Opslagruimte huren in 61 vestigingen in heel Nederland!
Eerste maand voor slechts 1 euro! Shurgard Self Storage biedt droge, schone en beveiligde opslagruimte in Nederland.
Opslagruimte
Na een jaar kreeg ik een mail waarin de huur met 25% werd verhoogd. Ik heb gevraagd of dit anders kon maar was niets aan te doen. Tja, dan staan alle spullen daar. Wel goed om je te realiseren als je met Shurgard in zee gaat.
Shurgard Nederland is een zeer slecht bedrijf. Ze zijn extreem gierig met geld. Ik heb voor bijna 2 jaar netjes elke maand betaald voor mijn unit en toch kreeg ik problemen met de eigenaar van filiaal Giessenweg in Rotterdam. Als je een contract beëindig moet je in iedere geval de volgende maand sowieso betalen met het belooft dat je geld terug krijgt binnen 2 weken. Dat gebeurt niet. Ze houden je geld zo lang mogelijk bij hun. Klantenservice en klantvriendelijkheid bestaat gewoon niet. Dit is gewoon een evil bedrijf. Soms sturen ze de factuur niet om te kijken of je in betalingsproblemen komt. Echt bizar. Mijn advies: kies andere bedrijf om je spullen te bewaren.
Sterke punten De units zijn ok
Zwakke punten Teveel om te noemen maar vooral gierigheid met geld en zeer slecht medewerkers
Ik verwijt mezelf niet eerder naar de maandfacuren te hebben gekeken maar een stijging van 29,- naar bijna 60,- in een paar jaar is echt schandalig!! Nooit meer Shurgard!
Zwakke punten En niet 1 sorry of poging om het goed te maken
Volgens de site van Shurguard zijn zij in het bezit van de Trusted Service Award, echter op de site van Shurgard ontbreekt de mogelijkheid om rechtstreeks een review te geven en/of een klacht in te dienen. Ik heb via het alg emailadres een klacht in gediend, hierop wordt niet gereageerd ook niet na een reminder.
Sterke punten goede opslag mogelijkheden en goede beveiliging
Zwakke punten geen klachten procedure / geen afhandeling.
I have to travel back home with the intention of returning. With the help of Jackie I was able to get a perfect tour around the storage area. She was clear and very nice. I made a mistake and got my belongings stuck in the elevator but even so, Jackie made sure I could get my belongings in time. Thank you Shurgard Stadionweg!
Sterke punten Easy to find and good service
Zwakke punten I have to insert the code everytime even to get out
Een zeer prettige ervaring Vriendelijke bediening volledige en professionele uitleg
het is er schoon en lekker warm , een plaats om veilig je spullen onder te brengen.
een storage die ik zeker mijn familie , vrienden ,en iedereen kan en ga aan raden.
Sterke punten Professioneel, Veilig , Schoon. goed bereikbaar en zeer behulpzaam en Vriendelijk personeel.
Goeie vriendin die tussen woningen zit ivm lange afstand verhuizing werd 6 keer iets anders verteld over haar offerte en toen ze hoorden dat ze tussen woningen zat wilden ze in eens 3 maanden direct zien. Ik zat naast het telefoon gesprek, die man was ronduit asociaal, en platweg discriminerend. Hij wilde afdwingen dat ze het geld maar moest ophoesten, en het hoofdbureau eindhoven die we erna belden zei dat de man als filiaal leider kon doen waar hij zin in had. Advies BLIJF WEG BIJ SHURGARD MAASTRICHT!
In Hilversum voeren ze prijsverhogingen door van 20 %.
Geven geen gehoor hierop en berichten dat ik dan naar een andere opslag kan gaan.
Lekker klantvriendelijk.
Opnieuw een prijsverhoging van meer dan 18% . Dat is echt veel.
Hierover gebeld wordt lacherig op gereageerd, ja mevr.i dit is een drukke vestiging, voor u 10 anderen.
Schandalig.
