Opslagruimte huren in 61 vestigingen in heel Nederland!
Eerste maand voor slechts 1 euro! Shurgard Self Storage biedt droge, schone en beveiligde opslagruimte in Nederland.
Opslagruimte
Na jaren klant te zijn geweest en netjes betaald te hebben heb ik mijn unit opgezegd
Toen begon het ,opzegdatum was en is bekend,moest 10 dagen langer blijven omdat ik het niet redde om het leeg te maken,dat is netjes doorgegeven aan hun ,daar teken je ook voor als je opzegt,moest toen nog eens 15 dagen langer zitten omdat zij zeiden dat ik niks had doorgegeven,dus pas op met opzeggen ,zij houden het langer vast,onterecht
Verder heb je elk jaar een huurverhoging dat nergens op slaat,25 tot 50% per jaar is niks
Ik zou zeggen ga naar een ander ,doe ik ook de volgende keer
Sterke punten Weet ze even niet
Zwakke punten Huurverhoging staat niet in verhouding
Volgens de site van Shurguard zijn zij in het bezit van de Trusted Service Award, echter op de site van Shurgard ontbreekt de mogelijkheid om rechtstreeks een review te geven en/of een klacht in te dienen. Ik heb via het alg emailadres een klacht in gediend, hierop wordt niet gereageerd ook niet na een reminder.
Sterke punten goede opslag mogelijkheden en goede beveiliging
Zwakke punten geen klachten procedure / geen afhandeling.
LET OP: Shurgard verplicht je een verzekering te nemen, echter heb je een eigen risico van 250,- euro. Dit vermelden zij niet. Dus regel je eigen verzekering waar je, wanneer er schade ontstaat tijdens bijv de verhuizing, alles gewoon vergoed krijgt.
Je bent namelijk niet verplicht een verzekering bij hun te nemen, al zeggen zij dat wel.
Hoewel de ruimte op zich geen probleem is en prima voor het opslaan van spullen, is de klantvriendelijkheid de slechtste van nederland.
Wees te laat met een betaling en de telefoonterreur begint.
Zelf op een datum overmaken gaat niet, want ze weigeren je een banknummer te geven.
Alleen pin of per link kun je betalen, waarbij de link snel vervalt en je weer extra administratie kosten oplevert. Mensen worden ook snel bij het minste geringste bedreigd met uitzetting, verkoop van de inboedel, enz. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt.
Sterke punten verschillende ruimtes, goede opslag
Zwakke punten intimidatie en bedreiging door personeel komt vaak voor. telefoonterreur
Na het maken van een reservering 3 maal binnen 2 uur gebeld door shurgard om toch direct een contract af te sluiten. Na voor de 3e maal aangeven te hebben dat ik nog niet zekerheid heb over de benodigde ruimte en met de reservering de aanbieding voor 30 dagen vast kan houden Toch bleef men aanhouden op het aangaan van een contract. Toen ik aangaf niet gebeld te willen worden en zelf wel contact opneem als ik er aan toe ben hebben ze mijn reservering geannuleerd. Gelukkig, want dit was de druppel waardoor ik absoluut geen ruimte bij shurgard zal huren, genoeg andere verhuurders...
Sterke punten goede site, duidelijk verhaal, in theorie.....
Zwakke punten Praktijk is dat men op de Amerikaanse manier bijzonder snel druk uitoefent om reserveringen liefst nog dezelfde dag om te zetten in een contract. Niet ok dus....
Let op: in handen van een Amerikaanse holding en dus Amerikaanse toestanden:
Binnen een jaar huur een onverwachte verhoging van 20%, voor mij onacceptabel. Opgezegd, ruimte leeggemaakt en slotje meegenomen, de opzegtermijn is 15 dagen, op zich prima. Vervolgens word ik tot 2 keer toe gebeld of ik mijn slotje wil terugplaatsen anders wordt binnen die 15 dagen die ik dus betaald heb de ruimte doorverhuurd. Een fatsoenlijk bedrijf restitueert dan het verschil. Nee dus, een dram-dame die dreigt het gesprek hierover te beëindigen omdat ik mijn mening ventileer. Tevens wordt een verplichte verzekering opgelegd. Voor mij einde oefening bij Shurgard.
