Opslagruimte huren in 61 vestigingen in heel Nederland! Eerste maand voor slechts 1 euro! Shurgard Self Storage biedt droge, schone en beveiligde opslagruimte in Nederland. Opslagruimte

Shurgard Reviews

  • Half december 2019 box gehuurd met de bedoeling even op te stallen totdat we een huis hadden. Helaas is nu na 2 weken op 1 januari de boel in de fik gegaan door naast gelegen bedrijf van Koot. Daarna zijn ze als schoften met ons opgegaan. Nooit meer gehoord wat de oorzaak was en binnen een korte tijd gingen ze ruimen zonder onze afstandsverklaring. Ik omschrijf Shurgard als, dieven, fraudeurs, harteloos en respectloos.
    Vervolgens bleek er veel in het contract niet te kloppen. Zie uitzending bij Radar. En maar zeggen we doen er alles aan om jullie te helpen. Je kan je maar verzekeren tot een bepaald bedrag en als het dan door zoiets weg is dan krijg je alleen dat en verders niks. Je zou maar geen eigen inboedel verzekering hebben. Te erg voor woorden. Daarbij je komt aan anders mans bezit en gaat er als mee om alsof het niks is en alles onder mom van asbest maar weg halen. Leugen na leugen kwamen er. Wij (paar gedupeerde) zijn er helemaal ingedoken in alles van Shurgard en kwam heel veel aan het licht. Nooit meer ga ik zoiets huren en raad het iedereen af. Alleen maar geldklopperij. Er lag van mij heel veel emotionele waarde in en de manier zoals Shurgard met ons zijn omgegaan heeft mij alleen maar meer pijn opgeleverd. Waardoor ik nu hulp daarvoor heb moeten zoeken. Ik hoop dat ze zelf zoiets meemaken en dan bedoel ik het management en dat andere ook met hun spullen omgaan.

    Zwakke punten
    Alles is slecht aan dit bedrijf, kan niks goeds zeggen over Shurgard.
    Zelf slotje kost 15 euro maar is zo los te maken en geeft geen bescherming voor je spullen. Kijk maar op Youtube
    Dozen zijn gigantisch duur.

    Door Nadine Gl. op 1 mei 2020 Reageer
  • Half december 2019 box gehuurd met de bedoeling even op te stallen totdat we een huis hadden. Helaas is nu na 2 weken op 1 januari de boel in de fik gegaan door naast gelegen bedrijf van Koot. Daarna zijn ze als schoften met ons opgegaan. Nooit meer gehoord wat de oorzaak was en binnen een korte tijd gingen ze ruimen zonder onze afstandsverklaring. Ik omschrijf Shurgard als, dieven, fraudeurs, harteloos en respectloos.
    Vervolgens bleek er veel in het contract niet te kloppen. Zie uitzending bij Radar. En maar zeggen we doen er alles aan om jullie te helpen. Je kan je maar verzekeren tot een bepaald bedrag en als het dan door zoiets weg is dan krijg je alleen dat en verders niks. Je zou maar geen eigen inboedel verzekering hebben. Te erg voor woorden. Daarbij je komt aan anders mans bezit en gaat er als mee om alsof het niks is en alles onder mom van asbest maar weg halen. Leugen na leugen kwamen er. Wij (paar gedupeerde) zijn er helemaal ingedoken in alles van Shurgard en kwam heel veel aan het licht. Nooit meer ga ik zoiets huren en raad het iedereen af. Alleen maar geldklopperij. Er lag van mij heel veel emotionele waarde in en de manier zoals Shurgard met ons zijn omgegaan heeft mij alleen maar meer pijn opgeleverd. Waardoor ik nu hulp daarvoor heb moeten zoeken. Ik hoop dat ze zelf zoiets meemaken en dan bedoel ik het management en dat andere ook met hun spullen omgaan.

    Zwakke punten
    Alles is slecht aan dit bedrijf, kan niks goeds zeggen over Shurgard.
    Zelf slotje kost 15 euro maar is zo los te maken en geeft geen bescherming voor je spullen. Kijk maar op Youtube
    Dozen zijn gigantisch duur.

    Door Nadine Gl. op 1 mei 2020 Reageer
  • Bij aanvang prima geholpen. Gebruik gemaakt van een concurrerende promotie aanbieding. Na 6 maanden evenwel geconfronteerd met een absurde huurprijsverhoging van 25 % onder het motto, dat door Shurgard hiermee de klantenservice gewaarborgd blijft ?????????

    Door HR op 29 april 2020 Reageer
  • Bij aanvang prima geholpen. Gebruik gemaakt van een concurrerende promotie aanbieding. Na 6 maanden evenwel geconfronteerd met een absurde huurprijsverhoging van 25 % onder het motto, dat door Shurgard hiermee de klantenservice gewaarborgd blijft ?????????