Sterke punten Koel binnen, karretjes om te gebruiken voor transport.
Shurguard Amsterdam heeft de huur opnieuw sterk verhoogd. Ook vorig jaar. Bezwaren tegen de huurverhoging blijven onbeantwoord. Eerder overeengekomen kortingen worden niet of onjuist toegepast. Mails daarover blijven onbeantwoord.
Als ik zo de andere reviews zie zou ik mij kunnen voorstellen dat dit een zaak wordt voor de Autoriteit Consument en Markt. Ondertussen moeten nieuwe huurders zich bedenken voordat ze met mooie marketing worden binnen gehaald maar daarna niet eens antwoorden krijgen op hun bezwaren en vragen.
Zwakke punten Hoge huurverhogingen
Geen functionerende klantenservice
Half december 2019 box gehuurd met de bedoeling even op te stallen totdat we een huis hadden. Helaas is nu na 2 weken op 1 januari de boel in de fik gegaan door naast gelegen bedrijf van Koot. Daarna zijn ze als schoften met ons opgegaan. Nooit meer gehoord wat de oorzaak was en binnen een korte tijd gingen ze ruimen zonder onze afstandsverklaring. Ik omschrijf Shurgard als, dieven, fraudeurs, harteloos en respectloos.
Vervolgens bleek er veel in het contract niet te kloppen. Zie uitzending bij Radar. En maar zeggen we doen er alles aan om jullie te helpen. Je kan je maar verzekeren tot een bepaald bedrag en als het dan door zoiets weg is dan krijg je alleen dat en verders niks. Je zou maar geen eigen inboedel verzekering hebben. Te erg voor woorden. Daarbij je komt aan anders mans bezit en gaat er als mee om alsof het niks is en alles onder mom van asbest maar weg halen. Leugen na leugen kwamen er. Wij (paar gedupeerde) zijn er helemaal ingedoken in alles van Shurgard en kwam heel veel aan het licht. Nooit meer ga ik zoiets huren en raad het iedereen af. Alleen maar geldklopperij. Er lag van mij heel veel emotionele waarde in en de manier zoals Shurgard met ons zijn omgegaan heeft mij alleen maar meer pijn opgeleverd. Waardoor ik nu hulp daarvoor heb moeten zoeken. Ik hoop dat ze zelf zoiets meemaken en dan bedoel ik het management en dat andere ook met hun spullen omgaan.
Zwakke punten Alles is slecht aan dit bedrijf, kan niks goeds zeggen over Shurgard.
Zelf slotje kost 15 euro maar is zo los te maken en geeft geen bescherming voor je spullen. Kijk maar op Youtube
Dozen zijn gigantisch duur.
Half december 2019 box gehuurd met de bedoeling even op te stallen totdat we een huis hadden. Helaas is nu na 2 weken op 1 januari de boel in de fik gegaan door naast gelegen bedrijf van Koot. Daarna zijn ze als schoften met ons opgegaan. Nooit meer gehoord wat de oorzaak was en binnen een korte tijd gingen ze ruimen zonder onze afstandsverklaring. Ik omschrijf Shurgard als, dieven, fraudeurs, harteloos en respectloos.
Vervolgens bleek er veel in het contract niet te kloppen. Zie uitzending bij Radar. En maar zeggen we doen er alles aan om jullie te helpen. Je kan je maar verzekeren tot een bepaald bedrag en als het dan door zoiets weg is dan krijg je alleen dat en verders niks. Je zou maar geen eigen inboedel verzekering hebben. Te erg voor woorden. Daarbij je komt aan anders mans bezit en gaat er als mee om alsof het niks is en alles onder mom van asbest maar weg halen. Leugen na leugen kwamen er. Wij (paar gedupeerde) zijn er helemaal ingedoken in alles van Shurgard en kwam heel veel aan het licht. Nooit meer ga ik zoiets huren en raad het iedereen af. Alleen maar geldklopperij. Er lag van mij heel veel emotionele waarde in en de manier zoals Shurgard met ons zijn omgegaan heeft mij alleen maar meer pijn opgeleverd. Waardoor ik nu hulp daarvoor heb moeten zoeken. Ik hoop dat ze zelf zoiets meemaken en dan bedoel ik het management en dat andere ook met hun spullen omgaan.
