bedrijf dat nodig heeft gaat het meestal om malafide bedrijven.
Ik zou me schamen voor zo'n bedrijf te werken. De reviews op deze site spreken boekdelen. Ben blij dat ik geen kostbare spullen bij ze gestald heb. Zonde dat ik nog maanden betaal voor niks maar beter dan schade of vermist raken van spullen.
Na veel bellen en emailen werd de extra factuur van 900 verlaagd naar 474 euro; de verhuislift werd er af gehaald, maar ik moest nog steeds veel meer tijd bijbetalen terwijl mij een vaste prijs was beloofd. Ik gaf aan dat ik 218 euro extra wilde betalen want in plaats van de geschatte 20 m3 hadden ze 24 m3 bij ons opgehaald. Hierop kwam geen reactie meer; behalve dat de factuur van 474 euro naar Debbt Management debiteurenbeheer werd gestuurd. Die factuur had trouwens een BTW fout; de kosten van de verhuislift waren er af gehaald, maar de BTW over die verhuislift niet. Belastingfraude ook, wanprestatie nr 2.
Vervolgens kreeg ik van Debbt Management een aanmaning voor een nieuwe factuur van 170 euro voor juli 2022, die ik te laat betaald zou hebben. Dit was de maandelijkse automatische factuur voor opslag, waar Inbox Storage een automatische machtiging voor heeft. Ze hadden mij deze factuur niet gestuurd en niet afgeschreven terwijl mijn bankrekening genoeg saldo had en alle voorgaande maandelijkse rekeningen probleemloos waren betaald. Wanprestatie nr 4.
Na 6 keer bellen blijkt: de telefoniste mag geen telefoontjes doorzetten, alleen al je gegevens opvragen en terugbelverzoeken naar medewerkers versturen. Ze bellen NOOIT terug. Wanprestatie nr 5.
Ik gooi het bijltje er bij neer, betaal de volstrekt onterechte 474 euro om van het gedoe af te zijn. Hopelijk behoedt deze recensie anderen ervan om met deze vreselijke club zaken te doen.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Onveilig werk
Verkopen 'fixed price' maar factureren extra tijd - die door hun eigen bedrijfsongeval werd veroorzaakt
Volstrekt onbereikbaar, reageren niet op terugbelverzoeken of emails
Wat een verschrikkelijke organisatie:
- spullen zwaar bezwadigd
- torenhoge extra kosten
- incasso's die zonder toestemming worden getrokken
Never nooit meer
Sterke punten Geen
Zwakke punten Klantenservice, verhuizers, onbetrouwbaar, vorm van diefstal
Beste mensen ga NIET met dit bedrijf in zee. Het zijn stelletje OPLICHTERS!!!! Ze blijven je geld incasseren als je spullen terug wil, terwijl alles betaald is, anders krijg je je spullen niet terug. Is gewoon pure diefstal!!!!Ik heb alles zwart op wit staan. Dit schorem is nog lang niet van mij af!!!!
Bah; aan de telefoon is alles mogelijk -poeslief, super klantvriendelijk- maar in de praktijk blijkt daar helemaal niets van te kloppen (niet een beetje niet; volstrekt niet). Ze willen alleen maar geld zien en er niets voor leveren. De boxen zijn 1,05 breed mensen dus een beetje bank past al niet. Onbeschoft en nodeloos onaardig, ze laten je zitten en je bent je geld kwijt. Het klopt wat hier wordt gezegd; oplichters
Sterke punten Aardig tot je betaald hebt. Dan slaat de stemming om.
Zwakke punten Onaardig als je betaald hebt. het interesseert ze werkelijk niks dat je een probleem hebt omdat zij hun toezeggingen niet nakwamen.
Ik heb mijn spullen laten opslaan bij inbox storage. Bij offerte aanvraag werd bij noemen van de spullen een 9m3 box geregeld. Maar toen de spullen waren opgehaald kreeg ik een factuur voor een box van 12m3. Niet zoals was afgesproken. Er zat een teak houten tafelblad bij van 220x90cm. Deze werd los in de vrachtwagen gezet, want paste niet in de box. Verschillende keren gebeld met een vraag, maar kreeg ze of niet te pakken, of zou teruggebeld worden, maar uiteraard gebeurde dat niet. Heel veel gebeld, eerst aardig, minder aardig tot echt pissed. Maar niets hielp. Eindelijk weg daar, spullen laten afleveren. Blijkt er schade aan het tafelblad te zijn, meubel naar zijn mallemoer. Aansprakelijk gesteld, maar ook nu weer geen gehoor. Mail gekregen, niet hun verantwoordelijkheid, staat in de voorwaarden. En mijn inboedel verzekering keert niet uit, want het is niet thuis gebeurd. En klap op de vuurpijl, ze blijven me bestoken met facturen en proberen ze elke keer te incasseren. Ik zeg dit niet snel, maar wat een ongelooflijk kut bedrijf is dit. Ik zou zeggen, vooral GEEN zaken mee doen!!!
Sterke punten Het niet of slecht reageren, bestoken van facturen, terwijl de spullen al zijn afgeleverd, oftewel einde contract.
Zwakke punten Hele slechte communicatie, onprofessioneel bedrijf, geven hun fouten niet toe.
Ik had dit bedrijf ingehuurd voor mijn verhuizing, vooraf hadden we een maximale tijd voor laden en lossen afgesproken. Aangezien ik de spullen bij een bedrijf had opgeslagen, en een medewerker aldaar bij het inladen aanwezig was, heeft de chauffeur de exacte tijd - zijnde 15 minuten - vermeld, echter toen er op mijn adres werd uitgeladen in de gang van mijn woning, die slechts 5 meter van de auto van Inbox Storage verwijderd was heb ik, ondanks dat de chauffeur na afloop vertelde, dat ik keurig binnen de tijd was gebleven [13 minuten lostijd], zojuist een factuur voor 3x15 minuten extra tijd ontvangen! Ik heb het bedrijf benaderd, maar men houdt stug vol dat ik 3x15 minuten nodig heb gehad om de spullen in mij gang te plaatsen! Inmiddels heb ik een advocaat in de arm genomen en zal zo nodig een rechtsprocedure opstarten, ondanks dat de schade slechts 75 euro bedraagt.
