Opslagruimte huren in 61 vestigingen in heel Nederland! Eerste maand voor slechts 1 euro! Shurgard Self Storage biedt droge, schone en beveiligde opslagruimte in Nederland. Opslagruimte

Shurgard Reviews

    Slecht

    Slechte service en slechte communicatie

    Unethical company

    If I were you I would never use Shurgard service. It's a very unethical company, which only goal is to make money by robbing people. Do not trust it!!

    Communicatie met administratie

    Ik heb al vier keer gemaild en krijg op de verschillende adressen geen antwoord
    Ik heb geld tegoed maar er wordt niet gereageerd

    Sterke punten
    De opslag is OK en de lokale mensen ook

    Zwakke punten
    De financiële administratie is een puinbak en ze houdt teveel betaald vast

    Huurprijs ineens met 25% omhoog

    Na een jaar kreeg ik een mail waarin de huur met 25% werd verhoogd. Ik heb gevraagd of dit anders kon maar was niets aan te doen. Tja, dan staan alle spullen daar. Wel goed om je te realiseren als je met Shurgard in zee gaat.

    Zwakke punten
    Eenzijdige prijsverhoging met 25%

    Shurgard is een zeer slecht bedrijf

    Shurgard Nederland is een zeer slecht bedrijf. Ze zijn extreem gierig met geld. Ik heb voor bijna 2 jaar netjes elke maand betaald voor mijn unit en toch kreeg ik problemen met de eigenaar van filiaal Giessenweg in Rotterdam. Als je een contract beëindig moet je in iedere geval de volgende maand sowieso betalen met het belooft dat je geld terug krijgt binnen 2 weken. Dat gebeurt niet. Ze houden je geld zo lang mogelijk bij hun. Klantenservice en klantvriendelijkheid bestaat gewoon niet. Dit is gewoon een evil bedrijf. Soms sturen ze de factuur niet om te kijken of je in betalingsproblemen komt. Echt bizar. Mijn advies: kies andere bedrijf om je spullen te bewaren.

    Sterke punten
    De units zijn ok

    Zwakke punten
    Teveel om te noemen maar vooral gierigheid met geld en zeer slecht medewerkers

    100% prijsverhoging is schandalig

    Ik verwijt mezelf niet eerder naar de maandfacuren te hebben gekeken maar een stijging van 29,- naar bijna 60,- in een paar jaar is echt schandalig!! Nooit meer Shurgard!

    Zwakke punten
    En niet 1 sorry of poging om het goed te maken

    Discriminatie

    Goeie vriendin die tussen woningen zit ivm lange afstand verhuizing werd 6 keer iets anders verteld over haar offerte en toen ze hoorden dat ze tussen woningen zat wilden ze in eens 3 maanden direct zien. Ik zat naast het telefoon gesprek, die man was ronduit asociaal, en platweg discriminerend. Hij wilde afdwingen dat ze het geld maar moest ophoesten, en het hoofdbureau eindhoven die we erna belden zei dat de man als filiaal leider kon doen waar hij zin in had. Advies BLIJF WEG BIJ SHURGARD MAASTRICHT!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen stijl, geen service

    Schandalig hoge prijzen na een jaar huur.

    In Hilversum voeren ze prijsverhogingen door van 20 %.
    Geven geen gehoor hierop en berichten dat ik dan naar een andere opslag kan gaan.
    Lekker klantvriendelijk.

    Zwakke punten
    Telefonisch slecht bereikbaar.

    Idiotie prijsverhoging

    Opnieuw een prijsverhoging van meer dan 18% . Dat is echt veel.

    Hierover gebeld wordt lacherig op gereageerd, ja mevr.i dit is een drukke vestiging, voor u 10 anderen.

    Schandalig.

    Sterke punten
    Koel binnen, karretjes om te gebruiken voor transport.

    Zwakke punten
    Vies, stoffig, duur, telefonisch slecht bereikbaar .

    Slechte service

    Shurguard Amsterdam heeft de huur opnieuw sterk verhoogd. Ook vorig jaar. Bezwaren tegen de huurverhoging blijven onbeantwoord. Eerder overeengekomen kortingen worden niet of onjuist toegepast. Mails daarover blijven onbeantwoord.
    Als ik zo de andere reviews zie zou ik mij kunnen voorstellen dat dit een zaak wordt voor de Autoriteit Consument en Markt. Ondertussen moeten nieuwe huurders zich bedenken voordat ze met mooie marketing worden binnen gehaald maar daarna niet eens antwoorden krijgen op hun bezwaren en vragen.