Zwakke punten Alles is slecht aan dit bedrijf, kan niks goeds zeggen over Shurgard.
Zelf slotje kost 15 euro maar is zo los te maken en geeft geen bescherming voor je spullen. Kijk maar op Youtube
Dozen zijn gigantisch duur.
Bij aanvang prima geholpen. Gebruik gemaakt van een concurrerende promotie aanbieding. Na 6 maanden evenwel geconfronteerd met een absurde huurprijsverhoging van 25 % onder het motto, dat door Shurgard hiermee de klantenservice gewaarborgd blijft ?????????
Bij aanvang prima geholpen. Gebruik gemaakt van een concurrerende promotie aanbieding. Na 6 maanden evenwel geconfronteerd met een absurde huurprijsverhoging van 25 % onder het motto, dat door Shurgard hiermee de klantenservice gewaarborgd blijft ?????????
Mooi adverteren met de 1e maand gratis of goedkoop maar vervolgens gaat de kwaliteit achteruit. Wij hebben 2 opslagruimten, 1 in Dordrecht en 1 in Rotterdam. In Dordrecht was verwarmt maar is nu zelfs in de zomer ijskoud. In Rotterdam kun je buiten je auto niet meer parkeren aangezien ze die ruimte verhuren aan de garage op de hoek. Beide opslagen zijn koud en vies. Vervolgens gaat de opslag vanaf 1 juni a.s. in Dordrecht met € 10,-- omhoog en de opslag in Rotterdam met € 17,50!!. Zo'n prijsverhoging is niet te onderbouwen en vinden wij onacceptabel. We gaan dus ook opzoek naar een andere opslag want bij Shurgard voelen we ons bedonderd door zulke absurde prijsverhogingen terwijl de service er niet beter op wordt.
Sterke punten geen
Zwakke punten prijs kwaliteit verhouding onder maat. Vieze algemene ruimte, in Rotterdam geen goede parkeergelegenheid en allebei de opslagen koud.
Bedrijf adverteert met 1 euro actie maar wat erbij komt is een slotje a 15,00 euro, verzekering (men probeert je hoger in te schalen dus let goed op!) administratie kosten a 15,00 euro. 2 weken van tevoren opzeggen anders loopt je contract door. Bedrijf is erg target gericht
Afspraak gehad in dit filiaal. Vervolgens netjes rondleiding gekregen. Mijn oog was gevallen op 1 garagebox op de begane grond van 6m2. Over de prijs zou er even navraag gedaan worden doordat ik voor langere termijn zou willen huren. Daarvoor hadden wij ook een tijdstip voor afgesproken dat de collega me zou bellen. Werknemer heeft toegezegd dat de beschikbare box gereserveerd zou worden. Daarbij is er ook een prijs reservering gemaakt.
Helaas heeft er niemand meer terug gebeld. Vervolgens neem ik zelf na 2 dagen contact op. Daar komt de beste collega achter dat de gereserveerde box is doorverhuurd aan iemand anders en niets meer voor mij kon betekenen.
Met zo een bedrijf als Shurgard zou ik geen zaken willen doen die zelf zijn administratie niet naar behoren heeft. Vooral als ik mijn waardevolle spullen zou willen opbergen!
Voor mij is dit bedrijf een NO GO !
Sterke punten Goede rondleiding
Zwakke punten Afspraken niet na komen, reserveringen die niet juist worden verwerkt. Personeel die geen afspraken in systeem ziet voorkomen.