Zwakke punten Inbox Storage.eu komt afspraken niet na
Ik had dit bedrijf ingehuurd voor mijn verhuizing, vooraf hadden we een maximale tijd voor laden en lossen afgesproken. Aangezien ik de spullen bij een bedrijf had opgeslagen, en een medewerker aldaar bij het inladen aanwezig was, heeft de chauffeur de exacte tijd - zijnde 15 minuten - vermeld, echter toen er op mijn adres werd uitgeladen in de gang van mijn woning, die slechts 5 meter van de auto van Inbox Storage verwijderd was heb ik, ondanks dat de chauffeur na afloop vertelde, dat ik keurig binnen de tijd was gebleven [13 minuten lostijd], zojuist een factuur voor 3x15 minuten extra tijd ontvangen! Ik heb het bedrijf benaderd, maar men houdt stug vol dat ik 3x15 minuten nodig heb gehad om de spullen in mij gang te plaatsen! Inmiddels heb ik een advocaat in de arm genomen en zal zo nodig een rechtsprocedure opstarten, ondanks dat de schade slechts 75 euro bedraagt.
Zwakke punten Ik had dit bedrijf ingehuurd voor mijn verhuizing, vooraf hadden we een maximale tijd voor laden en lossen afgesproken. Aangezien ik de spullen bij een bedrijf had opgeslagen, en een medewerker aldaar bij het inladen aanwezig was, heeft de chauffeur de exacte tijd - zijnde 15 minuten - vermeld, echter toen er op mijn adres werd uitgeladen in de gang van mijn woning, die slechts 5 meter van de auto van Inbox Storage verwijderd was heb ik, ondanks dat de chauffeur na afloop vertelde, dat ik keurig binnen de tijd was gebleven [13 minuten lostijd], zojuist een factuur voor 3x15 minuten extra tijd ontvangen! Ik heb het bedrijf benaderd, maar men houdt stug vol dat ik 3x15 minuten nodig heb gehad om de spullen in mij gang te plaatsen! Inmiddels heb ik een advocaat in de arm genomen en zal zo nodig een rechtsprocedure opstarten, ondanks dat de schade slechts 75 euro bedraagt.
Prijs afgesproken met de sales jongen. Vervolgens € 377,- meer moeten betalen dan afgesproken.
Contact gehad met verschillende incasso bureau's omdat zij mij niet meer te woord wilde staan.
Meest waardeloze partij, oplichters!
In juni 2020 het contract met Inbox Storage opgezegd. Ik heb destijds een offerte getekend t.w.v. €165. De factuur die ik vervolgens heb ontvangen bleek honderden (!!) euro's hoger. Voorrijkosten, een weekend fee (op maandag?), allerlei zaken die op de website als 'gratis' worden aangemerkt, daar moesten we nu ineens voor betalen. Sinds juni 2020 probeer ik telefonisch en per mail met hen in contact te komen over de facturen. Nooit is 'de persoon die hierover gaat' aanwezig en nog nooit ben ik teruggebeld, ondanks alle beloftes. Op e-mails is werkelijk nooit gereageerd. Bij een offerteaanvraag hangen ze binnen 1 minuut aan de telefoon, maar als het over een factuur gaat krijg je niemand te spreken. Inmiddels 6 maanden verder heb ik een incassobureau aan mijn broek hangen. Ga nooit met deze oplichters in zee...
Sterke punten Oplichten en telefonische bereikbaarheid bij offerteaanvragen
Zwakke punten Telefonische en schriftelijke bereikbaarheid bij vragen over facturen
De dag dat we hadden afgesproken zou ik een notificatie krijgen wanneer ze voor de deur zouden staan, maar helaas er stond onaangekondigd een vrachtwagen voor gesloten deur.
Vervolgens alles zelf ingeladen binnen de tijd, afgesproken met chauffeur om geen extra kosten te rekenen voor het laden, maar staan later toch op de factuur.
Bedrijf is snel te bereiken om een afspraak te maken, allemaal jonge mensen met vlotte babbels aan de lijn, maar wanneer je eenmaal huurder bent kun je wachten tot je een ons weegt en word je vh kastje naar de muur verwezen.
Afspraken om terug gebeld te worden worden consequent gebroken.
Ook de korting die mij beloofd is kan ik uiteindelijk op mijn buik schrijven.
Er lijkt slechts 1 persoon in het bedrijf te zijn die beslissingen mag nemen, maar deze persoon is zelden aanwezig.
Ook de inhoud klopt niet; volgens chauffeur heb ik 15 kuub ingeladen, maar er wordt 22 kuub berekend..
Inmiddels al 2x teveel betaald en nauwelijks inzicht in de kosten tabel of de factuur.
Kortom Nooit mee in zee gaan!!
Spijt dat ik hier mijn spullen heb laten opslaan!!!
Sterke punten De vlotte praatjes bij het eerste telefoon contact
Voor 6 maanden een box gehuurd. Dan brengt inbox de goederen niet retour onder het mom van Corona maar het was inmiddels al eind april. Tot op heden geen goederen retour. Omdat zij de goederen weigeren terug te brengen (wat deel van het contract is) moet ik nu die extra maanden betalen. Zojuist aangifte gedaan bij de politie. Ik zal de aangifte later posten
Incasso is erg goed geregeld.
Als door omstandigheden eerste afspraak verplaatst moet worden, dan begint de ellende. Ze sturen zelfs een extra rekening van paar honderd euro voor annuleren eerste afspraak. Lees hun voorwaardes heel goed en begrijp je waarom je beter geen afspraak kan maken!!!
Geld ben je na maken afspraak hoe dan ook kwijt onder dreiging van incassobureau.