    Door HR op 29 april 2020 Reageer
  • Mooi adverteren met de 1e maand gratis of goedkoop maar vervolgens gaat de kwaliteit achteruit. Wij hebben 2 opslagruimten, 1 in Dordrecht en 1 in Rotterdam. In Dordrecht was verwarmt maar is nu zelfs in de zomer ijskoud. In Rotterdam kun je buiten je auto niet meer parkeren aangezien ze die ruimte verhuren aan de garage op de hoek. Beide opslagen zijn koud en vies. Vervolgens gaat de opslag vanaf 1 juni a.s. in Dordrecht met € 10,-- omhoog en de opslag in Rotterdam met € 17,50!!. Zo'n prijsverhoging is niet te onderbouwen en vinden wij onacceptabel. We gaan dus ook opzoek naar een andere opslag want bij Shurgard voelen we ons bedonderd door zulke absurde prijsverhogingen terwijl de service er niet beter op wordt.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    prijs kwaliteit verhouding onder maat. Vieze algemene ruimte, in Rotterdam geen goede parkeergelegenheid en allebei de opslagen koud.

    Door JR op 28 april 2020 Reageer
  • Bedrijf adverteert met 1 euro actie maar wat erbij komt is een slotje a 15,00 euro, verzekering (men probeert je hoger in te schalen dus let goed op!) administratie kosten a 15,00 euro. 2 weken van tevoren opzeggen anders loopt je contract door. Bedrijf is erg target gericht

    Sterke punten
    Dat je er spullen kunt opslaan.

    Zwakke punten
    Vrij duur, prijzen fluctueren.

    Door Inge op 24 maart 2020 Reageer
  • Shurgard geeft een onjuiste voorstelling van zaken. Je krijgt veel minder vierkante meters dan waarvoor je betaald. Let op!

    Sterke punten
    Je hebt 7 dagen per week toegang tot je opslagruimte

    Zwakke punten
    Misleidende berichtgeving

    Door Sophie op 17 januari 2020 Reageer
  • Shurgard geeft een onjuiste voorstelling van zaken. Je krijgt veel minder vierkante meters dan waarvoor je betaald. Let op!

    Sterke punten
    Je hebt 7 dagen per week toegang tot je opslagruimte

    Zwakke punten
    Misleidende berichtgeving

    Door Sophie op 17 januari 2020 Reageer
  • Afspraak gehad in dit filiaal. Vervolgens netjes rondleiding gekregen. Mijn oog was gevallen op 1 garagebox op de begane grond van 6m2. Over de prijs zou er even navraag gedaan worden doordat ik voor langere termijn zou willen huren. Daarvoor hadden wij ook een tijdstip voor afgesproken dat de collega me zou bellen. Werknemer heeft toegezegd dat de beschikbare box gereserveerd zou worden. Daarbij is er ook een prijs reservering gemaakt.

    Helaas heeft er niemand meer terug gebeld. Vervolgens neem ik zelf na 2 dagen contact op. Daar komt de beste collega achter dat de gereserveerde box is doorverhuurd aan iemand anders en niets meer voor mij kon betekenen.

    Met zo een bedrijf als Shurgard zou ik geen zaken willen doen die zelf zijn administratie niet naar behoren heeft. Vooral als ik mijn waardevolle spullen zou willen opbergen!

    Voor mij is dit bedrijf een NO GO !

    Sterke punten
    Goede rondleiding

    Zwakke punten
    Afspraken niet na komen, reserveringen die niet juist worden verwerkt. Personeel die geen afspraken in systeem ziet voorkomen.

    Door Bekir Yildiz op 25 november 2019 Reageer
  • Na eerste bezoek aan de vestiging Almere stad werden wij zeer goed te woord gestaan door de aanwezige medewerker,
    Wat ons wel stoorde was het feit dat er een leidinggevende aanwezig was die daar een controllebezoek bracht en in ons bijzijn de medewerker een aantekening aanzegde op de controllestaat dat hij geen zwarte maar een grijze,broek aan had ik vind dit totaal niet relevant en vond de medewerker er zeer verzorgd en netjes uitzien wat wij hem ook kenbaar hebben gemaakt.
    Wat ons wel stoorde is dat wij bij een tweede bezoek door een andere medewerker werden geholpen om definitief te huren waarbij wij de aantekening maakten dat wij van de 50% regeling die wij al hadden gebruik wilden maken bij overgang naar kleinere ruimte, hij dit moest aanvragen maar volgens hem wel goed kwam en hij zijn leidinggevende telefonisch om toestemming zou vragen wat hij naderhand bevestigde dat het accoord was.
    Vandaag bij het rondmaken van de wisseling van box bleek van de toezeggingen helemaal niets bekend te zijn, gelukkig was dat de medewerker die wij bij het eerste kontakt hadden nu aanwezig die alles naar onze volle tevredenheid heeft opgelost.
    Chappeau voor de medewerker ondanks zijn grijze broek kan de andere medewerker hier een voorbeeld aan nemen die uiteindelijk of niets in het systeem heeft gezet of naar mij een broodje aap verhaal heeft opgehangen