Na eerste bezoek aan de vestiging Almere stad werden wij zeer goed te woord gestaan door de aanwezige medewerker,
Wat ons wel stoorde was het feit dat er een leidinggevende aanwezig was die daar een controllebezoek bracht en in ons bijzijn de medewerker een aantekening aanzegde op de controllestaat dat hij geen zwarte maar een grijze,broek aan had ik vind dit totaal niet relevant en vond de medewerker er zeer verzorgd en netjes uitzien wat wij hem ook kenbaar hebben gemaakt.
Wat ons wel stoorde is dat wij bij een tweede bezoek door een andere medewerker werden geholpen om definitief te huren waarbij wij de aantekening maakten dat wij van de 50% regeling die wij al hadden gebruik wilden maken bij overgang naar kleinere ruimte, hij dit moest aanvragen maar volgens hem wel goed kwam en hij zijn leidinggevende telefonisch om toestemming zou vragen wat hij naderhand bevestigde dat het accoord was.
Vandaag bij het rondmaken van de wisseling van box bleek van de toezeggingen helemaal niets bekend te zijn, gelukkig was dat de medewerker die wij bij het eerste kontakt hadden nu aanwezig die alles naar onze volle tevredenheid heeft opgelost.
Chappeau voor de medewerker ondanks zijn grijze broek kan de andere medewerker hier een voorbeeld aan nemen die uiteindelijk of niets in het systeem heeft gezet of naar mij een broodje aap verhaal heeft opgehangen
Sterke punten Dat er toch nog een meedenkende medewerker is die daadwerkelijk iets voor je doet
Zwakke punten Leidinggevende die in bijzijn van ons als klant een medewerker aanspreekt op het dragen van een grijze broek welke wij er zeer verzorgd uit vonden zien vonden wij totaal niet relevant ook gezien het feit dat hij geen enkele kledingvergoeding kreeg voor een zwarte broek
LET OP: Shurgard verplicht je een verzekering te nemen, echter heb je een eigen risico van €250,- euro. Dit vermelden zij niet. Dus regel je eigen verzekering waar je, wanneer er schade ontstaat tijdens bijv de verhuizing, alles gewoon vergoed krijgt.
Je bent namelijk niet verplicht een verzekering bij hun te nemen, al zeggen zij dat wel.
Hoewel de ruimte op zich geen probleem is en prima voor het opslaan van spullen, is de klantvriendelijkheid de slechtste van nederland.
Wees te laat met een betaling en de telefoonterreur begint.
Zelf op een datum overmaken gaat niet, want ze weigeren je een banknummer te geven.
Alleen pin of per link kun je betalen, waarbij de link snel vervalt en je weer extra administratie kosten oplevert. Mensen worden ook snel bij het minste geringste bedreigd met uitzetting, verkoop van de inboedel, enz. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt.
Sterke punten verschillende ruimtes, goede opslag
Zwakke punten intimidatie en bedreiging door personeel komt vaak voor. telefoonterreur
Huurprijs ineens met 25% omhoog
Na een jaar kreeg ik een mail waarin de huur met 25% werd verhoogd. Ik heb gevraagd of dit anders kon maar was niets aan te doen. Tja, dan staan alle spullen daar. Wel goed om je te realiseren als je met Shurgard in zee gaat.
Zwakke punten
Eenzijdige prijsverhoging met 25%
Shurgard is een zeer slecht bedrijf
Shurgard Nederland is een zeer slecht bedrijf. Ze zijn extreem gierig met geld. Ik heb voor bijna 2 jaar netjes elke maand betaald voor mijn unit en toch kreeg ik problemen met de eigenaar van filiaal Giessenweg in Rotterdam. Als je een contract beëindig moet je in iedere geval de volgende maand sowieso betalen met het belooft dat je geld terug krijgt binnen 2 weken. Dat gebeurt niet. Ze houden je geld zo lang mogelijk bij hun. Klantenservice en klantvriendelijkheid bestaat gewoon niet. Dit is gewoon een evil bedrijf. Soms sturen ze de factuur niet om te kijken of je in betalingsproblemen komt. Echt bizar. Mijn advies: kies andere bedrijf om je spullen te bewaren.