Ga niet in zee met Inbox! Allereerst bellen ze terug met een smoes en dan vragen of je de offerte als getekend heb. Telefonisch beloven ze van alles, �we zijn altijd verzekerd mevrouw�. Meerdere keren herhaald. Op de dag van ophalen, de sjouwers zijn niet zichtbaar van inbox. Geen bedrijfskleding en een iveco zonder identiteit van inbox. Ze sjouwen traag waardoor ik zelf het grootste gedeelte zelf heb gedaan. Zij hebben alles goed gekeurd om mee te nemen. Ze hebben zelf met hun eigen doeken mijn tv ingepakt. Echter hadden ze geen vervoerhulpmiddelen bij zich zoals een steekkar of hondje. Er stond toevallig een AH boodschappenkar bij mijn app complex. Daarop hebben ze mijn kastjes en grote dingen vervoerd, zonder bescherming. Nu blijk ik schade te hebben aan ladekastje (onderrand kapot gereden door ah kar) lak schade aan salon tafel, krassen op mijn koelkast, krassen op wasmachine en het ergste, mijn tv is helemaal kapot! Gelijk gebeld met hun. Je wordt afgewimpeld, zijn niet netjes aan de telefoon. Zeggen zelf dat het druk is met schade (dat is dom om over je eigen bedrijf te zeggen) vervolgens krijg ik een mail dat ik niks vergoed krijg omdat �het niet is ingepakt volgens inbox regels�. Ik heb �500 aan hun betaald voor �premium� service en opslag, maar moet nu nog meer kosten maken om een nieuwe tv te kopen. \\r\\nTrap er AUB NIET in. Het is om te huilen. Je denk verhuiszorgen weg te laten nemen door hun, maar je krijgt er meer zorgen bij.
Sterke punten Binnen lullen. Mensen een offerte laten tekenen.
Inbox storage is voor ons onbetrouwbare club gebleken:
- aantal aangeboden kuubs klopt niet met de werkelijkheid
- onjuiste info over max hoogtes (2.10m)
- telefonsiche afspraken worden niet nagekomen
- onterechte incasso’s en vervolgens doodzwijgen (daar waar ze je bijna stalken als je een offerte
vraagt)
- sjouwhulpen zijn aardig maar schuiven met meubels op oneffen ondergrond: schade opgelopen
Kortom: huur eigen opslag/container en sla daar je spullen op. In ons geval was een erkende verhuizer even duur geweest met meer professionaliteit.
Sinds ik blijk had gegeven van interesse in de dienstverlening van Inbox Storage, ben ik gedurende twee weken meerdere keren per dag gebeld of ik al een besluit had genomen over mijn offerte. Uiterst vervelend. Op de een of andere manier heb ik toch besloten om met hen in zee te gaan, maar ik had naar mijn onderbuikgevoel moeten luisteren en het niet moeten doen.\\r\\n\\r\\nInbox Storage heeft de administratie niet op orde. Ik heb meerdere keren moeten opgeven wat ik precies wanneer van hen nodig had, en steeds was het niet terug te vinden op de factuur. De ene keer stonden er voorrijkosten op de factuur (terwijl ze adverteren dat dit gratis is, dat is dus niet waar, zo blijkt), dan rekenen ze ineens weer een weekend fee terwijl ik op een maandag hun diensten nodig had (raar), dan blijkt dat ineens dat ze de verhuislift niet hebben geregeld en ga zo maar door. Steeds nadat ik hen wees op een fout kreeg ik een nieuwe factuur. Ik heb dus meerdere keren een factuur gehad, de ene keer in een los mailtje, de andere keer via een facturatiesysteem. De bedragen verschilden steeds, want; dan weer voorrijkosten, dan weer een fee hier en weer een fee daar. Uiteindelijk heb ik besloten het vertrouwen in hun op te zeggen. Ik zag op de website dat je namelijk tot 48 uur van tevoren gratis mag annuleren. Maar ook dit bleek een leugen, want je mag je contract niet breken. Ik vind dit pure oplichterij en hier is dan ook het laatste nog niet over gezegd.
Zwakke punten Dat ze feedback niet accepteren en met je in discussie gaan in plaats van ervan te leren. En daarnaast dat ze je oplichten wat betreft ze beloven op de website (gratis ophalen! gratis wegbrengen! gratis annuleren!).
Eens maar nooit weer
Het leek zo'n mooie en gemakkelijke oplossing om even tijdelijk spullen op te slaan en Inbox Storage profileert zich ook als ideale oplossing met medewerkers die je graag van dienst zijn op het moment dat je een dienst bij ze af wilt nemen.
Maar schijn bedriegt klaarblijkelijk. Vanaf het moment dat de spullen opgehaald werden, door een vriendelijke en behulpzame chauffeur dat dan weer wel, was duidelijk dat er niet de juiste 'box' was besteld en dat dit opgeschaald moest worden. Prima, geen probleem als dit anders uitvalt en begrijpelijk. Echter heeft de chauffeur een andere oppervlaktemaat aangegeven dan er uiteindelijk op een vervolgfactuur binnen kwam. Zonder duidelijke tekst en uitleg is er een factuur met een hoger oppervlaktemaat gestuurd dan afgesproken bij het ophalen.
Toen ik hierover contact heb gezocht werd het al snel duidelijk dat de klantenservice van Inbox Storage geen zin heeft in het assisteren van hun klanten maar een rigide en starre houding aan te nemen, als ze tenminste uberhaupt al reageren op berichten.
Zo vaak heb ik contact gezocht over geschillen aangaande facturen en geprobeerd om hier een schappelijke oplossing voor te vinden aangezien er onterecht een hoger bedrag werd gefactureerd dan de afgesproken dienst die aangegaan is bij het ophalen van de spullen.
Normale communicatie vanuit de klantenservice van Inbox Storage had deze afwikkeling snel en gemakkelijk kunnen maken maar door hun gebrek aan kundigheid of uberhaupt de zin om hun werk te doen heeft ervoor gezorgd dat ze mij honderden euro's extra hebben afgetroggeld en daarnaast heb ik nog steeds mijn spullen niet eens terug.