    Sterke punten
    Dat er toch nog een meedenkende medewerker is die daadwerkelijk iets voor je doet

    Zwakke punten
    Leidinggevende die in bijzijn van ons als klant een medewerker aanspreekt op het dragen van een grijze broek welke wij er zeer verzorgd uit vonden zien vonden wij totaal niet relevant ook gezien het feit dat hij geen enkele kledingvergoeding kreeg voor een zwarte broek

    Door Duits op 12 oktober 2019 Reageer
  • LET OP: Shurgard verplicht je een verzekering te nemen, echter heb je een eigen risico van €250,- euro. Dit vermelden zij niet. Dus regel je eigen verzekering waar je, wanneer er schade ontstaat tijdens bijv de verhuizing, alles gewoon vergoed krijgt.
    Je bent namelijk niet verplicht een verzekering bij hun te nemen, al zeggen zij dat wel.

    Door JJ Straalman op 7 oktober 2019 Reageer
  • Hoewel de ruimte op zich geen probleem is en prima voor het opslaan van spullen, is de klantvriendelijkheid de slechtste van nederland.
    Wees te laat met een betaling en de telefoonterreur begint.
    Zelf op een datum overmaken gaat niet, want ze weigeren je een banknummer te geven.
    Alleen pin of per link kun je betalen, waarbij de link snel vervalt en je weer extra administratie kosten oplevert. Mensen worden ook snel bij het minste geringste bedreigd met uitzetting, verkoop van de inboedel, enz. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt.

    Sterke punten
    verschillende ruimtes, goede opslag

    Zwakke punten
    intimidatie en bedreiging door personeel komt vaak voor. telefoonterreur

    Door Hans op 10 mei 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Na het maken van een reservering 3 maal binnen 2 uur gebeld door shurgard om toch direct een contract af te sluiten. Na voor de 3e maal aangeven te hebben dat ik nog niet zekerheid heb over de benodigde ruimte en met de reservering de aanbieding voor 30 dagen vast kan houden Toch bleef men aanhouden op het aangaan van een contract. Toen ik aangaf niet gebeld te willen worden en zelf wel contact opneem als ik er aan toe ben hebben ze mijn reservering geannuleerd. Gelukkig, want dit was de druppel waardoor ik absoluut geen ruimte bij shurgard zal huren, genoeg andere verhuurders...

    Sterke punten
    goede site, duidelijk verhaal, in theorie.....

    Zwakke punten
    Praktijk is dat men op de Amerikaanse manier bijzonder snel druk uitoefent om reserveringen liefst nog dezelfde dag om te zetten in een contract. Niet ok dus....

    Door JH op 26 februari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Let op: in handen van een Amerikaanse holding en dus Amerikaanse toestanden:
    Binnen een jaar huur een onverwachte verhoging van 20%, voor mij onacceptabel. Opgezegd, ruimte leeggemaakt en slotje meegenomen, de opzegtermijn is 15 dagen, op zich prima. Vervolgens word ik tot 2 keer toe gebeld of ik mijn slotje wil terugplaatsen anders wordt binnen die 15 dagen die ik dus betaald heb de ruimte doorverhuurd. Een fatsoenlijk bedrijf restitueert dan het verschil. Nee dus, een dram-dame die dreigt het gesprek hierover te beëindigen omdat ik mijn mening ventileer. Tevens wordt een verplichte verzekering opgelegd. Voor mij einde oefening bij Shurgard.

    Sterke punten
    Schone ruimtes, beveiliging.

    Zwakke punten
    Prijzen, beleid naar klanten toe.

    Door Albert op 7 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • mijn inboedel was tijdelijk opgeslagen bij shurguard hilversum. omdat ik ver weg verhuisde zouden de verhuizers de sleutels daar inleveren. dat hebben ze blijkbaar niet gedaan en opeens was mijn contract verlengd. storneerde het geld en mailde dat de administratie nog bijgewerkt moest worden. toen pas werd ik gebeld met de mededeling dat het slot er nog op zat en ik moest betalen. aangezien ze me daar niet bij opzegging van op de hoogte hadden gesteld ging ik hiermee niet akkoord. daarna intrum justitia op m'n dak. ze hadden me gewoon moeten informeren. vanaf de andere kant van het land kan je niet alles gaan controleren. dat vind ik erg slecht gecomuniceerd

    Sterke punten
    opslag is prima

    Zwakke punten
    communicatie zeer zwak

    Door Margot op 10 januari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Shurgard

Schrijf je eigen review



VergelijkSelfstorage

Op VergelijkSelfstorage.nl lees je reviews over alle SelfStorage bedrijven in Nederland .Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.Deel jouw ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!