mijn inboedel was tijdelijk opgeslagen bij shurguard hilversum. omdat ik ver weg verhuisde zouden de verhuizers de sleutels daar inleveren. dat hebben ze blijkbaar niet gedaan en opeens was mijn contract verlengd. storneerde het geld en mailde dat de administratie nog bijgewerkt moest worden. toen pas werd ik gebeld met de mededeling dat het slot er nog op zat en ik moest betalen. aangezien ze me daar niet bij opzegging van op de hoogte hadden gesteld ging ik hiermee niet akkoord. daarna intrum justitia op m'n dak. ze hadden me gewoon moeten informeren. vanaf de andere kant van het land kan je niet alles gaan controleren. dat vind ik erg slecht gecomuniceerd
Slecht
Na jaren klant te zijn geweest en netjes betaald te hebben heb ik mijn unit opgezegd
Toen begon het ,opzegdatum was en is bekend,moest 10 dagen langer blijven omdat ik het niet redde om het leeg te maken,dat is netjes doorgegeven aan hun ,daar teken je ook voor als je opzegt,moest toen nog eens 15 dagen langer zitten omdat zij zeiden dat ik niks had doorgegeven,dus pas op met opzeggen ,zij houden het langer vast,onterecht
Verder heb je elk jaar een huurverhoging dat nergens op slaat,25 tot 50% per jaar is niks
Ik zou zeggen ga naar een ander ,doe ik ook de volgende keer
Sterke punten
Weet ze even niet
Zwakke punten
Huurverhoging staat niet in verhouding
geen reactie op klacht
Volgens de site van Shurguard zijn zij in het bezit van de Trusted Service Award, echter op de site van Shurgard ontbreekt de mogelijkheid om rechtstreeks een review te geven en/of een klacht in te dienen. Ik heb via het alg emailadres een klacht in gediend, hierop wordt niet gereageerd ook niet na een reminder.
Sterke punten
goede opslag mogelijkheden en goede beveiliging
Zwakke punten
geen klachten procedure / geen afhandeling.
Neem GEEN verzekering bij Shurgard
LET OP: Shurgard verplicht je een verzekering te nemen, echter heb je een eigen risico van 250,- euro. Dit vermelden zij niet. Dus regel je eigen verzekering waar je, wanneer er schade ontstaat tijdens bijv de verhuizing, alles gewoon vergoed krijgt.
Je bent namelijk niet verplicht een verzekering bij hun te nemen, al zeggen zij dat wel.
uiterst klantonvriendelijk. agressief zelfs
Hoewel de ruimte op zich geen probleem is en prima voor het opslaan van spullen, is de klantvriendelijkheid de slechtste van nederland.
Wees te laat met een betaling en de telefoonterreur begint.
Zelf op een datum overmaken gaat niet, want ze weigeren je een banknummer te geven.
Alleen pin of per link kun je betalen, waarbij de link snel vervalt en je weer extra administratie kosten oplevert. Mensen worden ook snel bij het minste geringste bedreigd met uitzetting, verkoop van de inboedel, enz. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt.
Sterke punten
verschillende ruimtes, goede opslag
Zwakke punten
intimidatie en bedreiging door personeel komt vaak voor. telefoonterreur
Agressieve benadering shurgard
Na het maken van een reservering 3 maal binnen 2 uur gebeld door shurgard om toch direct een contract af te sluiten. Na voor de 3e maal aangeven te hebben dat ik nog niet zekerheid heb over de benodigde ruimte en met de reservering de aanbieding voor 30 dagen vast kan houden Toch bleef men aanhouden op het aangaan van een contract. Toen ik aangaf niet gebeld te willen worden en zelf wel contact opneem als ik er aan toe ben hebben ze mijn reservering geannuleerd. Gelukkig, want dit was de druppel waardoor ik absoluut geen ruimte bij shurgard zal huren, genoeg andere verhuurders...
Sterke punten
goede site, duidelijk verhaal, in theorie.....
Zwakke punten
Praktijk is dat men op de Amerikaanse manier bijzonder snel druk uitoefent om reserveringen liefst nog dezelfde dag om te zetten in een contract. Niet ok dus....
Schroeft zoveel mogelijk Euro's uit je zak
Let op: in handen van een Amerikaanse holding en dus Amerikaanse toestanden:
Binnen een jaar huur een onverwachte verhoging van 20%, voor mij onacceptabel. Opgezegd, ruimte leeggemaakt en slotje meegenomen, de opzegtermijn is 15 dagen, op zich prima. Vervolgens word ik tot 2 keer toe gebeld of ik mijn slotje wil terugplaatsen anders wordt binnen die 15 dagen die ik dus betaald heb de ruimte doorverhuurd. Een fatsoenlijk bedrijf restitueert dan het verschil. Nee dus, een dram-dame die dreigt het gesprek hierover te beëindigen omdat ik mijn mening ventileer. Tevens wordt een verplichte verzekering opgelegd. Voor mij einde oefening bij Shurgard.
Sterke punten
Schone ruimtes, beveiliging.
Zwakke punten
Prijzen, beleid naar klanten toe.
slechte communicatie
mijn inboedel was tijdelijk opgeslagen bij shurguard hilversum. omdat ik ver weg verhuisde zouden de verhuizers de sleutels daar inleveren. dat hebben ze blijkbaar niet gedaan en opeens was mijn contract verlengd. storneerde het geld en mailde dat de administratie nog bijgewerkt moest worden. toen pas werd ik gebeld met de mededeling dat het slot er nog op zat en ik moest betalen. aangezien ze me daar niet bij opzegging van op de hoogte hadden gesteld ging ik hiermee niet akkoord. daarna intrum justitia op m'n dak. ze hadden me gewoon moeten informeren. vanaf de andere kant van het land kan je niet alles gaan controleren. dat vind ik erg slecht gecomuniceerd
Sterke punten
opslag is prima
Zwakke punten
communicatie zeer zwak