Ik vind de manier van handelen zo schandalig dat ik mij wel genoodzaakt heb gezien om hier een review over te schrijven.
Doe met de informatie wat je wilt maar een gewaarschuwd mens telt voor twee. Had ik zelf maar beter de reviews over dit bedrijf gelezen, dan had ik nooit met Inbox Storage in zee gegaan en had ik mijzelf een hele hoop tijd, moeite en vooral een hoop geld kunnen besparen.
Boeven bende! Waarschuwing
Inbox storage wees gewaarschuwd! Een grote boevenbende. Om binnen te komen zijn ze poepvriendelijk. Alles kan voor een schappelijke prijs, maar dan! Telkens komen ze ermee dat er weer een bedrag bij komt. Dan moet je weer aanbetalen je krijgt geen offertes helemaal niks. Boos gebeld zogenaamd beweren ze dat de gesprekken zijn opgenomen een grote leugen! Wij hebben schijnbaar goedkeuring gegeven. Geen offertes gehad ! Hun beweren van wel want we zouden de mails 10 x geopend hebben. Grrrr ben zo boos. 😡 €563 armer krijg je geld niet terug. Ga er absoluut niet mee in zee! Pak een erkende verhuizer.
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Onbeschoft, liegen en bedriegen!
Oplichterij, inboedelgijzeling
Een grote verschrikking zodra je geld is afgeschreven.
Sterke punten
Zelfverrijking
Zwakke punten
Totaal gebrek aan fatsoen, service of zelfkritiek.
Alleen maar schade!!
Hier niet je spullen opslaan of verhuizen!!! Ik heb honderden euros aan schade door dit bedrijf!!
Ik hoop dat iedereen voordat je overweegt hiermee in zee te gaan deze review leest zodat je kan voorkomen dat jou hetzelfde als mij overkomt, dat wens je niemand.
Er is een kledingkast van 500 euro compleet onbruikbaar terug afgeleverd, tijdens het verhuizen is er een hele boel beschadigd, hoe de spullen in de karren worden opgeslagen geeft veel schade en er is tijdens het overbrengen heel onvoorzichtig omgegaan met de spullen, muren zijn beschadigd, servies ondanks correct ingepakt allemaal stuk gegaan. Als je een schadeclaim indient zeggen ze dat het je eigen schuld is. Bovendien is door de verhuizers airpods van de keukentafel meegenomen. daarna tijdens de afhandeling word je respectloos behandeld, ze zetten geen namen in de emails. Dit bedrijf heeft mij veel verdriet gebracht en geld gekost.
Inbox Storage zijn oplichters
Na een akkoord te hebben gegeven per email op een offerte, wilde ik 8 dagen later toch afzien van het huren van de opslag. Dit kon alleen als ik 75% van de totale kosten betaalde. In de door hen voorgestelde voorwaarden stellen ze af te zien van het herroepingsrecht, echter dit kan natuurlijk niet. Inbox Storage stelt zo eigen regels om onwetende klanten zoveel mogelijk geld af te troggelen voor diensen waarvoor nooit is betaald. Daarnaast respecteren ze de Nederlandse wetgeving niet die stelt waarin het recht om af te zien van de koop 14 dagen na aankoop geldig is. Ga niet met Inbox in zee!
Wat een zooitje ongeregeld!
Nadat ik een terugbreng afspraak had ingepland (full service) kreeg ik op de dag van de bezorging een e-mail dat de bezorging geannuleerd moest worden wegens (let op): overcapaciteit.
Ik zou de dag erop een e-mail ontvangen zodat ik wederom kon kiezen uit een nieuwe datum.
Inmiddels zit al 27 dagen te wachten op deze e-mail en nadat ik de eerste keer had gebeld over de status kon de beste dame mij niet veel vertellen behalve dat planning zou 'proberen' mij 'naar voren te schuiven' in de planning.
Uiteraard gingen hier ook weer wat dagen overheen zonder dat je op de hoogte wordt gehouden dus ik belde maar weer eens een keer en dit keer werd mij medegedeeld ze mijn spullen kwijt zijn geraakt.
Met andere woorden: het is dus nooit overcapaciteit geweest maar hebben dit als excuus gebruikt.
Wees dan eerlijk want uiteindelijk was ik er toch achter gekomen.
Hun excuus was: tijdens het overgaan naar een nieuwe systeem is uw unit nummer niet meegegaan in het nieuwe systeem. Of deze uitspraak waar is laat ik even in het midden maar ok, ik gaf ze het voordeel van de twijfel.
U begrijpt dat ik hierna wederom geen enkele update kreeg over de zoektocht naar mijn spullen en jawel... vorige week belde ik weer en kreeg ik te horen dat ze halverwege waren met zoeken.
We zijn een week verder en vanmorgen heb ik voor het laatst contact met ze gehad, telefonisch en per chat en ik was vandaag zo pissen off!
De medewerkster vroeg naar mijn ID-nummer en die had ik niet bij de hand.
Ik vroeg of ze niet kunnen zoeken op achternaam, maar dat kunnen ze niet want ze hebben een ID-nummer nodig.
Ok, prima maar dan kunnen jullie toch wel zoeken op postcode en huisnummer?
Nou nee, dat kunnen wij niet want wij hebben echt uw ID-nummer nodig...
WTF is dit voor waardeloos en amateuristisch bedrijf dat je niet eens de klantgegevens kan opzoeken op naam en/of postcode...
Los daarvan heb ik vandaag geen antwoord gekregen hoever ze al zijn met zoeken naar mijn spullen: er wordt vandaag of morgen contact met u opgenomen.
Ik heb vandaag wel geeist dat ze mijn 150 Euro bezorgkosten moeten crediteren en ik stuur ze nog een e-mail dat ik alvast een compensatie wil omdat ze mijn spullen zijn kwijtgeraakt.