Sterke punten
De units zijn ok
Zwakke punten
Teveel om te noemen maar vooral gierigheid met geld en zeer slecht medewerkers
Geweldig bedrijf
Gwoon top! Altijd duidelijk, netjes, word goed op de hoogte gehouden en er is een eerlijke bedrag voor de huur.
Sterke punten
Vriendelijk, behulpzaam, netjes
Zwakke punten
Nog niet gezien bij hun
100% prijsverhoging is schandalig
Ik verwijt mezelf niet eerder naar de maandfacuren te hebben gekeken maar een stijging van 29,- naar bijna 60,- in een paar jaar is echt schandalig!! Nooit meer Shurgard!
Zwakke punten
En niet 1 sorry of poging om het goed te maken
Super-tevreden.!!
Enkele jaren één en tijdelijk twee opslagruimtes gehuurd bij Shurgard Tilburg. Bij aanvang en wisseling van box ivm grote, altijd voortreffelijk geholpen door Paul. Vriendelijke gast die altijd met je meedenkt en netjes regeld. Helemaal TOP.!!!
Sterke punten
KLANTVRIENDELIJK. EN MOOIE BOXEN.
Zwakke punten
Geen
geen reactie op klacht
Volgens de site van Shurguard zijn zij in het bezit van de Trusted Service Award, echter op de site van Shurgard ontbreekt de mogelijkheid om rechtstreeks een review te geven en/of een klacht in te dienen. Ik heb via het alg emailadres een klacht in gediend, hierop wordt niet gereageerd ook niet na een reminder.
Sterke punten
goede opslag mogelijkheden en goede beveiliging
Zwakke punten
geen klachten procedure / geen afhandeling.
Amazing service
I have to travel back home with the intention of returning. With the help of Jackie I was able to get a perfect tour around the storage area. She was clear and very nice. I made a mistake and got my belongings stuck in the elevator but even so, Jackie made sure I could get my belongings in time. Thank you Shurgard Stadionweg!
Sterke punten
Easy to find and good service
Zwakke punten
I have to insert the code everytime even to get out
review Middelburg Shurgard - storage
Een zeer prettige ervaring Vriendelijke bediening volledige en professionele uitleg het is er schoon en lekker warm , een plaats om veilig je spullen onder te brengen. een storage die ik zeker mijn familie , vrienden ,en iedereen kan en ga aan raden.
Sterke punten
Professioneel, Veilig , Schoon. goed bereikbaar en zeer behulpzaam en Vriendelijk personeel.
Zwakke punten
Heb ik niet kunnen ontdekken.
Goed en duidelijk geholpen
Wij zijn vriendelijk, snel en duidelijk geholpen door Shurgard Delft Zuid.
Sterke punten
Heldere uitleg. Geen loze beloftes. Goed bereikbaar. Schoon.
Discriminatie
Goeie vriendin die tussen woningen zit ivm lange afstand verhuizing werd 6 keer iets anders verteld over haar offerte en toen ze hoorden dat ze tussen woningen zat wilden ze in eens 3 maanden direct zien. Ik zat naast het telefoon gesprek, die man was ronduit asociaal, en platweg discriminerend. Hij wilde afdwingen dat ze het geld maar moest ophoesten, en het hoofdbureau eindhoven die we erna belden zei dat de man als filiaal leider kon doen waar hij zin in had. Advies BLIJF WEG BIJ SHURGARD MAASTRICHT!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Geen stijl, geen service
Schandalig hoge prijzen na een jaar huur.
In Hilversum voeren ze prijsverhogingen door van 20 %. Geven geen gehoor hierop en berichten dat ik dan naar een andere opslag kan gaan. Lekker klantvriendelijk.
Zwakke punten
Telefonisch slecht bereikbaar.
Idiotie prijsverhoging
Opnieuw een prijsverhoging van meer dan 18% . Dat is echt veel. Hierover gebeld wordt lacherig op gereageerd, ja mevr.i dit is een drukke vestiging, voor u 10 anderen. Schandalig.