    Zwakke punten
    Hoge huurverhogingen
    Geen functionerende klantenservice

    Absurde huurprijsverhoging

    Bij aanvang prima geholpen. Gebruik gemaakt van een concurrerende promotie aanbieding. Na 6 maanden evenwel geconfronteerd met een absurde huurprijsverhoging van 25 % onder het motto, dat door Shurgard hiermee de klantenservice gewaarborgd blijft ?????????

    Na 6 maanden een idiote huurprijsverhoging

    Bij aanvang prima geholpen. Gebruik gemaakt van een concurrerende promotie aanbieding. Na 6 maanden evenwel geconfronteerd met een absurde huurprijsverhoging van 25 % onder het motto, dat door Shurgard hiermee de klantenservice gewaarborgd blijft ?????????

    Oplichters

    Mooi adverteren met de 1e maand gratis of goedkoop maar vervolgens gaat de kwaliteit achteruit. Wij hebben 2 opslagruimten, 1 in Dordrecht en 1 in Rotterdam. In Dordrecht was verwarmt maar is nu zelfs in de zomer ijskoud. In Rotterdam kun je buiten je auto niet meer parkeren aangezien ze die ruimte verhuren aan de garage op de hoek. Beide opslagen zijn koud en vies. Vervolgens gaat de opslag vanaf 1 juni a.s. in Dordrecht met € 10,-- omhoog en de opslag in Rotterdam met € 17,50!!. Zo'n prijsverhoging is niet te onderbouwen en vinden wij onacceptabel. We gaan dus ook opzoek naar een andere opslag want bij Shurgard voelen we ons bedonderd door zulke absurde prijsverhogingen terwijl de service er niet beter op wordt.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    prijs kwaliteit verhouding onder maat. Vieze algemene ruimte, in Rotterdam geen goede parkeergelegenheid en allebei de opslagen koud.

    De kleine lettertjes

    Bedrijf adverteert met 1 euro actie maar wat erbij komt is een slotje a 15,00 euro, verzekering (men probeert je hoger in te schalen dus let goed op!) administratie kosten a 15,00 euro. 2 weken van tevoren opzeggen anders loopt je contract door. Bedrijf is erg target gericht

    Sterke punten
    Dat je er spullen kunt opslaan.

    Zwakke punten
    Vrij duur, prijzen fluctueren.

    Oplichters

    Shurgard geeft een onjuiste voorstelling van zaken. Je krijgt veel minder vierkante meters dan waarvoor je betaald. Let op!

    Sterke punten
    Je hebt 7 dagen per week toegang tot je opslagruimte

    Zwakke punten
    Misleidende berichtgeving

    Oplichters

    Shurgard geeft een onjuiste voorstelling van zaken. Je krijgt veel minder vierkante meters dan waarvoor je betaald. Let op!

    Sterke punten
    Je hebt 7 dagen per week toegang tot je opslagruimte

    Zwakke punten
    Misleidende berichtgeving

    Slechte zaken bij SHURGARD

    Afspraak gehad in dit filiaal. Vervolgens netjes rondleiding gekregen. Mijn oog was gevallen op 1 garagebox op de begane grond van 6m2. Over de prijs zou er even navraag gedaan worden doordat ik voor langere termijn zou willen huren. Daarvoor hadden wij ook een tijdstip voor afgesproken dat de collega me zou bellen. Werknemer heeft toegezegd dat de beschikbare box gereserveerd zou worden. Daarbij is er ook een prijs reservering gemaakt.

    Helaas heeft er niemand meer terug gebeld. Vervolgens neem ik zelf na 2 dagen contact op. Daar komt de beste collega achter dat de gereserveerde box is doorverhuurd aan iemand anders en niets meer voor mij kon betekenen.

    Met zo een bedrijf als Shurgard zou ik geen zaken willen doen die zelf zijn administratie niet naar behoren heeft. Vooral als ik mijn waardevolle spullen zou willen opbergen!

    Voor mij is dit bedrijf een NO GO !

    Sterke punten
    Goede rondleiding

    Zwakke punten
    Afspraken niet na komen, reserveringen die niet juist worden verwerkt. Personeel die geen afspraken in systeem ziet voorkomen.

Bezoek Shurgard

Schrijf een review