Zo te lezen zijn er meerdere mensen geweest met hele slechte ervaringen en persoonlijk raad ik iedereen af om je spullen hier op te slaan.
Huur liever een opslag bij een ander bekend/erkend bedrijf want dat bespaart je heel veel ellende!
Zwakke punten
Telefonisch lang in de wacht
Komen hun afspraken niet na
Stelletje oplichters!
Als Inbox Storage je als klant willen binnenhalen reageren ze heel snel en zijn heel vriendelijk. Als je eenmaal klant bent wordt het anders. Als je belt krijg je altijd een telefoniste die van niets weet en de boodschap doorgeeft en er voor zorgt dat je teruggebeld wordt. Helaas wordt je nooit teruggebeld. Bovendien worden kosten in rekening gebracht terwijl je spullen al teruggebracht zijn. Vervolgens wordt er weer niet gereageerd.
Sterke punten
?
Zwakke punten
Ze zijn niet slecht bereikbaar, reageren niet of nauwelijks op mails.
LET OP! INBOX ZIJN OPLICHTERS
Niet met dit bedrijf in zee gaan !!!
Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.
Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !
Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.
Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.
We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.
Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.
Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.
LET OP MENSEN !!!
Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.
Let op grote oplichters inbox storage !!!
Sterke punten
Niet met dit bedrijf in zee gaan !!!
Let op mensen grote oplichters ze halen reviews iedere keer weg zodat ze zelf mooie reviews kunnen plaatsen.
Als eerste hebben we een samenwerking verband aangegaan dat hebben we met Roald van inbox gedaan super grote oplichter !
Inbox storage heeft ons opgelicht om 3 maanden voor hun te werken.Daarna vraag je om je geld wordt je doorverwezen naar Jo die ook een revieuw heeft geplaatst. De eigenaar Rik blokkeert jou als je erachter bent gekomen wat zijn telefoon nummer is en je hebt direct belt en net je naam kan inspreken wordt er direct opgehangen en geblokkeerd. Hoe gaat een bedrijf zo om met mensen ? Ze reageren niet als je ze belt. We hebben dit door moeten sturen naar incassobureau wat al een jaar duurt.
Hierdoor zijn wij in de problemen gekomen financieel.
We zijn ook bezig om dit een stapje hoger aan te pakken met programma boos van Tv.
Dit kan niet hun zijn grote oplichters die jaren lang hun gang gaan om kleine bedrijven en zelf hun klanten op te lichten met de m3 wat ze klanten aanbieden klopt voor geen meter.
Klanten moeten altijd meerbetalen bij inbox, omdat ze samenwerken met incasso bureau kunnen ze je makkelijk in de kosten jagen.
LET OP MENSEN !!!
Niet in zee gaan met Inbox storage in 2017 hadden ze zelf een andere kleur en logo.
Let op grote oplichters inbox storage !!!
Onbetrouwbare bende
Gelukkig nog niks opgeslagen bij die bende. Ze zijn goed in mooie verhaaltjes verkopen maar pas op. Voor je het heb je een mondeling akkoord waarvan ze een opname maken. Ze hebben geen 14 dagen bedenktijd omdat ze het gooien op reserveren ruimte en maken planning. Zelfs als je nog niks gepland hebt.
Ze bieden een gratis service om te downgraden maar dat is een wassen neus. De downgrade is vooral in het voordeel Inbox stoaeage. De prijs blijft namelijk hetzelfde.
Reageren zijn ze vooral goed in tijdens de presales fase. Daarna is het meestal oorverdovend stil als je ze benadert.
Lees dus vooral goed hun voorwaarden door. Dit is een bedrijf dat zich overal tegen indekt. Als een bedrijf dat nodig heeft gaat het meestal om malafide bedrijven.
Ik zou me schamen voor zo'n bedrijf te werken. De reviews op deze site spreken boekdelen. Ben blij dat ik geen kostbare spullen bij ze gestald heb. Zonde dat ik nog maanden betaal voor niks maar beter dan schade of vermist raken van spullen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Volstrekt onbetrouwbaar en lev
Ga niet in zee met Inbox Storage! Ze doen heel aardig, maar komen hun afspraken en beloftes volstrekt niet na, sturen een incassobureau op je af ook al beloven ze telefonisch het wél correct af te handelen. Hun verhuisservice is simpelweg levensgevaarlijk; de kar was bijna op mijn vrouw gevallen omdat de wieltjes geen rem hebben. Onze spullen zijn gelukkig wel compleet en redelijk heel teruggekomen.
Ik koos voor Inbox Storage om spullen uit de zolder wegens een verbouwing voor een paar maanden op te slaan; ze boden de verhuisservice daarbij aan. Wanprestatie nr 1: bij het verkoopgesprek gaf dhr Stefan aan dat hun verhuissservice een vaste prijs van 360 euro was, geen uurtarief, en als het wat langer zou duren: geen probleem. Echter, door een blessure van één van de twee verhuizers bij een vorige klus en lang wachten op een vervanger, kregen we een extra rekening van goed 900 euro, bovenop die 360 euro. Terwijl mij gedurende die dag geen seconde is verteld dat ik wél per kwartier zou moeten betalen. Ik mocht dus opdraaien voor de extra kosten door die blessure, waaronder een verhuislift die ik niet had aangevraagd en niet gebruikt kon worden.
Na veel bellen en emailen werd de extra factuur van 900 verlaagd naar 474 euro; de verhuislift werd er af gehaald, maar ik moest nog steeds veel meer tijd bijbetalen terwijl mij een vaste prijs was beloofd. Ik gaf aan dat ik 218 euro extra wilde betalen want in plaats van de geschatte 20 m3 hadden ze 24 m3 bij ons opgehaald. Hierop kwam geen reactie meer; behalve dat de factuur van 474 euro naar Debbt Management debiteurenbeheer werd gestuurd. Die factuur had trouwens een BTW fout; de kosten van de verhuislift waren er af gehaald, maar de BTW over die verhuislift niet. Belastingfraude ook, wanprestatie nr 2.