Sterke punten
Koel binnen, karretjes om te gebruiken voor transport.
Zwakke punten
Vies, stoffig, duur, telefonisch slecht bereikbaar .
Slechte service
Shurguard Amsterdam heeft de huur opnieuw sterk verhoogd. Ook vorig jaar. Bezwaren tegen de huurverhoging blijven onbeantwoord. Eerder overeengekomen kortingen worden niet of onjuist toegepast. Mails daarover blijven onbeantwoord. Als ik zo de andere reviews zie zou ik mij kunnen voorstellen dat dit een zaak wordt voor de Autoriteit Consument en Markt. Ondertussen moeten nieuwe huurders zich bedenken voordat ze met mooie marketing worden binnen gehaald maar daarna niet eens antwoorden krijgen op hun bezwaren en vragen.
Zwakke punten
Hoge huurverhogingen Geen functionerende klantenservice
Oplichters 1ste klas
Half december 2019 box gehuurd met de bedoeling even op te stallen totdat we een huis hadden. Helaas is nu na 2 weken op 1 januari de boel in de fik gegaan door naast gelegen bedrijf van Koot. Daarna zijn ze als schoften met ons opgegaan. Nooit meer gehoord wat de oorzaak was en binnen een korte tijd gingen ze ruimen zonder onze afstandsverklaring. Ik omschrijf Shurgard als, dieven, fraudeurs, harteloos en respectloos. Vervolgens bleek er veel in het contract niet te kloppen. Zie uitzending bij Radar. En maar zeggen we doen er alles aan om jullie te helpen. Je kan je maar verzekeren tot een bepaald bedrag en als het dan door zoiets weg is dan krijg je alleen dat en verders niks. Je zou maar geen eigen inboedel verzekering hebben. Te erg voor woorden. Daarbij je komt aan anders mans bezit en gaat er als mee om alsof het niks is en alles onder mom van asbest maar weg halen. Leugen na leugen kwamen er. Wij (paar gedupeerde) zijn er helemaal ingedoken in alles van Shurgard en kwam heel veel aan het licht. Nooit meer ga ik zoiets huren en raad het iedereen af. Alleen maar geldklopperij. Er lag van mij heel veel emotionele waarde in en de manier zoals Shurgard met ons zijn omgegaan heeft mij alleen maar meer pijn opgeleverd. Waardoor ik nu hulp daarvoor heb moeten zoeken. Ik hoop dat ze zelf zoiets meemaken en dan bedoel ik het management en dat andere ook met hun spullen omgaan.
Zwakke punten
Alles is slecht aan dit bedrijf, kan niks goeds zeggen over Shurgard. Zelf slotje kost 15 euro maar is zo los te maken en geeft geen bescherming voor je spullen. Kijk maar op Youtube Dozen zijn gigantisch duur.
Oplichters 1ste klas
Half december 2019 box gehuurd met de bedoeling even op te stallen totdat we een huis hadden. Helaas is nu na 2 weken op 1 januari de boel in de fik gegaan door naast gelegen bedrijf van Koot. Daarna zijn ze als schoften met ons opgegaan. Nooit meer gehoord wat de oorzaak was en binnen een korte tijd gingen ze ruimen zonder onze afstandsverklaring. Ik omschrijf Shurgard als, dieven, fraudeurs, harteloos en respectloos. Vervolgens bleek er veel in het contract niet te kloppen. Zie uitzending bij Radar. En maar zeggen we doen er alles aan om jullie te helpen. Je kan je maar verzekeren tot een bepaald bedrag en als het dan door zoiets weg is dan krijg je alleen dat en verders niks. Je zou maar geen eigen inboedel verzekering hebben. Te erg voor woorden. Daarbij je komt aan anders mans bezit en gaat er als mee om alsof het niks is en alles onder mom van asbest maar weg halen. Leugen na leugen kwamen er. Wij (paar gedupeerde) zijn er helemaal ingedoken in alles van Shurgard en kwam heel veel aan het licht. Nooit meer ga ik zoiets huren en raad het iedereen af. Alleen maar geldklopperij. Er lag van mij heel veel emotionele waarde in en de manier zoals Shurgard met ons zijn omgegaan heeft mij alleen maar meer pijn opgeleverd. Waardoor ik nu hulp daarvoor heb moeten zoeken. Ik hoop dat ze zelf zoiets meemaken en dan bedoel ik het management en dat andere ook met hun spullen omgaan.