Telefonisch kregen we eindelijk contact met de klantenservice manager, die toegaf dat Inbox Storage fout heeft gehandeld in ons dossier, en mondeling ging hij akkoord met ons aanbod om 218 euro te betalen. Hij beloofde dit in de mail naar ons te bevestigen en binnen een paar dagen een nieuwe factuur te sturen. Die schriftelijke bevestiging en nieuwe factuur hebben we nooit gehad; wanprestatie nr 3. Wel kwam er wéér een aanmaning van Debbt Management.
Vervolgens kreeg ik van Debbt Management een aanmaning voor een nieuwe factuur van 170 euro voor juli 2022, die ik te laat betaald zou hebben. Dit was de maandelijkse automatische factuur voor opslag, waar Inbox Storage een automatische machtiging voor heeft. Ze hadden mij deze factuur niet gestuurd en niet afgeschreven terwijl mijn bankrekening genoeg saldo had en alle voorgaande maandelijkse rekeningen probleemloos waren betaald. Wanprestatie nr 4.
Na 6 keer bellen blijkt: de telefoniste mag geen telefoontjes doorzetten, alleen al je gegevens opvragen en terugbelverzoeken naar medewerkers versturen. Ze bellen NOOIT terug. Wanprestatie nr 5.
Onveiligheid: De karren waar alle spullen in opgeslagen staan hebben geen rem op hun wieltjes. Mijn vrouw stond links van de laadklep – immers, je wordt bij het verhuizen wel geacht om mee te werken anders lukt het niet binnen de ingecalculeerde tijd. De kar werd door de Inbox medewerker uit de verhuiswagen op de laadklep geduwd. Die laadklep heeft wél een stop aan de achterkant maar nÃet aan de zijkanten. Door de scheefstand van de wagen ging de kar met één wiel over de linkerrand van de laadklep op 80 cm hoogte en dreigde dus op mijn vrouw te vallen. Doordat zowel ikzelf als mijn vrouw de kar wisten vast te grijpen, stortte hij niet op mijn vrouw neer; de verhuismedewerker zelf deed niks. Het is gelukkig goed afgelopen maar had op een drama kunnen uitlopen. Wanprestatie nr 6.
Ik gooi het bijltje er bij neer, betaal de volstrekt onterechte 474 euro om van het gedoe af te zijn. Hopelijk behoedt deze recensie anderen ervan om met deze vreselijke club zaken te doen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onveilig werk
Verkopen 'fixed price' maar factureren extra tijd - die door hun eigen bedrijfsongeval werd veroorzaakt
Volstrekt onbereikbaar, reageren niet op terugbelverzoeken of emails
Extreem slechte service
Wat een verschrikkelijke organisatie:
- spullen zwaar bezwadigd
- torenhoge extra kosten
- incasso's die zonder toestemming worden getrokken
Never nooit meer
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Klantenservice, verhuizers, onbetrouwbaar, vorm van diefstal
OPLICHTERS
Beste mensen ga NIET met dit bedrijf in zee. Het zijn stelletje OPLICHTERS!!!! Ze blijven je geld incasseren als je spullen terug wil, terwijl alles betaald is, anders krijg je je spullen niet terug. Is gewoon pure diefstal!!!!Ik heb alles zwart op wit staan. Dit schorem is nog lang niet van mij af!!!!
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Niets
Oplichters
Je krijgt een mooi verhaal (veel ruimte) maar praktijk is volstrekt anders (piepklein vrachtwagentje)
Sterke punten
Niet kunnen ontdekken
Zwakke punten
De meest onbeschofte afhandeling die ik ooit heb meegemaakt
komen afspraken niet na, reageren niet meer en houden geld
Bah; aan de telefoon is alles mogelijk -poeslief, super klantvriendelijk- maar in de praktijk blijkt daar helemaal niets van te kloppen (niet een beetje niet; volstrekt niet). Ze willen alleen maar geld zien en er niets voor leveren. De boxen zijn 1,05 breed mensen dus een beetje bank past al niet. Onbeschoft en nodeloos onaardig, ze laten je zitten en je bent je geld kwijt. Het klopt wat hier wordt gezegd; oplichters
Sterke punten
Aardig tot je betaald hebt. Dan slaat de stemming om.
Zwakke punten
Onaardig als je betaald hebt. het interesseert ze werkelijk niks dat je een probleem hebt omdat zij hun toezeggingen niet nakwamen.
Grote Oplichters!!!!
Ik heb mijn spullen laten opslaan bij inbox storage. Bij offerte aanvraag werd bij noemen van de spullen een 9m3 box geregeld. Maar toen de spullen waren opgehaald kreeg ik een factuur voor een box van 12m3. Niet zoals was afgesproken. Er zat een teak houten tafelblad bij van 220x90cm. Deze werd los in de vrachtwagen gezet, want paste niet in de box. Verschillende keren gebeld met een vraag, maar kreeg ze of niet te pakken, of zou teruggebeld worden, maar uiteraard gebeurde dat niet. Heel veel gebeld, eerst aardig, minder aardig tot echt pissed. Maar niets hielp. Eindelijk weg daar, spullen laten afleveren. Blijkt er schade aan het tafelblad te zijn, meubel naar zijn mallemoer. Aansprakelijk gesteld, maar ook nu weer geen gehoor. Mail gekregen, niet hun verantwoordelijkheid, staat in de voorwaarden. En mijn inboedel verzekering keert niet uit, want het is niet thuis gebeurd. En klap op de vuurpijl, ze blijven me bestoken met facturen en proberen ze elke keer te incasseren. Ik zeg dit niet snel, maar wat een ongelooflijk kut bedrijf is dit. Ik zou zeggen, vooral GEEN zaken mee doen!!!
Sterke punten
Het niet of slecht reageren, bestoken van facturen, terwijl de spullen al zijn afgeleverd, oftewel einde contract.
Zwakke punten
Hele slechte communicatie, onprofessioneel bedrijf, geven hun fouten niet toe.
Inbox Storage.eu factureert niet geleverde diensten
Ik had dit bedrijf ingehuurd voor mijn verhuizing, vooraf hadden we een maximale tijd voor laden en lossen afgesproken. Aangezien ik de spullen bij een bedrijf had opgeslagen, en een medewerker aldaar bij het inladen aanwezig was, heeft de chauffeur de exacte tijd - zijnde 15 minuten - vermeld, echter toen er op mijn adres werd uitgeladen in de gang van mijn woning, die slechts 5 meter van de auto van Inbox Storage verwijderd was heb ik, ondanks dat de chauffeur na afloop vertelde, dat ik keurig binnen de tijd was gebleven [13 minuten lostijd], zojuist een factuur voor 3x15 minuten extra tijd ontvangen! Ik heb het bedrijf benaderd, maar men houdt stug vol dat ik 3x15 minuten nodig heb gehad om de spullen in mij gang te plaatsen! Inmiddels heb ik een advocaat in de arm genomen en zal zo nodig een rechtsprocedure opstarten, ondanks dat de schade slechts 75 euro bedraagt.
Zwakke punten
Inbox Storage.eu komt afspraken niet na
Inbox Storage.eu factureert niet geleverde diensten
Ik had dit bedrijf ingehuurd voor mijn verhuizing, vooraf hadden we een maximale tijd voor laden en lossen afgesproken. Aangezien ik de spullen bij een bedrijf had opgeslagen, en een medewerker aldaar bij het inladen aanwezig was, heeft de chauffeur de exacte tijd - zijnde 15 minuten - vermeld, echter toen er op mijn adres werd uitgeladen in de gang van mijn woning, die slechts 5 meter van de auto van Inbox Storage verwijderd was heb ik, ondanks dat de chauffeur na afloop vertelde, dat ik keurig binnen de tijd was gebleven [13 minuten lostijd], zojuist een factuur voor 3x15 minuten extra tijd ontvangen! Ik heb het bedrijf benaderd, maar men houdt stug vol dat ik 3x15 minuten nodig heb gehad om de spullen in mij gang te plaatsen! Inmiddels heb ik een advocaat in de arm genomen en zal zo nodig een rechtsprocedure opstarten, ondanks dat de schade slechts 75 euro bedraagt.
Zwakke punten
Ik had dit bedrijf ingehuurd voor mijn verhuizing, vooraf hadden we een maximale tijd voor laden en lossen afgesproken. Aangezien ik de spullen bij een bedrijf had opgeslagen, en een medewerker aldaar bij het inladen aanwezig was, heeft de chauffeur de exacte tijd - zijnde 15 minuten - vermeld, echter toen er op mijn adres werd uitgeladen in de gang van mijn woning, die slechts 5 meter van de auto van Inbox Storage verwijderd was heb ik, ondanks dat de chauffeur na afloop vertelde, dat ik keurig binnen de tijd was gebleven [13 minuten lostijd], zojuist een factuur voor 3x15 minuten extra tijd ontvangen! Ik heb het bedrijf benaderd, maar men houdt stug vol dat ik 3x15 minuten nodig heb gehad om de spullen in mij gang te plaatsen! Inmiddels heb ik een advocaat in de arm genomen en zal zo nodig een rechtsprocedure opstarten, ondanks dat de schade slechts 75 euro bedraagt.
PAS OP: Oplichters!
Prijs afgesproken met de sales jongen. Vervolgens € 377,- meer moeten betalen dan afgesproken.
Contact gehad met verschillende incasso bureau's omdat zij mij niet meer te woord wilde staan.
Meest waardeloze partij, oplichters!
Zwakke punten
Komen afspraken niet na!!
Oplichterspraktijk
In juni 2020 het contract met Inbox Storage opgezegd. Ik heb destijds een offerte getekend t.w.v. €165. De factuur die ik vervolgens heb ontvangen bleek honderden (!!) euro's hoger. Voorrijkosten, een weekend fee (op maandag?), allerlei zaken die op de website als 'gratis' worden aangemerkt, daar moesten we nu ineens voor betalen. Sinds juni 2020 probeer ik telefonisch en per mail met hen in contact te komen over de facturen. Nooit is 'de persoon die hierover gaat' aanwezig en nog nooit ben ik teruggebeld, ondanks alle beloftes. Op e-mails is werkelijk nooit gereageerd. Bij een offerteaanvraag hangen ze binnen 1 minuut aan de telefoon, maar als het over een factuur gaat krijg je niemand te spreken. Inmiddels 6 maanden verder heb ik een incassobureau aan mijn broek hangen. Ga nooit met deze oplichters in zee...
Sterke punten
Oplichten en telefonische bereikbaarheid bij offerteaanvragen
Zwakke punten
Telefonische en schriftelijke bereikbaarheid bij vragen over facturen
Vreselijk bedrijf
Vreselijk bedrijf.
De dag dat we hadden afgesproken zou ik een notificatie krijgen wanneer ze voor de deur zouden staan, maar helaas er stond onaangekondigd een vrachtwagen voor gesloten deur.
Vervolgens alles zelf ingeladen binnen de tijd, afgesproken met chauffeur om geen extra kosten te rekenen voor het laden, maar staan later toch op de factuur.
Bedrijf is snel te bereiken om een afspraak te maken, allemaal jonge mensen met vlotte babbels aan de lijn, maar wanneer je eenmaal huurder bent kun je wachten tot je een ons weegt en word je vh kastje naar de muur verwezen.
Afspraken om terug gebeld te worden worden consequent gebroken.
Ook de korting die mij beloofd is kan ik uiteindelijk op mijn buik schrijven.
Er lijkt slechts 1 persoon in het bedrijf te zijn die beslissingen mag nemen, maar deze persoon is zelden aanwezig.
Ook de inhoud klopt niet; volgens chauffeur heb ik 15 kuub ingeladen, maar er wordt 22 kuub berekend..