Zwakke punten
Alles is slecht aan dit bedrijf, kan niks goeds zeggen over Shurgard. Zelf slotje kost 15 euro maar is zo los te maken en geeft geen bescherming voor je spullen. Kijk maar op Youtube Dozen zijn gigantisch duur.
Absurde huurprijsverhoging
Bij aanvang prima geholpen. Gebruik gemaakt van een concurrerende promotie aanbieding. Na 6 maanden evenwel geconfronteerd met een absurde huurprijsverhoging van 25 % onder het motto, dat door Shurgard hiermee de klantenservice gewaarborgd blijft ?????????
Na 6 maanden een idiote huurprijsverhoging
Bij aanvang prima geholpen. Gebruik gemaakt van een concurrerende promotie aanbieding. Na 6 maanden evenwel geconfronteerd met een absurde huurprijsverhoging van 25 % onder het motto, dat door Shurgard hiermee de klantenservice gewaarborgd blijft ?????????
Oplichters
Mooi adverteren met de 1e maand gratis of goedkoop maar vervolgens gaat de kwaliteit achteruit. Wij hebben 2 opslagruimten, 1 in Dordrecht en 1 in Rotterdam. In Dordrecht was verwarmt maar is nu zelfs in de zomer ijskoud. In Rotterdam kun je buiten je auto niet meer parkeren aangezien ze die ruimte verhuren aan de garage op de hoek. Beide opslagen zijn koud en vies. Vervolgens gaat de opslag vanaf 1 juni a.s. in Dordrecht met € 10,-- omhoog en de opslag in Rotterdam met € 17,50!!. Zo'n prijsverhoging is niet te onderbouwen en vinden wij onacceptabel. We gaan dus ook opzoek naar een andere opslag want bij Shurgard voelen we ons bedonderd door zulke absurde prijsverhogingen terwijl de service er niet beter op wordt.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
prijs kwaliteit verhouding onder maat. Vieze algemene ruimte, in Rotterdam geen goede parkeergelegenheid en allebei de opslagen koud.
De kleine lettertjes
Bedrijf adverteert met 1 euro actie maar wat erbij komt is een slotje a 15,00 euro, verzekering (men probeert je hoger in te schalen dus let goed op!) administratie kosten a 15,00 euro. 2 weken van tevoren opzeggen anders loopt je contract door. Bedrijf is erg target gericht
Sterke punten
Dat je er spullen kunt opslaan.
Zwakke punten
Vrij duur, prijzen fluctueren.
Oplichters
Shurgard geeft een onjuiste voorstelling van zaken. Je krijgt veel minder vierkante meters dan waarvoor je betaald. Let op!
Sterke punten
Je hebt 7 dagen per week toegang tot je opslagruimte
Zwakke punten
Misleidende berichtgeving
Oplichters
Shurgard geeft een onjuiste voorstelling van zaken. Je krijgt veel minder vierkante meters dan waarvoor je betaald. Let op!
Sterke punten
Je hebt 7 dagen per week toegang tot je opslagruimte
Zwakke punten
Misleidende berichtgeving
Slechte zaken bij SHURGARD
Afspraak gehad in dit filiaal. Vervolgens netjes rondleiding gekregen. Mijn oog was gevallen op 1 garagebox op de begane grond van 6m2. Over de prijs zou er even navraag gedaan worden doordat ik voor langere termijn zou willen huren. Daarvoor hadden wij ook een tijdstip voor afgesproken dat de collega me zou bellen. Werknemer heeft toegezegd dat de beschikbare box gereserveerd zou worden. Daarbij is er ook een prijs reservering gemaakt. Helaas heeft er niemand meer terug gebeld. Vervolgens neem ik zelf na 2 dagen contact op. Daar komt de beste collega achter dat de gereserveerde box is doorverhuurd aan iemand anders en niets meer voor mij kon betekenen. Met zo een bedrijf als Shurgard zou ik geen zaken willen doen die zelf zijn administratie niet naar behoren heeft. Vooral als ik mijn waardevolle spullen zou willen opbergen! Voor mij is dit bedrijf een NO GO !
Sterke punten
Goede rondleiding
Zwakke punten
Afspraken niet na komen, reserveringen die niet juist worden verwerkt. Personeel die geen afspraken in systeem ziet voorkomen.
Bevinding Shurgard Almere stad
Na eerste bezoek aan de vestiging Almere stad werden wij zeer goed te woord gestaan door de aanwezige medewerker, Wat ons wel stoorde was het feit dat er een leidinggevende aanwezig was die daar een controllebezoek bracht en in ons bijzijn de medewerker een aantekening aanzegde op de controllestaat dat hij geen zwarte maar een grijze,broek aan had ik vind dit totaal niet relevant en vond de medewerker er zeer verzorgd en netjes uitzien wat wij hem ook kenbaar hebben gemaakt. Wat ons wel stoorde is dat wij bij een tweede bezoek door een andere medewerker werden geholpen om definitief te huren waarbij wij de aantekening maakten dat wij van de 50% regeling die wij al hadden gebruik wilden maken bij overgang naar kleinere ruimte, hij dit moest aanvragen maar volgens hem wel goed kwam en hij zijn leidinggevende telefonisch om toestemming zou vragen wat hij naderhand bevestigde dat het accoord was. Vandaag bij het rondmaken van de wisseling van box bleek van de toezeggingen helemaal niets bekend te zijn, gelukkig was dat de medewerker die wij bij het eerste kontakt hadden nu aanwezig die alles naar onze volle tevredenheid heeft opgelost. Chappeau voor de medewerker ondanks zijn grijze broek kan de andere medewerker hier een voorbeeld aan nemen die uiteindelijk of niets in het systeem heeft gezet of naar mij een broodje aap verhaal heeft opgehangen
Sterke punten
Dat er toch nog een meedenkende medewerker is die daadwerkelijk iets voor je doet
Zwakke punten
Leidinggevende die in bijzijn van ons als klant een medewerker aanspreekt op het dragen van een grijze broek welke wij er zeer verzorgd uit vonden zien vonden wij totaal niet relevant ook gezien het feit dat hij geen enkele kledingvergoeding kreeg voor een zwarte broek
Neem GEEN verzekering bij Shurgard
LET OP: Shurgard verplicht je een verzekering te nemen, echter heb je een eigen risico van €250,- euro. Dit vermelden zij niet. Dus regel je eigen verzekering waar je, wanneer er schade ontstaat tijdens bijv de verhuizing, alles gewoon vergoed krijgt. Je bent namelijk niet verplicht een verzekering bij hun te nemen, al zeggen zij dat wel.
uiterst klantonvriendelijk. agressief zelfs
Hoewel de ruimte op zich geen probleem is en prima voor het opslaan van spullen, is de klantvriendelijkheid de slechtste van nederland. Wees te laat met een betaling en de telefoonterreur begint. Zelf op een datum overmaken gaat niet, want ze weigeren je een banknummer te geven. Alleen pin of per link kun je betalen, waarbij de link snel vervalt en je weer extra administratie kosten oplevert. Mensen worden ook snel bij het minste geringste bedreigd met uitzetting, verkoop van de inboedel, enz. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt.
Sterke punten
verschillende ruimtes, goede opslag
Zwakke punten
intimidatie en bedreiging door personeel komt vaak voor. telefoonterreur