Inmiddels al 2x teveel betaald en nauwelijks inzicht in de kosten tabel of de factuur.
Kortom Nooit mee in zee gaan!!
Spijt dat ik hier mijn spullen heb laten opslaan!!!
Sterke punten
De vlotte praatjes bij het eerste telefoon contact
Zwakke punten
Alle andere punten
Slechte oplichters
Voor 6 maanden een box gehuurd. Dan brengt inbox de goederen niet retour onder het mom van Corona maar het was inmiddels al eind april. Tot op heden geen goederen retour. Omdat zij de goederen weigeren terug te brengen (wat deel van het contract is) moet ik nu die extra maanden betalen. Zojuist aangifte gedaan bij de politie. Ik zal de aangifte later posten
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oplichters
Hele nare ervaring die ik niemand toewens.
Incasso is erg goed geregeld.
Als door omstandigheden eerste afspraak verplaatst moet worden, dan begint de ellende. Ze sturen zelfs een extra rekening van paar honderd euro voor annuleren eerste afspraak. Lees hun voorwaardes heel goed en begrijp je waarom je beter geen afspraak kan maken!!!
Geld ben je na maken afspraak hoe dan ook kwijt onder dreiging van incassobureau.
Sterke punten
Het incasseren van geld.
Zwakke punten
Nakomen van afspraken.
Zeer ONPROFESSIONEEL
Ga niet in zee met Inbox! Allereerst bellen ze terug met een smoes en dan vragen of je de offerte als getekend heb. Telefonisch beloven ze van alles, �we zijn altijd verzekerd mevrouw�. Meerdere keren herhaald. Op de dag van ophalen, de sjouwers zijn niet zichtbaar van inbox. Geen bedrijfskleding en een iveco zonder identiteit van inbox. Ze sjouwen traag waardoor ik zelf het grootste gedeelte zelf heb gedaan. Zij hebben alles goed gekeurd om mee te nemen. Ze hebben zelf met hun eigen doeken mijn tv ingepakt. Echter hadden ze geen vervoerhulpmiddelen bij zich zoals een steekkar of hondje. Er stond toevallig een AH boodschappenkar bij mijn app complex. Daarop hebben ze mijn kastjes en grote dingen vervoerd, zonder bescherming. Nu blijk ik schade te hebben aan ladekastje (onderrand kapot gereden door ah kar) lak schade aan salon tafel, krassen op mijn koelkast, krassen op wasmachine en het ergste, mijn tv is helemaal kapot! Gelijk gebeld met hun. Je wordt afgewimpeld, zijn niet netjes aan de telefoon. Zeggen zelf dat het druk is met schade (dat is dom om over je eigen bedrijf te zeggen) vervolgens krijg ik een mail dat ik niks vergoed krijg omdat �het niet is ingepakt volgens inbox regels�. Ik heb �500 aan hun betaald voor �premium� service en opslag, maar moet nu nog meer kosten maken om een nieuwe tv te kopen. \\r\\nTrap er AUB NIET in. Het is om te huilen. Je denk verhuiszorgen weg te laten nemen door hun, maar je krijgt er meer zorgen bij.
Sterke punten
Binnen lullen. Mensen een offerte laten tekenen.
Zwakke punten
Onprofessioneel, slechte communicatie!
Onbetrouwbare club met extreme kosten
Inbox storage is voor ons onbetrouwbare club gebleken:
- aantal aangeboden kuubs klopt niet met de werkelijkheid
- onjuiste info over max hoogtes (2.10m)
- telefonsiche afspraken worden niet nagekomen
- onterechte incasso’s en vervolgens doodzwijgen (daar waar ze je bijna stalken als je een offerte
vraagt)
- sjouwhulpen zijn aardig maar schuiven met meubels op oneffen ondergrond: schade opgelopen
Kortom: huur eigen opslag/container en sla daar je spullen op. In ons geval was een erkende verhuizer even duur geweest met meer professionaliteit.
Sterke punten
Aardige slouwhulpen
Zwakke punten
Onbetrouwbaar qua afspraken
Een oplichtingspraktijk
Sinds ik blijk had gegeven van interesse in de dienstverlening van Inbox Storage, ben ik gedurende twee weken meerdere keren per dag gebeld of ik al een besluit had genomen over mijn offerte. Uiterst vervelend. Op de een of andere manier heb ik toch besloten om met hen in zee te gaan, maar ik had naar mijn onderbuikgevoel moeten luisteren en het niet moeten doen.\\r\\n\\r\\nInbox Storage heeft de administratie niet op orde. Ik heb meerdere keren moeten opgeven wat ik precies wanneer van hen nodig had, en steeds was het niet terug te vinden op de factuur. De ene keer stonden er voorrijkosten op de factuur (terwijl ze adverteren dat dit gratis is, dat is dus niet waar, zo blijkt), dan rekenen ze ineens weer een weekend fee terwijl ik op een maandag hun diensten nodig had (raar), dan blijkt dat ineens dat ze de verhuislift niet hebben geregeld en ga zo maar door. Steeds nadat ik hen wees op een fout kreeg ik een nieuwe factuur. Ik heb dus meerdere keren een factuur gehad, de ene keer in een los mailtje, de andere keer via een facturatiesysteem. De bedragen verschilden steeds, want; dan weer voorrijkosten, dan weer een fee hier en weer een fee daar. Uiteindelijk heb ik besloten het vertrouwen in hun op te zeggen. Ik zag op de website dat je namelijk tot 48 uur van tevoren gratis mag annuleren. Maar ook dit bleek een leugen, want je mag je contract niet breken. Ik vind dit pure oplichterij en hier is dan ook het laatste nog niet over gezegd.
Zwakke punten
Dat ze feedback niet accepteren en met je in discussie gaan in plaats van ervan te leren. En daarnaast dat ze je oplichten wat betreft ze beloven op de website (gratis ophalen! gratis wegbrengen! gratis annuleren!).